XXL Nutrition

Testwaarde op eens op 50 nmol gedaalt (midden van test-e kuur) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Etranger

Cool Novice
Lid geworden
5 nov 2014
Berichten
33
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Beste forum,

Zit nu op week 7 van mijn 500mg test-e + 600 mg bold kuur. Ik laat regelmatig mijn waardes meten, en mijn testosterone waarde is op 50 nmol/l gedaalt. 10 dagen geleden was het 94 nmol, en daarvoor altijd boven de 100.

Iemand een iedee hoezo dat gebeurd is? Ik zet 2x p/week, de meetingen waren 2 dagen naar de injecties. Ik dacht aan de volgende dingen, maar denk niet dat eentje daarvan de oorzaak is:

  • Ik zet sinds een tijdje in de quad, daarvoor altijd in de glutes.
  • De test-e vial is "slecht" gewoorden? (Ik bewaar hem bij kamertemperatuur)
  • Ik zet het test-e met het bold in dezelfde spuit (maar dat deed ik altijd en zou gewoon kunnen)
  • Tijdens het optrekken is een beetje van het bold in de test-e vial gekomen en heeft mss een negatieve reactie veroorzaakt? (zou dat kunnen?)


Iemand een idee?
 
- ondergedoseerde vial
 
Injectieplaats en diepte van een injectie heeft invloed op de opname van de stof.

Het kan zijn dat 1 vial ondergedoseerd is, maar dan moet het een andere vial zijn natuurlijk. De andere redenen die je opgeeft zijn het niet.
 
Welke naalden heb je gebruikt?
 
Dat de vial ondergedoseerd is zou kunnen, maar dan hadden mijn waardes vermoedelijk ook niet zo hoog uit moeten komen. Mss is het idd de injectieplaats, ik ga terug naar de glutes.

Gingerbreadman: optrekken met 21G 1.5" (0.8x40mm), in de glutes met 22 G 1.5" (0.7x40mm), in de quads met 23 G x 1.25" (0.6x30mm)
 
Dat de vial ondergedoseerd is zou kunnen, maar dan hadden mijn waardes vermoedelijk ook niet zo hoog uit moeten komen.

Zou kunnen toch, als je in week 7 zit moet het een nieuwe vial zijn geweest. Maar aan de andere kant is t wel een hele snelle daling..
 
Dat de vial ondergedoseerd is zou kunnen, maar dan hadden mijn waardes vermoedelijk ook niet zo hoog uit moeten komen. Mss is het idd de injectieplaats, ik ga terug naar de glutes.

Gingerbreadman: optrekken met 21G 1.5" (0.8x40mm), in de glutes met 22 G 1.5" (0.7x40mm), in de quads met 23 G x 1.25" (0.6x30mm)

Is dit een nieuwe vial dan?
 
Zou kunnen toch, als je in week 7 zit moet het een nieuwe vial zijn geweest. Maar aan de andere kant is t wel een hele snelle daling..

Hmm, ik heb door frontload en door beetje verspillen al eerder gewisselt, maar in der daad, de laatste keer dat ik de bold vial gewisselt heb was 10 dagen geleden, de test-e vial was op zondag, en dinsdag heb ik laten meten.
 
Hmm, ik heb door frontload en door beetje verspillen al eerder gewisselt, maar in der daad, de laatste keer dat ik de bold vial gewisselt heb was 10 dagen geleden, de test-e vial was op zondag, en dinsdag heb ik laten meten.

Kan ondergedoseerd zijn dan of injectieplaats/diepte injectie.
 
Kan iemand dit onderbouwen dat de injectie plaats/diepte invloed kan hebben op de wijze of hoeveelheid dat opgenomen word?
 
Kan iemand dit onderbouwen dat de injectie plaats/diepte invloed kan hebben op de wijze of hoeveelheid dat opgenomen word?

As je daar antwoord op wilt zit je bij cools goed, stuur anders een Pm
 
Kan iemand dit onderbouwen dat de injectie plaats/diepte invloed kan hebben op de wijze of hoeveelheid dat opgenomen word?

als je ineens op een andere plek injecteert waardoor het langer duurt voordat die test in je circulatie terechtkomt dan krijg je een korte periode van lagere waardes

althans dat is wat ik denk dat bedoeld wordt
 
Dankjewel Cools had je inmiddels al een PM gestuurd zie maar of je zin hebt om erop in te gaan!
 
Mocht er relevante algemene info zijn, ben ik daar wel benieuwd naar.
Bv verschil tussen quads en glutes.
 
Mocht er relevante algemene info zijn, ben ik daar wel benieuwd naar.
Bv verschil tussen quads en glutes.

Glutes hebben de voorkeur tov deltoids ivm betere opname van de stof. Waarschijnlijk omdat dit dieper in de spier gaan. Ik vermoed dat dit ook zo is tov quads. Moet het nog even allemaal nachecken.
 
Hoe groter de spier waar je in injecteert hoe beter de opname heb ik ooit eens gelezen en klinkt vrij logisch...

4 ml in je delt of 4 ml in je glute. Wat gaat het beste /snelste opgenomen worden denk je...
 
Maar als je van begin tot einde kuur in uw quads injecteert blijft de opneembaarheid hetzelfde en zou dit geen probleem mogen zijn veronderstel ik?

Of als je dezelfde kuur van begin tot einde in glutes injecteert zou je er meer uithalen als in de quads of is dit verwaarloosbaar?

Injecteer altijd in quads en ondervind eigenlijk geen verschil ten opzichte van de glutes toen vriendin ze injecteerde... .
 
Kan iemand dit onderbouwen dat de injectie plaats/diepte invloed kan hebben op de wijze of hoeveelheid dat opgenomen word?

Glutes hebben de voorkeur tov deltoids ivm betere opname van de stof. Waarschijnlijk omdat dit dieper in de spier gaan. Ik vermoed dat dit ook zo is tov quads. Moet het nog even allemaal nachecken.

Quads kom je net zo diep als met glutes. Althans ik gebruik de zelfde naald als men bij glutes injects gebruikt.
Ben wel benieuwd of er daadwerkelijk onderzoek naar gedaan is.
 
Back
Naar boven