Fitness Seller

TestP/NPP/Win vs TestE/Primo/Tren

Bezoekers in dit topic

CLO

Novice
Lid geworden
5 mrt 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Ben 1.8m, 85kg, 14-15bf. doel is ~8 kg aankomen in 10 weken. heb vorige jaar testE/primo/tren gedaan. Wil graag weer een kuur doen, ik vraag me af of ik dezelfde kuur moet doen of misschien NPP/Testp/winstrol.

Wat vinden jullie ervan? Werk dat even goed en wat denken jullie over de bijwerkingen?
 
Test Npp is een prima kuur om aan te komen.
Je zit wel vrij hoog in vp met een vrij laag gewicht voor je lengte.

Denk dat er wat schort aan je voeding/training


Daarnaar is je eerste kuur test primo en tren
Waarom 3 compounds waarom tren?
 
Test Npp is een prima kuur om aan te komen.
Je zit wel vrij hoog in vp met een vrij laag gewicht voor je lengte.

Denk dat er wat schort aan je voeding/training


Daarnaar is je eerste kuur test primo en tren
Waarom 3 compounds waarom tren?
Yeah, eerste kuur was inderdaad test primo en tren, had niet veel gelezen en deed gewoon mee met een vriend...

Achteraf lees ik dat tren best heftig is voor beginner, daarom wil ik deze kuur iets anders doen. Deze keer dacht ik om 10 weken kuur te doen:
Test p 1 - 10 week 150mg (elke 3 dagen)
NPP 1 - 8 week 150mg (elke 3 dagen)
Winstrol 6 - 10 week (50mg week 6 - 8; 25 mg week 9 - 10, elke 2 dagen)

De winstrol is dus voor de hoog vp.
 
Yeah, eerste kuur was inderdaad test primo en tren, had niet veel gelezen en deed gewoon mee met een vriend...

Achteraf lees ik dat tren best heftig is voor beginner, daarom wil ik deze kuur iets anders doen. Deze keer dacht ik om 10 weken kuur te doen:
Test p 1 - 10 week 150mg (elke 3 dagen)
NPP 1 - 8 week 150mg (elke 3 dagen)
Winstrol 6 - 10 week (50mg week 6 - 8; 25 mg week 9 - 10, elke 2 dagen)

De winstrol is dus voor de hoog vp.

Wat bedoel je met winstrol is voor de hoge vp?
 
:emo:

Er is geen enkele AAS die je zet om droger te worden, je kunt op elke AAS droger worden mits voeding, training etc. op orde zijn. Cutten doe je door een kcal tekort, niet door een bepaald AAS.
 
:emo:

Er is geen enkele AAS die je zet om droger te worden, je kunt op elke AAS droger worden mits voeding, training etc. op orde zijn. Cutten doe je door een kcal tekort, niet door een bepaald AAS.
goed om te weten! thanx man!!!
 
Eerste kuur Test / Primo / Tren...

Dan moet je tweede kuurtje Test / Deca / EQ/ Tren / Anadrol / HGH / Insuline worden.

Voor minder zou ik niet gaan.
 
Back
Naar boven