Fitness Seller

testosteronrespons (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bennie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2003
Berichten
52
Waardering
1
is de testosteronrespons van een leg press minder dan die van een squat?
 
Bij squat gebruik je veel meer spieren dan bij legg press.
Je moet immers stabiliseren en het gewicht dragen.
Antwoord is dus JA
 
ja! Squat is meer compound.
 
bedankt, ivm schouderblessure krijg ik bij de squat mijn arm niet achter de stang, maar is de t.respons minder of is hij er helemaal niet (blijft toch grote spiergroep die ik train bij de leg press)
 
bigtony zei:
HUH? Nadere verklaring graag! ;)
als je de sportschool binnenloopt en je gaat je biceps bv trainen, train je voor niks, maar als je bv eerst deadlift dan profiteert je biceps van de t.respons van je deadlift training.
zelfde als eerst squat en daarna je triceps
 
???
Anyway, je kunt ook frontsquatten, dbell squatten etc etc met een schouderblessure.
Geen reden om het squatten te laten voor wat het is
 
bennie zei:
als je de sportschool binnenloopt en je gaat je biceps bv trainen, train je voor niks, maar als je bv eerst deadlift dan profiteert je biceps van de t.respons van je deadlift training.
zelfde als eerst squat en daarna je triceps



Dit volg ik dus echt niet
 
bennie zei:
als je de sportschool binnenloopt en je gaat je biceps bv trainen, train je voor niks, maar als je bv eerst deadlift dan profiteert je biceps van de t.respons van je deadlift training.
zelfde als eerst squat en daarna je triceps


t ligt m nog altijd aan de intensiteit
 
Lol @ deze thread.
 
FrederX zei:
t ligt m nog altijd aan de intensiteit


Meer aan het volume.

Hoger volume betekend een hogere GH en test afgifte, alleen heb je aan die hogere test afgifte niet veel omdat de SHBG aanmaak ook stijgt.

Wat dat aangaat ben je met hogere intensitiet lager volume beter af. Test response is wel kleiner, maar SHBG stijgt (bijna) niet)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven