MuscleMeat

Teveel gewichtverlies tijdens droogtrainen.

Bezoekers in dit topic

FredApp

Novice
Lid geworden
25 mrt 2020
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Beste forumbezoekers!
Ik heb jullie hulp nodig.

Ik ben afgelopen maandag begonnen met droogtrainen. Nu dus 2 dagen verder weeg ik 2,5 kilo minder!!

Ik woog 86,1 en weeg nu 83,6.

Ik ben 1,85m

Ik heb veel op internet gezocht maar kan verder weinig info vinden, daarom vraag ik het hier. Wat doe ik verkeerd en moet ik veranderen? Ik heb weinig ervaring met cutten (eerste keer) dus hoop van jullie meer info te krijgen.


Ik eet dagelijks 2250 kcalorieen
50% koolhydraten
20% vet
30% eiwitten


Ik heb maandag en dinsdag gefitnesst, en maandag zelfs 30 minuten gefietst.

Zelf denk ik dat het er deels mee te maken kan hebben dat ik afgelopen weekend extreem veel heb gegeten en daardoor op maandag tijdens mijn weegmoment meer dan normaal woog. Of het komt door veel vochtverlies

Moet ik meer kcalorieen eten? Moet ik op trainingsdagen meer kcalorieen eten dan op rustdagen?

Sorry voor het lange bericht! Maar alvast bedankt de hulp
 
Maaginhoud en vocht inderdaad zeker als je plots meer gaat doen. Als je refeeds gebruikt en jezelf elke dag weegt zul je die dag goed zien hoeveel je aan vocht aankomt/verliest.

Heb je een beheersbaar kcal tekort aangenomen? Hoeveel kcal at je als onderhoud?
 
Tijdens bulken at ik 3000 kcalorieen,
Tijdens onderhoud zit ik rond de 2600 kcalorieen
 
Ik ben afgelopen maandag begonnen met droogtrainen. Nu dus 2 dagen verder weeg ik 2,5 kilo minder!!

Geef het even 14 dagen tot een maand de tijd en reken per weekgemiddelde. Dan zie je per week wat je kwijtraakt. Mik op 0.5 kg per week. Twee dagen is veel te kort om conclusies te trekken.
 
Back
Naar boven