MuscleMeat

Testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

VStreet

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2006
Berichten
3.515
Waardering
2
Puur uit nieuwsgierigheid:

Blijkbaar zijn er toch heel wat gebruikers van test. (althans volgens diverse boards) die last hebben van hogere agressieniveaus.

Zijn daar ook middeltjes tegen zoals bv. kalmerende medicijnen of is dit allemaal overbodig en van de pot gerukt.

V.
 
hehe, zover ik van iedereen hoor zit het vooral tussen de oren en is het zeer gemakkelijk in de hand te houden. Als je er echt last van hebt moet je gewoon niet kuren toch??
 
Ligt an jezelf, als jij vanjezelf al opgefokt bent weet je wat je kunt verwachten.
Dan lijkt het me toch niet echt verstandig om te gaan kuren.
 
Als je van nature een rustig iemand bent denk ik het ook wel maar degene die sowieso vlug op hun paard zitten hebben dan toch een hennig probleem. Zeker als je er pas na een week of twee achterkomt, niet?
 
Ach ik zit nu midden in m'n derde kuur en heb er niet zo'n last van.............................EN NOU OPZOUTEN!!!!! :D
 
Ok, bedankt hoor, allemaal.
 
Kheb er ook soms last van! Soms wat erger dan anders, meestal helpt een jointje er wel tegen. Je hebt ook andere kalmerende middelen, maar daar begin ik niet aan.
 
En is dat dan met vlagen of zit je met een constant opgefokt gevoel?
 
Eerder met vlagen, zoals nu voel ik me niet echt anders dan normaal. Maar vanaf er wat dingen foutlopen krijg ik het soms echt lastig, beginnen zweten enz.. Maar het zit allemaal tussen je oren, zolang je dat in gedachte houd kan je het wel bedwingen.
 
Ik heb er geen ''last'' van.
Ik voel het wel, maar onderdruk het gewoon.

Als je aan deze shizzle zit moet je een volwassen kerel zijn en dat soort emoties onder controle houden.
 
Als je aan deze shizzle zit moet je een volwassen kerel zijn en dat soort emoties onder controle houden.

oooohhhh...ben jij daarom nog naturel:D

ff serieus je hebt gelijk. ga jemet dit soort spullen in de weer moet je wel enige zelfkennis hebben. soms is weglopen t verstandigste
 
Klopt! Lukt me wel om onder controle te houden, dus valt ook niet op in het openbaar. Alleen dat ik wel slecht slaap.
 
Ik ben wel altijd uber geilllllllll :D
 
ik hoop als ik begin dat ik er last van krijg :D
 
Wil je liever niet, soms zoals Dennis zegt is het beter dat je werkelijk weggaat. Zoals ik al een keertje heb gehad, was ik niet weggegaan was die gast zn gezicht helemaal bewerkt :o
 
oooohhhh...ben jij daarom nog naturel:D

ff serieus je hebt gelijk. ga jemet dit soort spullen in de weer moet je wel enige zelfkennis hebben. soms is weglopen t verstandigste

Klopt kerel, en nu opdonderen voordat ik je :hamer:
 
valt me op dat maus laatste tijd weinig vrienden maakt op dbb :P
 
Oooo?! nu ligt t aan mij??

Maar serieus, als je aan de aas gaat kun je dat soort dingen verwachten, je moet er gewoon niet aan toegeven.
 
Back
Naar boven