XXL Nutrition

Testosteron

Bezoekers in dit topic

Scarface1

Cool Novice
Lid geworden
18 aug 2015
Berichten
32
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hallo dit is mischien een vraag die niet al te belangrijk is.
Ik heb ergens gelezen dat een grote adamsappel een indicatie is van veel testosteron. Die van mij zie je net, maar bij sommige jongens zie je hem aardig goed. Is dit nou een goede indicatie of niet? (altijd leuk als je van nature een beetje aanleg heb om goed spieren op te bouwen :)
 
Er zijn veel dingen aan het menselijk lijf die mogelijk een bepaalde indicatie van iets geven. Geen van deze is betrouwbaar.

Als je zeker wilt zijn: bloedwaarden controleren en dan weet je het zeker.
 
Nah zegt weinig. Zo zal iemand met een dun nekje vaak een grotere adamsappel lijken te hebben dan iemand met een vierkante bonksige speknek terwijl die laatste misschien wel een hogere testspiegel heeft.
Zo heb ik dus een grote adamsappel (en met adamsappel bedoel ik piemol) maar geen al te hoog testosteron. Op de middelbare school was mijn adamsappel vaak onderwerp van gesprek.

In combinatie met andere factoren kun je er misschien wat over zeggen. Dingen als brede schouders, lage stem, spiermassa, kaaklijn, beharing, kalend bovenop enz.
Heb je alsnog weinig aan. Of je nu hoog of laag test hebt je wil je best doen gezond te leven, te trainen en te eten. (Daar gaat je test van omhoog)
 
Nah zegt weinig. Zo zal iemand met een dun nekje vaak een grotere adamsappel lijken te hebben dan iemand met een vierkante bonksige speknek terwijl die laatste misschien wel een hogere testspiegel heeft.
Zo heb ik dus een grote adamsappel (en met adamsappel bedoel ik piemol) maar geen al te hoog testosteron. Op de middelbare school was mijn adamsappel vaak onderwerp van gesprek.

In combinatie met andere factoren kun je er misschien wat over zeggen. Dingen als brede schouders, lage stem, spiermassa, kaaklijn, beharing, kalend bovenop enz.
Heb je alsnog weinig aan. Of je nu hoog of laag test hebt je wil je best doen gezond te leven, te trainen en te eten. (Daar gaat je test van omhoog)

Bedankt voor de uitleg erg motiverend. Maar hoe weet je dan dan je test niet bijzonder hoog is. Ooit laten testen?
 
Hier ook vrijwel alles behalve dan een adamsappel en echt 0 aanleg om spieren te groeien. Dik worden kan ik wel heel goed
 
Er zijn veel dingen aan het menselijk lijf die mogelijk een bepaalde indicatie van iets geven. Geen van deze is betrouwbaar.

Als je zeker wilt zijn: bloedwaarden controleren en dan weet je het zeker.
Wel benieuwd naar waar je dit kan laten doen. Wat nou als blijkt dat de waardes bijzonder laag zijn? free test van de doc? In dat geval...
 
Speel met schildpadden, daar gaat je testosteron ook van omhoog.
 
Nah zegt weinig. Zo zal iemand met een dun nekje vaak een grotere adamsappel lijken te hebben dan iemand met een vierkante bonksige speknek terwijl die laatste misschien wel een hogere testspiegel heeft.
Zo heb ik dus een grote adamsappel (en met adamsappel bedoel ik piemol) maar geen al te hoog testosteron. Op de middelbare school was mijn adamsappel vaak onderwerp van gesprek.

In combinatie met andere factoren kun je er misschien wat over zeggen. Dingen als brede schouders, lage stem, spiermassa, kaaklijn, beharing, kalend bovenop enz.
Heb je alsnog weinig aan. Of je nu hoog of laag test hebt je wil je best doen gezond te leven, te trainen en te eten. (Daar gaat je test van omhoog)

Hebben we het nog steeds over je piemol?
 
Waarom word je hoofd eigenlijk kaal als je veel test hebt?
 
Back
Naar boven