XXL Nutrition

Testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by smalluser


:D Zie je wel .... je MOET getrouwd zijn om SEX te hebben ;)

Groet Smalluser :thumb:
Of dat zo is weet ik niet maar...

So anthropologist Peter Gray and a team from Harvard University decided to see whether the same happens in men. They measured testosterone in the saliva of 58 men who were either single, married or married with children. In all the men hormone levels fell over the course of the day as part of a natural daily cycle that peaks in the morning.

But the decrease was greater in the married men than in bachelors. "And fathers seem to show an even more dramatic difference from unmarried men,"
says Gray.
 
Originally posted by dandyman


t is zelfs gebleken uit onderzoek naar mannen die vaker masturbeerden dat ze meer tetsos hebben
link?
 
Dat is zeker link :D

Zometeen zitten alle BB-ers minimaal 10 X per dag hun testosteron bij te vullen. Op die manier raken je armen nog overtraint...
 
Laatst bewerkt:
bedankt allemaal

ik wil gewoon nog es zeggen dat het niet mijn bedoeling was om te zeveren zoals veel mensen precies denken

na gisteravond es lekker genoten te hebben ging ik namelijk direct trainen maar het ging gewoon vreselijk
na de eerste set moest ik voor elke oef 2 kilo lichter pakken en op het eind zelfs 4 kilo lichter dan normaal
uiteindelijk ben ik in het midden gestopt en ik voelde me vreselijk
vandaar
 
zit waarschijnlijk nog meer tussen de oren.
 
But the decrease was greater in the married men than in bachelors. "And fathers seem to show an even more dramatic difference from unmarried men," says Gray.


Zo zie je maar.. Het is een hele keten van oorzaak-gevolg, maar uiteidelijk kom je er maar op...

GETROUWD -> NO SEKS - > MORE FANATSY -> MORE TESTOSTERONE!!!
 
Re: Re: Re: Testosteron

Originally posted by smalluser


Nee hoor precies andersom : na het klaarkomen daalt bij mannen het test level.
Bij vrouwen stijgt daarintegen het test-level na het orgasme.

Groet Smalluser :thumb:


dat zou best wel eens de oorzaak er van kunnen zijn dat mannen niet meer zo goed kunnen 'presteren' na een paar keer en een vrouw dan pas op gang schijnt te komen?

Espi (wat hebben vrouwen af en toe een mazzel!)

PS: Mocht je vriendin ook aan fitness & KT doen, dan laat je toch gewoon je vriendin trainen NA de coïtus en ga jij ERVOOR
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by admin

Het is zelfs bewezen dat mannen die getrouwd zijn en mannen die vrijgezel zijn duidelijke verschillen tonen in testosteron waarden. (1)
Dus actief zijn, zowel op vlak van sport als op vlak van coïtus, heeft op lange termijn zeker een invloed.

1 http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99992310

Ik denk niet dat je snapt wat ik bedoel. Ik had het over kortstondige pieken en dalen. Als deze de totale productie over een dag niet veranderd dan heeft het op langere termijn ook geen invloed.
Sporten zal vast de test. waarde op de lange termijn wel verbeteren. Net als een gezond leven etc.. Ik had het daar alleen niet over, maar gaf antwoord op de orginele vraag.
 
Originally posted by burn


Ik denk niet dat je snapt wat ik bedoel. Ik had het over kortstondige pieken en dalen. Als deze de totale productie over een dag niet veranderd dan heeft het op langere termijn ook geen invloed.
Sporten zal vast de test. waarde op de lange termijn wel verbeteren. Net als een gezond leven etc.. Ik had het daar alleen niet over, maar gaf antwoord op de orginele vraag.
Np bro ... ik dacht al zoiets, maar ja een beetje discussie is nooit fout :)
 
Originally posted by admin
Het beste moment om coïtus te hebben is dus een tijdje na de training, of er direct na.

Ook meteen een goede manier van cardi :D
 
Originally posted by Shodan

En zijn er dan momenten op de dag dat een man natuurlijke 'testosteronpieken heeft' waarop het voordelig zou zijn om te trainen?
Bij de man piekt de testosterone in de ochtend. (verklaart misschien het 'ochtend humeur' bij sommige mannen waarbij ze ook prikkelbaarder zijn)

Het zou dus op dat vlak misschien kunnen helpen tijdens een training.
Ik denk echter niet dat het superveel uitmaakt. Trouwens 's avonds trainen zou ook weer andere voordelen hebben, je energiepeil is hoger, je aminozuur pool is groter en je cortisol is lager waardoor je minder kans hebt om spieren te verbranden.

Op dat vlak moet ik burn gelijk geven, het moment waarop de piek of daling komt tijdens de dag veranderd niet veel, zolang het geheel hetzelfde blijft.
 
Originally posted by admin

Np bro ... ik dacht al zoiets, maar ja een beetje discussie is nooit fout :)

Houd je scherp. Is dat goed voor de testosteron?;)
 
yes admin... helemaal mee eens...
 
Back
Naar boven