- Waardering
- 1
Ik zal een poging wagen het gebeuren helder te schetsen wat er in de topic voor mij gebeurde:
Ik post een reaktie over aardbijen, goed bedoeld aangezien ik de afgelopen 1,5jr. totaal met mijn kanker ben bezig geweest, eigenlijk dom om mensen te willen helpen en deze fout maak ik ook nimmer meer.
Dan is de eerste reaktie van MacB een smile die mij uitlacht, gek genoeg vondt ik dat niet leuk, dus ik reageer, had ik niet moeten doen aangezien dat vragen om moeilijkheden is als nieuwe in de forum hierarchie, had ik kunnen weten want zo werkt het op ieder forum.
Dan komt de volgende zich er mee bemoeien, die schrijft je moet gewoon niks meer eten, lijkt op humor, maar ik zit er vast naast, ik vindt het weer niet erg grappig dus ik hap, weer dom van mij.
Dan komt de derde die blert Ballans jongens Ballans, dat is werkelijk alles wat die schrijft, dan lees ik als mijn ballans in orde was had ik gèèn kanker gehad, meer uitleg geeft meneer niet, maar toch zit ik weer fout, prima heb ik inmiddels al toegeven, om er van af te zijn met hem.
En dan pech voor jou komt in mijn toch al wat geiriteerde ogen ook nog een 17 jarige mij de les lezen (je had m'n zoontje kunnen zijn en dan piepte je wel anders) en dan heb ik er inmiddels echt genoeg van en wordt ik ook niet leuk voor jullie en in het bijzonder voor jou, dit vindt ik eigenlijk mijn enigste fout, want jij kan niks aan je gedrag doen, als je 17 bent heb je nogal domme hormonen en denk je gewoon dat je inmiddels in alles de beste bent, heb ik ook gehad en elke 40+ man zal dit beamen (dit is ECHT NIET lullig bedoeld).
Ik lees hier toch echt disrespekt door de eerste 3 posters, uiteraard zal mij straks weer verteld worden dat ik fout zit en bij deze ben ik het daar uiteraard mee eens, dat is een voordeel van 40 zijn je hebt zo weinig Test. dat het zeer makkelijk wordt om mensen gelijk te geven en toch ben ik wel jaloers op jullie Test, ik zou veel beter groeien, maar helaas.
Ik hoop dat jullie dit ook echt hebben gelezen en dat jullie iets beter begrijpen hoe het hier achter mijn laptop overkomt.
Zo niet ook goed, ik heb mijn best gedaan!![]()
Ok, prima

Ik heb meteen mijn leeftijd maar verborgen, zodat ik de volgende keer in een poging deel te nemen in en discussie wel serieus genomen zal worden

OT:
Ik heb nog nooit last gehad van veel kwark (geen kilo's tegeijk natuurlijk), lekker blijven happen dus