MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

christenhag

Novice
Lid geworden
21 sep 2022
Berichten
4
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Goedenmiddag Dames en Heren,

Ik heb 2 vragen waar ik graag antwoord op wil hebben. Ik heb nu deze samen stelling.

HCG
•Extractie en Injectie spuit: 1ML (BD Plastipak spuit 1ml 3-delig luer)
•Extractie naald 25g needle
•Injecteren 30g needle


Testosterone (in billen)
•Extractie en injectie spuit: 1ML
•Injectie naald groen 21G 0,8 x 40mm


Boldenone (in billen)
•Extractie en injectie spuit: 1ML
•Injectie naald groen 21G 0,8 x 40mm

Mijn eerste vraag is welke naald moet ik gebruiken voor de TEST en Boldenone, om het uit het flesje te halen. Voor beide gebruik ik de groene naald om te injecteren.


Mijn tweede vraag is, ik wil om de 3,5 dag injecteren de helft van me doses test en boldenone. Kan ik mijn test en boldenone achter elkaar in de zelfde kant van me bil spuiten om de 3,5 dag? Of moeten ze appart op een andere plek dus bijvoorbeeld test in schouders en boldenone in de bil?

Hoor graag van je.
 
WTF ga je nog dikkere naald gebruiken voor prikken dan voor trekken ?

Trek op met 22G 50mm, en zet met 25g 25mm/23g 30mm in je billetjes.
Waarom Bold en Test ?
Dit lijkt me je 1e kuurtje zo te lezen. Hou het lekker bij Test 375mg EW(2x pw injecteren) Normaal kun je Bold en Test in 1 spuit trekken.
Waarom begin je gelijk met HCG, en hoeveelheden mis ik
Goedenmiddag Dames en Heren,

Ik heb 2 vragen waar ik graag antwoord op wil hebben. Ik heb nu deze samen stelling.

HCG
•Extractie en Injectie spuit: 1ML (BD Plastipak spuit 1ml 3-delig luer)
•Extractie naald 25g needle
•Injecteren 30g needle


Testosterone (in billen)
•Extractie en injectie spuit: 1ML
•Injectie naald groen 21G 0,8 x 40mm


Boldenone (in billen)
•Extractie en injectie spuit: 1ML
•Injectie naald groen 21G 0,8 x 40mm

Mijn eerste vraag is welke naald moet ik gebruiken voor de TEST en Boldenone, om het uit het flesje te halen. Voor beide gebruik ik de groene naald om te injecteren.


Mijn tweede vraag is, ik wil om de 3,5 dag injecteren de helft van me doses test en boldenone. Kan ik mijn test en boldenone achter elkaar in de zelfde kant van me bil spuiten om de 3,5 dag? Of moeten ze appart op een andere plek dus bijvoorbeeld test in schouders en boldenone in de bil?

Hoor graag van je.
 
WTF ga je nog dikkere naald gebruiken voor prikken dan voor trekken ?

Trek op met 22G 50mm, en zet met 25g 25mm/23g 30mm in je billetjes.
Waarom Bold en Test ?
Dit lijkt me je 1e kuurtje zo te lezen. Hou het lekker bij Test 375mg EW(2x pw injecteren) Normaal kun je Bold en Test in 1 spuit trekken.
Waarom begin je gelijk met HCG, en hoeveelheden mis ik
Dus BD Microlance injectienaalden 23g 0,6 x 30mm blauw voor in de bil injecteren. En BD MicroLance injectienaalden 22g 0.7 x 50mm zwart uit het potje halen? Voor test en bold? En kan beide optrekken in 1 spuit maar wel het optrek naald vervangen? na het op trekken van bijvoorbeeld test, een nieuwe naald erop en dan de bold op trekken?

 
Dus BD Microlance injectienaalden 23g 0,6 x 30mm blauw voor in de bil injecteren. En BD MicroLance injectienaalden 22g 0.7 x 50mm zwart uit het potje halen? Voor test en bold? En kan beide optrekken in 1 spuit maar wel het optrek naald vervangen? na het op trekken van bijvoorbeeld test, een nieuwe naald erop en dan de bold op trekken?

Kan met dezelfde naald. als je meer dan 1ml trekt en zet, heb je wel 2-3ml spuit nodig. sowieso voor de lucht in de vial spuiten
 
Top bedankt! Klopt de HCG wel?

En dit is de kuur die ik wil volgen,

WEEK> 1-10 500 mg Testosteron Enanthaat per week> 1-10 600 mg Boldenone per week> 1-6 50 mg Winstrol tabletten per dag
> 2-12 500 iu hcg pregynl per week
> NAKUUR
> 12-15 20mg nolvadex
 
  • Like
Waarderingen: LEE
1-10 600 mg Boldenone per week
12-15 20mg nolvadex
Is niet helemaal mijn vakgebied dit maar:
De halfwaardetijd van boldenone is 2 weken. Dus wanneer je stopt met kuren en je zou 2 weken later je nakuur starten dan zit dus 50% van die Boldenone nog in je systeem.
Lijkt mij dat je nakuur veel te vroeg begint aangezien je hele systeem nog vol zit met die boldenone.
 
500iu elke om de dag, niet elke week. Daar heb je niets aan !(5000iu verdelen over 9-10 injecties, of 1500 over 3)
Begin gewoon na week of 4-6 met HCG
Top bedankt! Klopt de HCG wel?

En dit is de kuur die ik wil volgen,

WEEK> 1-10 500 mg Testosteron Enanthaat per week> 1-10 600 mg Boldenone per week> 1-6 50 mg Winstrol tabletten per dag
> 2-12 500 iu hcg pregynl per week
> NAKUUR
> 12-15 20mg nolvadex
 
  • Like
Waarderingen: LEE
Is niet helemaal mijn vakgebied dit maar:
De halfwaardetijd van boldenone is 2 weken. Dus wanneer je stopt met kuren en je zou 2 weken later je nakuur starten dan zit dus 50% van die Boldenone nog in je systeem.
Lijkt mij dat je nakuur veel te vroeg begint aangezien je hele systeem nog vol zit met die boldenone.
Idd, dat ook nog.

christenhag zie sowieso niks in winstrol kickstart en Bold op 10 weken.

Gewoon Test E/C 375mg 14 weken, geen Bold en geen Winny
(voor beach look kon je winny de laatste weken nemen, tot aan je nakuur)
 
Zou zelf ook eerder voor Bullshark z'n strategie gaan.
1,5ml Test per week. Voor de zekerheid potje Nolvadex in huis halen. Weet je aan het einde van je kuur ook redelijk hoe gevoelig je bent voor Oestradiol.
Boldenone is zo'n langzame compound, duurt lang voordat het opgebouwd is en duurt lang voordat het weer uit je systeem is.
 
Bullshark: Waarom zou je iedereen aanraden om pas na enkele weken te beginnen met hcg. Als je vanaf het begin gelijk 2-3 keer per week 500iu (1000-1500iu/week) toedient dan blijven de testes perfect actief en heb je later in de kuur geen stootdossisen nodig. Dit wordt al sinds jaar en dag als normaal gezien op dit forum dankzij o.a. Galen en Big Cat.

Ik zie het nut er niet van in om je zak eerst te laten krimpen om de boel daarna pas weer op te starten.

Verder eens met je voorstel van 375 test/pw.

Bold is sws mede door de lange halfwaardetijd ongeschikt om in te zetten als je na deze kuur off gaat.
 
Bullshark: Waarom zou je iedereen aanraden om pas na enkele weken te beginnen met hcg. Als je vanaf het begin gelijk 2-3 keer per week 500iu (1000-1500iu/week) toedient dan blijven de testes perfect actief en heb je later in de kuur geen stootdossisen nodig. Dit wordt al sinds jaar en dag als normaal gezien op dit forum dankzij o.a. Galen en Big Cat.

Ik zie het nut er niet van in om je zak eerst te laten krimpen om de boel daarna pas weer op te starten.

