MuscleMeat

Testosterone Cypionate - Ultimate Pharma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent93

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2016
Berichten
86
Waardering
32
Lengte
1m73
Massa
102kg
test cyp 300 mg per ml 10 ml vials van UP

batch nummer 1425

20170118_152829.jpg
 
Het gaat me er ook niet om of het merk echt of nep is maar wat er in zit...
Als dat de reden is waarom je dit topic aangemaakt hebt, moet ik je je teleurstellen. Er mag alleen gezegd worden of de verpakking/uiterlijke kenmerken kloppend zijn met hoe de maker ze doorgaans aanbiedt. Voor HG merken dus rendabel.

Dat wat jij wil weten ten aanzien van een UG merk, gaat nooit lukken.

Uit ervaring weet ik dat de door jou getoonde vials er uit zien zoals ze er uit horen te zien. Op basis daarvan, en ook echt alléén daarvan, zeg ik real. Zo horen de potjes er uit te zien.
 
Kijkent naar die reacties kan ik al zien dat jullie niet goed begrijpen wat ik bedoel maar oke whatever..

Uit ervaring weet ik dat de door jou getoonde vials er uit zien zoals ze er uit horen te zien. Op basis daarvan, en ook echt alléén daarvan, zeg ik real. Zo horen de potjes er uit te zien.

Thanks
 
Kijkent naar die reacties kan ik al zien dat jullie niet goed begrijpen wat ik bedoel maar oke whatever..



Thanks

haal je kop ff uit je kont en lees de regels. Er begrijpt hier maar een iemand niks, en dat ben jij. Maar goed...
 
Op basis van welke uiterlijke kenmerken vind jij dit nep? Want ik heb dezelfde gehad en zo hoort de vial er gewoon uit te zien.

Dit hele sub topic slaat nergens op. Stel je hebt real UP potjes en de inhoud daarvan is op 40% gedoseerd, wat zegt dit dan? Real of fake?
 
Dit hele sub topic slaat nergens op. Stel je hebt real UP potjes en de inhoud daarvan is op 40% gedoseerd, wat zegt dit dan? Real of fake?

Fake = potje real :p Real = alles ok ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven