XXL Nutrition

Testovis

Bezoekers in dit topic

206gti

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2009
Berichten
643
Waardering
6
Lengte
1m84
Testovis propionaat.
zitten 2 ampullen in 1 doosje
er komen meerdere foto's, maar moet even de camera goed instellen.
lot nr: 94691
exp 10/2014

jullie mening

thanx

SDC10091.jpg
 
badankt krletje,
als jij real zegt, dan klopt het ook.

mvg
 
omdat ik exact dezelfde hier heb,en zelf idem batchy,en het prima spulleke is.

Testovis zonder braiile zijn er ook,maar deze zijn 100% ok.......das niet lariekoekkie
 
Vorig jaar in de zomer gehad...beste Test P ever als je t mij vraagt. Ben ook nog nooit fakes tegengekomen hiervan.
 
Laatst bewerkt:
Tja dan kunnen we alles wel in twijfel gaan trekken en deze sectie opdoeken.
Maar...on topic, alleen vermelden in deze sectie of in jou ogen een produkt echt/nep is.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/regels-sub-forum-lees-alvorens-hier-post-154767/

Beetje rare reactie van je...

dit is toch het foto forum (maw zonder foto wordt je thread verwijderd)

Alle fakes zijn gebaseerd op een bestaand lot# dat zou je toch onderhand wel moeten weten..

Ik heb zelf nog nooit fakes gezien van testovis, maar zonder een duidelijke foto kan ik over deze Testovis dus geen oordeel over geven..
 
Beetje rare reactie van je...

dit is toch het foto forum (maw zonder foto wordt je thread verwijderd)

Alle fakes zijn gebaseerd op een bestaand lot# dat zou je toch onderhand wel moeten weten..

Ik heb zelf nog nooit fakes gezien van testovis, maar zonder een duidelijke foto kan ik over deze Testovis dus geen oordeel over geven..

Het zijn allemaal meningen hier tenslotte, en je kan ook een mening hebben over een produkt naar aanleiding van alleen een doosje.

100% uitsluitsel krijg je 9 van de 10 keer toch niet, het is aan een ts om te bepalen of deze meningen voldoende zijn om een produkt al dan niet te gebruiken.

Laatste tijd worden mensen hier om hun mening aangevallen en daar krijg ik een beetje genoeg van.

Beetje rare reactie van mij?
Jij zegt dat je zelf nog nooit fakes van testovis hebt gezien?
Had dat dan gemeld dan was je informatief geweest.
 
Ik snap best dat je het voor je vriendje opneemt..maar nou moet je niet mij de zwarte piet gaan toeschuiven..

Ik heb gezegd dat ik het lariekoek vind als iemand post dat als Krieltje het zegt het wel zo zal zijn zeker gebaseerd op de weinige info die voorhanden is..en de kreten als ...real heb ik ook thuis ....hebben jullie samen al een ander lid hier voor aangevallen...
 
omdat ik exact dezelfde hier heb,en zelf idem batchy,en het prima spulleke is.

Testovis zonder braiile zijn er ook,maar deze zijn 100% ok.......das niet lariekoekkie

Dus omdat jij ze hebt zijn ze goed..?

Hmmm.. ik hoor je denken..
 
Samen??? daar heb je mij nooit wat over horen zeggen kerel.

Maargoed...hier stopt de discussie, in deze sectie alleen je mening echt of nep.

En voor de goede orde...daar hoort ook bij: real heb ik ook thuis.
 
Laatst bewerkt:
whahahahaa....prachtig weer dit.

Rectificeer....ik heb ze ZELF gebruikt,waren ok,zelfde batch.
 
Jongens...jullie lijken wel kleuters zeg.:rolleyes:

Vanaf heden gaan alle off topic post de prullebak in.

Als er geschillen zijn dan wordt dat maar via pm ofzo geregeld, maar geen gebash meer in de echt/nep..
 
Denk dat er eens in de groep dingen uitgepraat moeten worden, dir schiet niet op, weet niet of iemand daar wat voor voelt.

Zowel steef, Rico, en ik weten aardig wat, denk dat we eens moeten babbelen.
@ rene no offence bro, maar er is niet heel veel know how in as sectie imo, dus je mag best wel( dbb) zorgen dat leden iets te zeggen hebben. Met alle respect, maar knowhow over producten, komt toch imo van reguliere garden, ook al botst het af en toe.
 
Snap niet waar je op doelt, het is een forum dus elk lid mag iets zeggen.
Ik begin er een probleem mee te krijgen dat als iemand hier een topic opent de boel ontspoort.
Wordt een beetje sneu.
Maargoed...om dit verder te voorkomen gaat gewoon elke offtopic reaktie in de prullenbak.
 
Back
Naar boven