Verder eens met je voorstel van 375 test/pw.

Bold is sws mede door de lange halfwaardetijd ongeschikt om in te zetten als je na deze kuur off gaat.
Omdat het niet nodig is ?
Je ballen krimpen niet zo snel, en de boost maakt ze weer op formaat.
elke week 500iu heb je niks aan. Ik hou het bij advies van arts, en niet wat iemand online verteld. Ook moet je wel echte Pregnyl hebben, er is veel fake tegenwoordig.
Iemand van 21j hersteld trouwens prima als hij verder gezond is, dus is hcg eigenlijk niet eens nodig. Heb het vroeger nooit gebruikt. Nu wel zoals ik al vaker heb verteld.
(op doktersadvies) edit: 2xpw 750iu kan ook, gedurende de kuur.
 
Laatst bewerkt:
Ik merk zelf dat ik met bold echt psychische klachten krijg wat ik met tren nog niet heb. Oplossing voor mij was 😅 nog meer sporten, echt totdat je erbij neervalt. Niet zwaarder met gewichten maar wel met meer intensiteit. Eerst de schema afgaan en vervolgens opnieuw met alles beginnen met slechts 1 set per oefening tot failure. Of het verstandig is.. whatever ik heb in ieder geval weer rust in m'n koppie haha.

Edit: de extra cardio niet te vergeten!
 
Hoe hoog zijn jouw stootdosis/boost met hcg en hoe lang?
 
Dus 2 weken 2500iu per week en dan 6 weken niks en repeat? Gebruik nu zelf 12 weken helemaal niks sinds ik erachter ben gekomen dat het fake is. Wellicht de huisarts maar lief aankijken én waarschijnlijk weer snel buiten staan lol.
 
Bullshark: Waarom zou je iedereen aanraden om pas na enkele weken te beginnen met hcg. Als je vanaf het begin gelijk 2-3 keer per week 500iu (1000-1500iu/week) toedient dan blijven de testes perfect actief en heb je later in de kuur geen stootdossisen nodig. Dit wordt al sinds jaar en dag als normaal gezien op dit forum dankzij o.a. Galen en Big Cat.

Ik zie het nut er niet van in om je zak eerst te laten krimpen om de boel daarna pas weer op te starten.

Verder eens met je voorstel van 375 test/pw.

Bold is sws mede door de lange halfwaardetijd ongeschikt om in te zetten als je na deze kuur off gaat.
Omdat Bullshark 500 jaar oud is en deels kuuradviezen geeft op basis van info die toen te vinden was in de hiërogliefen.
 
Omdat Bullshark 500 jaar oud is en deels kuuradviezen geeft op basis van info die toen te vinden was in de hiërogliefen.
Ik heb zelf de eer gehad Peter van Mol te mogen kennen. was @BigCat hier. Zoals ik schreef heb ik vroeger nooit HCG gebruikt
In de haarlemstudie komt ook naar voren dan 250iu eod geen genoeg resultaat laat zien. Vonk zet dacht ik 5000iu elke week..

Dus 2 weken 2500iu per week en dan 6 weken niks en repeat? Gebruik nu zelf 12 weken helemaal niks sinds ik erachter ben gekomen dat het fake is. Wellicht de huisarts maar lief aankijken én waarschijnlijk weer snel buiten staan lol.
5000iu deel je door 10injects. eod is 3.5x per week. ik schrijf niet 2500iu per week, ik kom op 1750iu per week uit.
 
Helder. Ik neem aan dat alles blijft zoals het is met jouw schema. Tja 12 weken van een langere kuur niet gebruikt en merk er wel wat maar niet zoveel van dat het me afschrikt. Ik ga wel weer een hcg blast doen en vanuit daar maar even kijken, bij mij leek 1000 elke week toch echt voldoende toen ik nog legit pregnyl had (tijdens de gehele kuur) cruise de helft maar dat blijkt weer niks te doen? Mijn zaakje werd niet kleinere op 500, maar dan hebben we het over bijna trt doseringen test.
 
Back
Naar boven