AndroidHealthClinic

Testosterone Enanthate 250 uit Iran

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik was vandaag bij de anabolenboer, en hij had testo's enan uit iran voor me, de firma heet Aburaihan Co.Zijn de testo's te vertrouwen of zijn ze superfake ??

WIe kent deze firma ?? De ampullen zijn doorzichtig met een witte ring. EN heeft er iemand foto's van deze ampullen ??

Heb ze vroeger gebruikt...van iemand uit Engeland...en was zeker gene fake..goed spul.

ZO vaak gelezen , en 1 reactie ?!?!

Ik denk dat dbc01 hier wel nuttig kan zijn/.....................

Heb ik ook gehad, ik denk niet dat het fake is maar weet niet zeker. Ik had het in een kuur samen met deca en dbol en vond de resultaten wel een klein beetje tegenvallen, maar of dat door de test kwam weet ik niet.
Ik had het wel van een betrouwbare leverancier dus ik ga er van uit dat het goed is.

Originally posted by Garret
Heb ik ook gehad, ik denk niet dat het fake is maar weet niet zeker. Ik had het in een kuur samen met deca en dbol en vond de resultaten wel een klein beetje tegenvallen, maar of dat door de test kwam weet ik niet.
Ik had het wel van een betrouwbare leverancier dus ik ga er van uit dat het goed is.

Watvoor hoeveelheden test gebruikte je per week??

Deze test uit Iran is dé meest verkocht/gebruikte test in Engeland. Aangezien veel inwoners van de UK uit die regio komen loont het om een paar doosjes van die ampulletjes mee te nemen op de terugreis.

Het punt is wederom de discussie van de hygiene.
Iedere Jan L. kan op z'n vingers natellen dat de samenstelling van die ampul wel in orde zal zijn maar hoe is het fabricageproces verlopen?
Niet zo hygienisch als hier in Europa kan ik je vertellen.

Pas nog maakte iemand een opmerking op een buitenlands forum over een docu die hij had gezien hoe het gesteld is met de hygiene in de Aziatische pharma-productie. Niet echt lekker.
Maar probeer dat es te zeggen op een forum waar 99% van de boys die test gebruiken en 1% er heel behoorlijk aan verdient!!!

Europese pharmaco's worden gecontroleerd door de overheid. De ampullen moeten aan strikte voorschriften voldoen; zo moet ELKE ampul exact gelijk zijn en dezelfde kleuren hebben om vergissingen in de ziekenhuizen te voorkomen. Zo heeft Primo altijd een bepaald soort roze ringen. De ampullen met bloedrode ringen zijn dus vals al zal menigeen denken: rood is rood.

Kijken we naar de Aziatische ampullen dan lachen we ons rot; elke ampul heeft wel een afwijking in vorm, kleur of gehalte van de hoeveelheid vloeistof.
Dat komt omdat de Aziatische bedrijven oude Europese tabletteer -en ampul-machines opkopen die bij ons reeds zijn afgekeurd. Bedrijven als Organon geven licenties uit aan Aziatische bedrijven om een geregistreerd product als Sustanon onder hun vlag te maken maar dan wel met de bedoeling dat die ampullen in Azie blijven en niet naar onze regio komen waar ze niet aan de eisen voldoen.

Om terug te komen op je vraag; ja ze zullen echt zijn maar er zal sprake van een redelijke tot behoorlijke verontreiniging zijn.

De test is dus niet behoorlijk gesteriliseerd, waardoor je eigenlijk meer 'zooi' in je lichaam spuit. je lichaam weet hier wel raad mee maar lekker is het natuurlijk niet.

Als je test van een ander (Europees gefrabriceerd) merk kunt krijgen dan zou ik daarvoor kiezen.

Laatst bewerkt:
Originally posted by dbc01
Deze test uit Iran is dé meest verkocht/gebruikte test in Engeland. Aangezien veel inwoners van de UK uit die regio komen loont het om een paar doosjes van die ampulletjes mee te nemen op de terugreis.

Het punt is wederom de discussie van de hygiene.
Iedere Jan L. kan op z'n vingers natellen dat de samenstelling van die ampul wel in orde zal zijn maar hoe is het fabricageproces verlopen?
Niet zo hygienisch als hier in Europa kan ik je vertellen.

Pas nog maakte iemand een opmerking op een buitenlands forum over een docu die hij had gezien hoe het gesteld is met de hygiene in de Aziatische pharma-productie. Niet echt lekker.
Maar probeer dat es te zeggen op een forum waar 99% van de boys die test gebruiken en 1% er heel behoorlijk aan verdient!!!

Europese pharmaco's worden gecontroleerd door de overheid. De ampullen moeten aan strikte voorschriften voldoen; zo moet ELKE ampul exact gelijk zijn en dezelfde kleuren hebben om vergissingen in de ziekenhuizen te voorkomen. Zo heeft Primo altijd een bepaald soort roze ringen. De ampullen met bloedrode ringen zijn dus vals al zal menigeen denken: rood is rood.

Kijken we naar de Aziatische ampullen dan lachen we ons rot; elke ampul heeft wel een afwijking in vorm, kleur of gehalte van de hoeveelheid vloeistof.
Dat kotm omdat de Aziatische bedrijven oude Europese tabletteer -en ampul-machines opkopen die bij ons reeds zijn afgekeurd. Bedriven als Organon geven licenties uit aan Aziatische bedrijven om ee geregistreerd product als Sustanon onder hun vlag te maken maar dan wel met de bedoeling dat die ampullen in Azie blijvene en niet naar onze regio komen waar ze niet aan de eisen voldoen.

Om teruug te komen op je vraag; ja ze zullen echt zijn maar er zal sprake van een redelijke tot behoorlijke verontreiniging zijn. De test is dus niet behoorlijk gesteriliseerd, waardoor je eigenlijk meer 'zooi' in je lichaam spuit. je lichaam weet hier wel raad mee maar lekker is het natuurlijk niet.

Als je test van een ander (Europees gefrabriceerd) merk kunt krijgen dan zou ik daarvoor kiezen.

Bedankt man, ik heb es goed naar de ampullen gekeken de flesjes zijn allemaal mooi in vorm, en het inhoud ziet er best goed uit (met het blote oog dan), ik hoop dat ze dus niet echt goed verontreinigt zijn, maar ja test is test, het zal en moet werken.

Oja, ik zei toch daarnet dat je nuttig hier zal zijn:D

We hebben meer mensen als dcb01 hier nodig, veel beter en van grote waarde voor deze board.

Nog iets op te merken

Test Enanthate is heel dik, ik zeg met zekerheid de dikste AS op olie basis, vergelijk het maar met elk ander as op olie basis als sustanon, prop, tren , eq ofzo.

ik kuur momenteel ook met test ent. uit irak van dezelfde fabrikant met een wit ringetje

kuur is 10 weken 1000 mg test
week 1 frontload 3000 mg test

ik zit nu in de 5e week, ben 3-4 kilo aangekomen, niet echt spectaculair dus ik twijfel ook een beetje, want ik eet en train megaveel en goed.

Ik zit net te goed te kijken naar de ampullen, wat me opvalt is er zijn ampullen met 2 verschillende batch-nummers namelijk 002 en 004.

Wat heel moeilijk te zien is , maar wat ik heb ontdekt is dat de twee ampullen met die batch-nummers heel klein beetje van elkaar veschillen in de vorm.

Ik zit nu wel een beetje te twijfelen, want me levrancier controleert ook niet alles wat hij binnenkrijgt....

Maar de roids uit iran, daar zijn geen/weinig vervalsingen van.

Wat denken jullie ??

Groet

Levrone@

Zet eens een foto op het forum.
Ik heb gekuurd met wat lijkt dezelfde testo en ik verzeker je, hij werkt.

Originally posted by Gilles
Zet eens een foto op het forum.
Ik heb gekuurd met wat lijkt dezelfde testo en ik verzeker je, hij werkt.

Ik ga ze denk ik omruilen voor testovirons van shering, die blijven toch beter....

die test uit iran is kwaliteits spul.

Back
Naar boven