MuscleMeat

testoviron, decanoate, en primobolan?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonX

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
13
Waardering
0
heb een kuur gestart van 8 weken met decanoate, primobolan en testoviron, kan iemand mij info geven over de juiste opbouw van deze kuur, en weet iemand iets over de stof "drive"?
 
ik zit nu op de 5de week en ik merk nog niet veel, dit is mijn eerste kuurtje dus ik weet niet precies wat deze stoffen voor werking hebben, komt het geleidelijk aan of na de kuur, na acht weken ineen keer, ik hoop dat iemand me een beetje info hierover kan verstrekken, danny
 
op welke dosis gebruik je alles?
 
Heb je primo tabs of injects?

Grtz
 
Ik heb de primo-injects, en de dosering is:

1,50 ml deca
1 ml testoviron
en 1ml primo.

Mij werd aanbevolen om de laatste 2 weken primo te vervangen met "drive".
Kan iemand mij iets vertellen hierover?
 
Originally posted by dragonX
Ik heb de primo-injects, en de dosering is:

1,50 ml deca
1 ml testoviron
en 1ml primo.

Mij werd aanbevolen om de laatste 2 weken primo te vervangen met "drive".
Kan iemand mij iets vertellen hierover?

hoeveel mg per week?
heb je deca 50mg/ml of deca 100mg/ml?
en welke test heb je ? t400? of 250mg/ml?
 
deca 100mg/ml
testolent/testoviron ampullen van 250mg/ml

week 1: 100 mg deca
week 2: 100 mg deca+ 100mg test
week 3: 150 mg deca+ 100mg test
week 4 tm 7: 150 mg deca+ 100mg test + 100 mg primo
week 8: 100 mg deca+ 100mg primo

Dit is het schema wat mij hierbij aanbevolen word en eventueel de laatste 2 weken primo vervangen door "drive", maar ik ben helemaal niet bekend ermee dus als iemand iets van info over deze stof heeft, graag.

gr danny
 
Beetje laag gedoseerd als je het mij vraagt. Je zal dan wel iets moeten werken, maar persoonlijk vind ik het op deze manier zonde van je geld (en stuff :D )
 
Wat kan ik dan nu het beste doen, Robin,
kan ik nu nog verhogen, of kan ik beter verhogen en verlengen?

alvast bedankt,
danny
 
ik zou wat gaan verhogen en iets verlengen bijv. met 2 weken.
je bent nu toch bezig en stoppen is helemaal zonde.....vind ik dan...
normaal word inderdaad aangeraden om als beginner het op 8 weken te houden maar de dosis is naar mijn mening wel zo laag dat ik dit geval mijn kuur iets zou verlengen om er toch iets meer resultaat uit te halen....
maar dat is mijn mening...

mischien heeft iemand anders een beter advies...?

succes.
gr martin77
 
zou het beter zijn om de deca en de test te verhogen naar 200 mg? en verlengen met 2 weken dus...
alvast bedankt voor je advies.
 
100 mg test kan niet, tenzij je de rest van de ampul weggooid en die primo zal waarschijnlijk fake zijn want er is gewoonweg niet aan echte primo aan te komen, verder vind ik het raar dat je nog zo veel vragen hebt terwijl je al met je kuur begonnen bent.
 
beste Wim, op de testolent ampullen staat toch echt sicomed 100mg/ml
en er zit 1 ml in, en de reden waarom ik plots nog zo veel vragen heb, terwijl ik al ben begonnen met mijn kuur, komt doordat ik ongeveer een half jaar van allerlei info heb gewonnen over AAS, en pas geleden toevallig op deze site kwam, en nu blijkt dat veel wat ik gedacht geleerd te hebben erover verschillende meningen zijn.
vb: de een zegt testoviron en testolent is hetzelfde, de ander zegt is niet hetzelfde, testoviron is altijd 250mg/ml,
de een zegt wat voor deca heb je ? 50mg/ml of 100mg/ml?
Mijn leverancier zegt deca is altijd 100mg/ml, maar toen ik op het flesje keek, stond er inhoud 10 ml, en daaronder 200mg/ml?
Wat moet ik hier nou mee, als iedereen wat anders zegt, ik dacht dus dat ik er wel genoeg vanaf wist, maar ja dat blijkt dus niet zo te zijn.
bedankt voor je reactie, groeten danny
 
Er zijn verschillende dosissen hoor. 200mg/ml is alleen meestal zo bij bv deca en test.ent. meestal 250mg/ml.


Zo: check ff dit van BC.

http://www.bodybuilding.com/fun/catteste.htm

Duidelijk te zien dat verschillende merken uit verschillende landen vaak een verschillende naam hebben en verschillende dosis. :D:D
 
heb een kuur gestart van 8 weken met decanoate, primobolan en testoviron, kan iemand mij info geven over de juiste opbouw van deze kuur, en weet iemand iets over de stof "drive"?
hoe kom je aan deze testoviron ik kan er maar niet aangeraken?help me a.u.b
 
ik zit nu op de 5de week en ik merk nog niet veel, dit is mijn eerste kuurtje dus ik weet niet precies wat deze stoffen voor werking hebben, komt het geleidelijk aan of na de kuur, na acht weken ineen keer, ik hoop dat iemand me een beetje info hierover kan verstrekken, danny
je dosis is veels te laag,en je kuur zit echt niet goed in elkaar
je kan of stoppen,nakuren en over 2-3 maanden een goed doordachte kuur beginnen of de dosis verhogen en je kuur verlengen tot een week of 14 en alsnog een goed resultaat eruit slepen.
 
je dosis is veels te laag,en je kuur zit echt niet goed in elkaar
je kan of stoppen,nakuren en over 2-3 maanden een goed doordachte kuur beginnen of de dosis verhogen en je kuur verlengen tot een week of 14 en alsnog een goed resultaat eruit slepen.

Denk dat ie 8 jaar later wel al zal gestopt zijn.
 
ach 8 weken of 8 jaar.... what's the difference :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven