MuscleMeat

Testwaarde op eens op 50 nmol gedaalt (midden van test-e kuur) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan er eigenlijk niet vloeistof tijdens/na het injecteren gedeeltelijk uit de glutes spier vloeien en in de vetlaag terecht komen? Daar wordt het vrijwel niet opgenomen toch?
Ik vermijd altijd spanning op mijn glutes vlak na het injecteren, dus niet meteen bukken om veters te strikken of zo. Onzin?
 
Quads kom je net zo diep als met glutes. Althans ik gebruik de zelfde naald als men bij glutes injects gebruikt.
Ben wel benieuwd of er daadwerkelijk onderzoek naar gedaan is.

Van het verschil tussen quads en glutes heb ik nog niet kunnen vinden. Steek je dan heel die naald in je quad?

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Kan er eigenlijk niet vloeistof tijdens/na het injecteren gedeeltelijk uit de glutes spier vloeien en in de vetlaag terecht komen? Daar wordt het vrijwel niet opgenomen toch?
Ik vermijd altijd spanning op mijn glutes vlak na het injecteren, dus niet meteen bukken om veters te strikken of zo. Onzin?

Dat is altijd mogelijk.
 
Ik ook.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------



6x25 te diep?

Nee dat is niet te diep, maar niet diep genoeg voor je glutes. 0,8x40 moet je voor je glutes hebben.
 
Nee dat is niet te diep, maar niet diep genoeg voor je glutes. 0,8x40 moet je voor je glutes hebben.

Ja bedoelde ook voor de quads. Dacht al...

Mocht je nog studies vinden, ben ik daar zeker benieuwd naar.
 
Ja bedoelde ook voor de quads. Dacht al...

Mocht je nog studies vinden, ben ik daar zeker benieuwd naar.

Lange naald voor in je quads :p Moet er niet aan denken.

Zal deze avond nog eens verder zoeken ;)
 
0.6x 30 3-4 ml in de glutes is geen probleem bij mij. Benen doe ik met 0.45x25. NO way dat ik een 0.8 * 40 in men benen duw!
 
Lange naald voor in je quads :p Moet er niet aan denken.

Zal deze avond nog eens verder zoeken ;)

Ik bedoelde dus die 0,6x25 naald in m'n quads he. Te lang?? Dat raad het gros altijd aan..
 
Is 0,7 x 3 wel lang genoeg voor bil bij vet% onder de 10%?

Ik heb toch een aardige pip in de quads als ik een 3cm naald er voor 2cm insteek. Toch maar eens bil proberen.
 
Is 0,7 x 3 wel lang genoeg voor bil bij vet% onder de 10%?

Ik zou zeggen van niet.

Overigens zelf ook wel een aantal keer 08x40 in mn quad gedrukt, gaat prima en zulke beestenpoten had ik toen niet ( nu ook niet :P )
 
Back
Naar boven