Fitness Seller

Teveel brood in de bulk ?

Bezoekers in dit topic

Jozoh

Novice
Lid geworden
23 mei 2018
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

omdat ik lange dagen op school zit eet ik dagelijks wel 12 tot 20 sneetjes brood op school, wat zeggen jullie minderen of dooreten in mijn bulk of toch vervangen met wat anders ?
Zit nu op de 3400 calorieën per dag trouwens.

Trouwens ben nieuw op dit forum :cool: Hoor ik nu bij de club ?
 
Ach als het je een verzadigd gevoel geeft en je het er niet meteen last van of je bent het nog niet beu gegeten hoef je het niet te vervangen hoor.

Dat mythische verhaal dat brood slecht is klopt al niet. Bekijk wel even wat er allemaal in je brood zit. suiker,stroop,palmolie extra toegevoegd en je hebt meestal van dat goedkoop voorverpakt supermarkt brood.

Met vers volkoren brood zit je meestal wel goed.
 
Ach als het je een verzadigd gevoel geeft en je het er niet meteen last van of je bent het nog niet beu gegeten hoef je het niet te vervangen hoor.

Dat mythische verhaal dat brood slecht is klopt al niet. Bekijk wel even wat er allemaal in je brood zit. suiker,stroop,palmolie extra toegevoegd en je hebt meestal van dat goedkoop voorverpakt supermarkt brood.

Met vers volkoren brood zit je meestal wel goed.
en qua zout ook niet erg toch ? Heb juist het idee dat ik goeie pumps er van krijg :D
 
en qua zout ook niet erg toch ? Heb juist het idee dat ik goeie pumps er van krijg :D
Misschien wat meer vocht vasthouden maar dat heb je sowieso in je bulk, dus zou me er niet te druk over maken.
 
Misschien wat meer vocht vasthouden maar dat heb je sowieso in je bulk, dus zou me er niet te druk over maken.
Ik maak me druk om niks dus :D

Dankjewel voor je antwoord.
 
Waarom kan je niks anders eten? Rijstwafels of maiswafels bijvoorbeeld, die bestaan ook.
Kan wel hoor alleen moet dan wel heel wat rijstwafels eten om aan die 12 tot 20 broodjes te komen als alternatief :D:D
 
Beetje variëren is natuurlijk altijd goed, maar niet noodzakelijk om progressie te boeken. Op jouw leeftijd is dat zout niet iets om je druk over te maken.
Maar zoals aangegeven door Spambod , waarom zou je niet wat maaltijden preppen? Pasta of rijst met vlees, vis of ei. Eventueel wat groenten, saus of kruiden erdoor. Kun je makkelijk voor de hele week maken en in goede bakjes bewaren (tot 3 á 4 dagen in de koelkast, voor langer invriezen).
 
Beetje variëren is natuurlijk altijd goed, maar niet noodzakelijk om progressie te boeken. Op jouw leeftijd is dat zout niet iets om je druk over te maken.
Maar zoals aangegeven door Spambod , waarom zou je niet wat maaltijden preppen? Pasta of rijst met vlees, vis of ei. Eventueel wat groenten, saus of kruiden erdoor. Kun je makkelijk voor de hele week maken en in goede bakjes bewaren (tot 3 á 4 dagen in de koelkast, voor langer invriezen).
Ik krijg nu al weer honger, wat doe je nou !
 
Brood is prima.
Variëren kan ook daarin. Volkoren mueslibollen, volkorenwraps, roggebrood etc.
Paar gekookte eitjes extra mee.

Eventueel pannenkoeken bakken voor een paar dagen. Ook prima mee te nemen.

Je kan ook havermout meenemen en mengen met melk/chocomelk.

Mealprep kan ook maar geen idee of dat voor je werkt op school.
 
Brood is prima.
Variëren kan ook daarin. Volkoren mueslibollen, volkorenwraps, roggebrood etc.
Paar gekookte eitjes extra mee.

Eventueel pannenkoeken bakken voor een paar dagen. Ook prima mee te nemen.

Je kan ook havermout meenemen en mengen met melk/chocomelk.

Mealprep kan ook maar geen idee of dat voor je werkt op school.
Pannekoeken bakken is ook wel een goeie, thanks.
 
Zolang je zelf geen nadelen ondervind lekker doorgaan. De een gaat lekker op brood en de ander op rijst en dat zo met alle producten. Ga vooral niks eten wat je echt niet lekker vind omdat het 'goed' voor je zou zijn, ga altijd op zoek naar het alternatief wat je wel lust.
 
ik heb altijd last van op een opgeblazen buik met zuivel en brood als je dat niet hebt zie ik geen probleem om zoveel brood te eten,
ik zou het gewoon afwisselen pancakes, rijst/rijstwafels, en gewoon brood.
 
Back
Naar boven