heb een kuur gestart van 8 weken met decanoate, primobolan en testoviron, kan iemand mij info geven over de juiste opbouw van deze kuur, en weet iemand iets over de stof "drive"?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by dragonX
Ik heb de primo-injects, en de dosering is:
1,50 ml deca
1 ml testoviron
en 1ml primo.
Mij werd aanbevolen om de laatste 2 weken primo te vervangen met "drive".
Kan iemand mij iets vertellen hierover?
hoe kom je aan deze testoviron ik kan er maar niet aangeraken?help me a.u.bheb een kuur gestart van 8 weken met decanoate, primobolan en testoviron, kan iemand mij info geven over de juiste opbouw van deze kuur, en weet iemand iets over de stof "drive"?
je dosis is veels te laag,en je kuur zit echt niet goed in elkaarik zit nu op de 5de week en ik merk nog niet veel, dit is mijn eerste kuurtje dus ik weet niet precies wat deze stoffen voor werking hebben, komt het geleidelijk aan of na de kuur, na acht weken ineen keer, ik hoop dat iemand me een beetje info hierover kan verstrekken, danny
je dosis is veels te laag,en je kuur zit echt niet goed in elkaar
je kan of stoppen,nakuren en over 2-3 maanden een goed doordachte kuur beginnen of de dosis verhogen en je kuur verlengen tot een week of 14 en alsnog een goed resultaat eruit slepen.