Fitness Seller

Testosterongel 100mg/ml The decade of the gel part 2

Wat denk je wat de behaalde testosteronwaarde is met deze versie testosterongel?


  • Totaal stemmers
    49
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Heb helemaal geen zin in een libido crash, denk dat ik nog maar een tubetje doe...;)
Ik denk dat je dat over een jaar nog steeds schrijft :D

En ik moet zeggen: de verleiding is wel erg groot idd.
Gewoon nooit meer off gaan en lekker elke dag wat smeren.

Moet zeggen dat voor dit avontuur ik al van plan was om dit jaar de spuit d'r in te rammen, maar die drempel is nu helemaal verdwenen.
Zit wel meteen aan een 20/ 30 weken te denken nu ;)
 
Update

Sinds 10 dgn gebruikt de 77-jarige vader van een kameraad van me de Trendflow testgel. En de man is blij! Heeft enorm veel meer energie, normaal is om 17.00 uur de fut eruit, nu gaat hij weer in de avond op pad en bij mensen op bezoek. Mijn kameraad is ook enorm blij en zegt dat hij een andere vader door die shizzle heeft gekregen, energiek en weer kleur in het gezicht. De man smeert ongeveer 1ml pd.
Las dat forummer Imac behalve een super libido(!!!!) geen resultaat tot op heden had, maar hoeveel verhalen kennen we niet dat sommige met een inject Test only 0,0 resultaat boeken...Het is heel eenvoudig je kan spuiten en smeren wat je wilt..maar als je traint als een pussy, eet als een peuter en slaapt/rust als een student dan helpt niets..Jammer dat de shizzle dan vaak de schuld krijgt.
Trek me dat soort verhalen dan ook persoonlijk aan omdat ik oa die shizzle getest heb...ik heb er 6,5kg mee gegained en er tot op heden 5,5kg van overgehouden, absoluut een goed resultaat voor een test only.
 
Update

Sinds 10 dgn gebruikt de 77-jarige vader van een kameraad van me de Trendflow testgel. En de man is blij! Heeft enorm veel meer energie, normaal is om 17.00 uur de fut eruit, nu gaat hij weer in de avond op pad en bij mensen op bezoek. Mijn kameraad is ook enorm blij en zegt dat hij een andere vader door die shizzle heeft gekregen, energiek en weer kleur in het gezicht. De man smeert ongeveer 1ml pd.
Las dat forummer Imac behalve een super libido(!!!!) geen resultaat tot op heden had, maar hoeveel verhalen kennen we niet dat sommige met een inject Test only 0,0 resultaat boeken...Het is heel eenvoudig je kan spuiten en smeren wat je wilt..maar als je traint als een pussy, eet als een peuter en slaapt/rust als een student dan helpt niets..Jammer dat de shizzle dan vaak de schuld krijgt.

Top man!!! Dat die opa gewoon weer "meedraait" in dagelijkse leven. Bestaat voor mij eigenlijk weinig twijfel over als mijn natuurlijke testosteronlevels over een aantal jaren beginnen te dalen ik deze ook onnatuurlijk ga boosten dmv smeerbare of injecteerbare Test.

Edit: als het de kwaliteit van je leven zo drastische verbetert, zou je eigenlijk stom zijn het niet te doen.
 
Update

Sinds 10 dgn gebruikt de 77-jarige vader van een kameraad van me de Trendflow testgel. En de man is blij! Heeft enorm veel meer energie, normaal is om 17.00 uur de fut eruit, nu gaat hij weer in de avond op pad en bij mensen op bezoek. Mijn kameraad is ook enorm blij en zegt dat hij een andere vader door die shizzle heeft gekregen, energiek en weer kleur in het gezicht. De man smeert ongeveer 1ml pd.
Las dat forummer Imac behalve een super libido(!!!!) geen resultaat tot op heden had, maar hoeveel verhalen kennen we niet dat sommige met een inject Test only 0,0 resultaat boeken...Het is heel eenvoudig je kan spuiten en smeren wat je wilt..maar als je traint als een pussy, eet als een peuter en slaapt/rust als een student dan helpt niets..Jammer dat de shizzle dan vaak de schuld krijgt.
Trek me dat soort verhalen dan ook persoonlijk aan omdat ik oa die shizzle getest heb...ik heb er 6,5kg mee gegained en er tot op heden 5,5kg van overgehouden, absoluut een goed resultaat voor een test only.

Vind jij dat ik train als een pussy, eet als een peuter en slaap/rust als een student......bedankt voor het compliment.

Had twee tubes gekocht en bij levering was 1 tube half leeggelopen...kan gebeuren....maar kwam toch zeer duur uit.

Ik train tijdens de kuur vijf maal per week....eet als een zwijn (of paard ...niet overdrijven) en slapen....ga telkens slapen om 22u. tot 6.30u.

Ik stel gewoon vast dat ik met test e (injects) meer resultaat had...is een pure persoonlijke vaststelling...mag toch ??
Mijn vorige kuur met test e had ik toch een winst van 5 kg. en heb er 3 kg aan overgehouden.
 
Laatst bewerkt:
nee gozer...bedoel het in het algemeen.. Hoe jij eet, traint en rust en wat jij spendeert heb ik geen idee van. Maar dacht dat er hier een regel was dat er niet over prijzen gesproken wordt..
Lees de boardregels er maar op na..
 
Laatst bewerkt:
nee gozer...bedoel het in het algemeen.. Hoe jij eet, traint en rust en wat jij spendeert heb ik geen idee van. Maar dacht dat er hier een regel was dat er niet over prijzen gesproken wordt..
Lees de boardregels er maar op na..

prijsvermelding is weg...sorry
 
Net andersom: ik kreeg last van me tepels en heb toen nolva genomen en daarna verdween dat weer.
Ook heb ik last gehad van puisten en vocht.
Maar niet in extreme mate gelukkig.


:o

Grootste side effect was die genadeloze coïtusdrive idd.

Heb ook last van gevoelige tepels....Lichtjes pijnlijk.
Nu al nolva nemen of wachten tot na de kuur ?
Heeft nolva geen negatief effect op de kuur.

Bij mij begint het eindelijk te werken.
Enkele kg's erbij en zeker niet vetter.
Oef.....
 
Laatst bewerkt:
Bij mij begint het eindelijk te werken.
Enkele kg's erbij en zeker niet vetter.
Oef.....

Wel een beetje raar dit, maandag, na 3 weken, nog niks noemenswaardig behalve libido. Vandaag, 6 dagen later enkele kg'S erbij en in je eigen log wis je alles en post je blijkbaar ni meer :rolleyes:

Hitman, gestuurd door de fabrikant, over de vloer gehad ofzo :D
 
Is dit spul nu al op de "markt" of duurt dat nog even? Ik heb er zeker interesse in als ik dit allemaal zo lees.
 
Dit zou zeker interesant zijn.

In mijn omgeving hoor ik er verder niets over dus ben ook wel benieuwd naar of het al op de markt is gebracht
 
het is zeker al op de markt....al een goeie maand.
 
Wanneer begin je met nakuren als je deze testosterongel hebt gebruikt?
Wat is de halfwaardetijd van het product , ik neem aan dat het kortwerkend is omdat er dagelijks gesmeerd wordt.
 
Wanneer begin je met nakuren als je deze testosterongel hebt gebruikt?
Wat is de halfwaardetijd van het product , ik neem aan dat het kortwerkend is omdat er dagelijks gesmeerd wordt.

Jep..een dag na het laatste smeermoment kan je beginnen met een nakuur.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven