MuscleMeat

Testosterone boys.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Dinsdag 1 juli is het (weer) te zien. Dit keer op BRT (TV1)!!!
 
welke zender is dat???

toevallig de belgische?
 
Jah das belgie 1. Ook in nederland te ontvangen
 
thnx dude;)

ga hem wel weer kijken:)
 
yeah! thanx! de vorige keer dat ie werd uitgezonden had ik helaas alleen de laatste 20 minuten kunnen zien...

Die ene kerel Shawn had moeten winnen. Mooi fysiek. Groot massief en goed detail. Maar die jason croce won omdat hij het droogst was en het meeste detail had.
 
Damn, net kotfeestje, maarja er zijn videorecorders voor iets hé!
 
Originally posted by f*cking ecto
Dinsdag 1 juli is het (weer) te zien. Dit keer op BRT (TV1)!!!


Bro, Hoe laat ???
 
Ik heb em al gezien en ik vindt het niet echt een positief progamma ze laten alleen maar zien dat ze agressief reageren en bijna de hele dag niet te pruimen zijn
 
Re: Re: Testosterone boys....

Originally posted by Levrone@



Bro, Hoe laat ???

21.40 ZOMERKOPPEN

Reeks aangekochte documentaires, ingeleid door Dirk Tieleman
"Bodybuilders,vel over spier"

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Originally posted by f*cking ecto
Dinsdag 1 juli is het (weer) te zien. Dit keer op BRT (TV1)!!!
COOL dit keer kan ik het zien :)
 
TV1 - dinsdag 1 juli 2003 - 21u40


Bodybuilders: vel over spier


--------------------------------------------------------------------------------

"Ik train om te winnen en na 56 dagen diëten neem ik geen genoegen met de tweede plaats", zegt Jason Lucchesi, een 19-jarige Amerikaanse bodybuilder die er alles voor over heeft om de top te bereiken. Zomerkoppen portretteert drie tieners in de wedloop naar het Nationale Amerikaanse Kampioenschap. Voor dat doel moet letterlijk alles wijken. De bodybuilders willen hun spieren behouden, maar het vet er rond zoveel mogelijk verliezen. Dat kan maar door een rigoureus dieet te volgen. Omdat ze op die manier veel te weinig energietoevoer krijgen, zijn ze eigenlijk zo slap als een espenblad, ook al zien ze eruit als gorilla's. En hun zenuwen zijn zo gespannen dat ze iedereen thuis voortdurend afsnauwen.

"De meeste mensen eten fruit en groenten, maar mijn zoon niet. Het lijkt me niet normaal", zegt de vader van Jason Croce, een andere bodybuilder. "Misschien wordt hij daarom zo humeurig." Jason Croce is pas 19 maar heeft al drie wedstrijden gewonnen. Hij is al kampioen van Florida, nu wil hij nationaal kampioen worden. "Als ik anders kan zijn dan 99 % van de mensen, dan voel ik me goed", zegt Jason Croce. Vele bodybuilders laten het niet bij diëten. Ze slikken pillen om ervoor te zorgen dat hun lichaam sneller vet verbrandt. Tim Mowry, 18 en nieuwkomer in het wereldje der bodybuilders, geeft toe dat hij al geblunderd heeft met die middelen: "Je denkt: als twee pilletjes goed zijn, is vier nog beter." Maar dat bleek niet zo. "Ik had toen een hartslag van 160 slagen per minuut. Een dokter schreef me meteen kalmerende middelen voor om mijn hartslag te laten dalen." Tijdens het Nationale Kampioenschap wordt overduidelijk hoeveel bodybuilders er voor over hebben om een plaatsje aan de top te veroveren. Sommigen laten zich bijna helemaal uitdrogen om hun huid strakker over hun spieren te trekken. Een deelnemer vertelt dat hij zelfs niet meer zweette, omdat hij nauwelijks nog vocht in zijn lichaam had. "Ik begon te trillen en moest naar een ziekenhuis. Toch moet ik mij blijven uitdrogen voor de wedstrijd en tussendoor wat proberen te rusten."
 
Originally posted by admin
Sommigen laten zich bijna helemaal uitdrogen om hun huid strakker over hun spieren te trekken. Een deelnemer vertelt dat hij zelfs niet meer zweette, omdat hij nauwelijks nog vocht in zijn lichaam had. "Ik begon te trillen en moest naar een ziekenhuis. Toch moet ik mij blijven uitdrogen voor de wedstrijd en tussendoor wat proberen te rusten."

HARDCORE !!! :D
 
Hardcore stupidity. :D
 
Re: Re: Testosterone boys....

Originally posted by Levrone@



Bro, Hoe laat ???

OMG dat ik dat vergeten ben :headbang:
 
hmm, heb m gister weer gezien. had m namelijk getaped. vidn die ene kerel toch de mooiste fysiek had, die kerel (ben zn naam kwijt en geen zin om video terug te spoelen:D) die volegsn mij 2e werd in de zwaargewichten.

mooi ook die kerel die gaat zuigen op een isjblokje.

t is idd weer een ietwwat negatieve blik op de BB-werekd, ze worden uiteraard in hun cutfase gefilmd dus de kans op irritaties ed, vooral als t hele gezin lekker een pizzaatje naar binne aan t kanen is..hmmm pizza:lick: en hij teert op een magnetronmaaltijdje.

en ja, zoveel % is nu eenmaal ongeznd maar ja, velen denken dat ie t hele jaar zo droog staat.

Vond die andere jongere Jason (die doodziek word in de auto) nou ook zeker niet egweldig tussen die andere competitors,
 
die ene kerel van 18 die net nieuw is in de bodybuilding scene daar dan... smerige vetzak, schandelijk dat je meedoet aan een wedstrijd als je er zo uitziet. Gewoon dik, totaal geen spieren te zien (als ie ze al heeft onder die laag vet...)
 
Back
Naar boven