AndroidHealthClinic

Testrapports: Europharma, Alley en T5 Zion Labs

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trenboloni

Cool Novice
Lid geworden
13 sep 2015
Berichten
137
Waardering
46
Lengte
1m73
Massa
104kg
Vetpercentage
9%
Omdat ik na mijn niet zo'n fijne ervaring met prl toch weer ben overgestapt van merk en graag wil weten wat ik precies zet heb ik met een groep vrienden geld bij elkaar gelegd en zijn de volgende producten onderweg naar Zwitserland voor officiele lab reports. Ze worden getest op werkzame stof, dosering en vervuiling. Lijkt mij wel interessant om hier op het forum te posten. Zal binnen 2 weken de uitslagen binnen hebben en met jullie delen.

- Alley 3.3 mg 10 IU
- Test E, Deca, Tren E, Anavar Europharma
- T5 Zion Labs

Mochten anderen nog interesse hebben om producten te laten testen mogen ze mij PM'en.
Dit mogen alle merken zijn want ik heb graag dat de ondergrondste markt wat transparanter wordt!
 
wat voor prijzen praat je hier over als ik vragen mag, kwa test per product?
 
Verschilt soms wat per product maar over het algemeen zo rond de 700 euro
 
700 euro was een mooi kuurtje geweest
 
wordt interessannt. als je goede resultaten zou hebben voor EP, zullen er vast wat jongens zeggen dat je het verkoopt
 
Gaan de lab testen via [Link niet meer beschikbaar] of doen jullie zelfs de testlab benaderen ?
 
wordt interessannt. als je goede resultaten zou hebben voor EP, zullen er vast wat jongens zeggen dat je het verkoopt

Ja klopt, je weet nooit hoe moralistisch flexibile iemand is.
 
Gaan de lab testen via [Link niet meer beschikbaar] of doen jullie zelfs de testlab benaderen ?

Bij Anabolicslab kan je niet wat flesjes en geld geven om te laten testen.
We laten het inderdaad doen bij iemand die in een lab werkt.
 
Bij Anabolicslab kan je niet wat flesjes en geld geven om te laten testen.
We laten het inderdaad doen bij iemand die in een lab werkt.

Daarom, die testen echt onafhankelijk door hier en daar aankopen te doen.

Zodat ze producten krijgen om te testen die in de handel zitten, en geen producten die door producenten worden gemaakt en vervolgens getest door een lab met een goede score !!
 
Goed initiatief!

@ Harpoen, dus zelf je producten inkopen. Beetje cash gezamenlijk verzamelen en opsturen die handel.
 
Goed initiatief!

@ Harpoen, dus zelf je producten inkopen. Beetje cash gezamenlijk verzamelen en opsturen die handel.

Je kan er zelf geen producten heen sturen hun kiezen wat ze willen testen.

Alle monsters worden in het geheim en anoniem gekocht bij online steroïde bronnen en zonder medeweten van elke verkoper of fabrikant om een erkend lab testfaciliteit ingediend. Alles wordt in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat de verkopers en fabrikanten hebben geen idee wie is de aankoop van het product, welk product wordt gekocht, of wanneer het product wordt gekocht.

Hoeveel kost het om een product sample te testen?

Het is een zeer dure project. De HPLC-UV en GC-MS / MS kwantitatieve dosering testen kost ongeveer $ 200-300 USD. Microbiologische testen en heavy metal testen kan nog eens $ 100-200 USD toe te voegen aan de totale kosten van laboratoriumtests.
 
Vanwaar je negatieve ervaring met PRL? Heb je hier ook een testrapport van? Was zelf ook van plan om voor PRL omdat ik daar toch veel goeds over las hier.
 
Mijn ep test was goedkoper.

Vial test a 20 euro
Bloedtest a 100 euro

Erachterkomen dat de testo van EP mega ruk was: priceless.
Mag ik weten hoelang dit geleden is je bloedtest?
 
Mijn ep test was goedkoper.

Vial test a 20 euro
Bloedtest a 100 euro

Erachterkomen dat de testo van EP mega ruk was: priceless.
Wat was de schade op t bloedrapport?
 
Op 500 testo 400 mast btw.
 
Had in die periode ook dezelfde en moet toegeven dat het minder was als anders, maar heb het nog een kans gegeven binnen maandje of start ik ben benieuwd. Grtn
 
Ben hier ook wel benieuwt naar goed initiatief
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven