MuscleMeat

testosteronspiegel probleem (?)

Bezoekers in dit topic

Grasmaaier

Novice
Lid geworden
19 mrt 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Dag knullen,

Ik heb van begin januari tot 5 weken erna een dbol kuur genomen (20mg/dag) en vervolgens 2 weken lang een nolvadex kuur van 20mg per dag.

'T is nu een paar weken later dat ik op eigen kracht aan het herstellen ben, alleen t gaat me ietwat traag, ook voel ik me soms een beetje lame, emotieloos en gewoon niet echt lekker in mn vel.
Mn libido en testosteronspiegel verbeteren al wel met de week.

Mijn vraag luidt al volgt; Wat heb ik goed of fout gedaan en hoe kan ik ervoor zorgen dat mn testosteron/libido gewoon weer z.s.m. normaal zijn en op eigen kracht als behoren werken?
 
1) wat was je testosteron niveau voor je begon met je kuur?
2) waarom slechts 20mg/dag? ..of ben je een vrouwtje?:p
 
1) ik heb werkelijk geen idee, niet getest, maar na mijn gevoel zat het wel pluis daarmee
2) ... Waarom slechts 20? Vond het wel prima zoals t ging
 
kan me haast niet voorstellen dat je moeite zou hebben met herstellen van dbol 5 weken op 20mg/dag..
het kan ook gewoon tussen je oren zitten, laat het dus checken bij je huisarts voordat je allerlei middelen gaat nemen
 
kan me haast niet voorstellen dat je moeite zou hebben met herstellen van dbol 5 weken op 20mg/dag..
het kan ook gewoon tussen je oren zitten, laat het dus checken bij je huisarts voordat je allerlei middelen gaat nemen

Zit gewoon in ze koppie.Als je 1x denkt me libido is niet ok, ben je spreekwoordelijk de lul.
 
Hoeveel kg heb je overgehouden van de dbol ? Of is alles alweer foetsie?
 
Dag knullen zeitie met zn 20mg dbol per dag. Onderdrukt 20mg ed uberhaupt wel?
 
Back
Naar boven