XXL Nutrition

Teveel kwark in korte tijd ??

Bezoekers in dit topic

Ik zal een poging wagen het gebeuren helder te schetsen wat er in de topic voor mij gebeurde:

Ik post een reaktie over aardbijen, goed bedoeld aangezien ik de afgelopen 1,5jr. totaal met mijn kanker ben bezig geweest, eigenlijk dom om mensen te willen helpen en deze fout maak ik ook nimmer meer.

Dan is de eerste reaktie van MacB een smile die mij uitlacht, gek genoeg vondt ik dat niet leuk, dus ik reageer, had ik niet moeten doen aangezien dat vragen om moeilijkheden is als nieuwe in de forum hierarchie, had ik kunnen weten want zo werkt het op ieder forum.

Dan komt de volgende zich er mee bemoeien, die schrijft je moet gewoon niks meer eten, lijkt op humor, maar ik zit er vast naast, ik vindt het weer niet erg grappig dus ik hap, weer dom van mij.

Dan komt de derde die blert Ballans jongens Ballans, dat is werkelijk alles wat die schrijft, dan lees ik als mijn ballans in orde was had ik gèèn kanker gehad, meer uitleg geeft meneer niet, maar toch zit ik weer fout, prima heb ik inmiddels al toegeven, om er van af te zijn met hem.

En dan pech voor jou komt in mijn toch al wat geiriteerde ogen ook nog een 17 jarige mij de les lezen (je had m'n zoontje kunnen zijn en dan piepte je wel anders) en dan heb ik er inmiddels echt genoeg van en wordt ik ook niet leuk voor jullie en in het bijzonder voor jou, dit vindt ik eigenlijk mijn enigste fout, want jij kan niks aan je gedrag doen, als je 17 bent heb je nogal domme hormonen en denk je gewoon dat je inmiddels in alles de beste bent, heb ik ook gehad en elke 40+ man zal dit beamen (dit is ECHT NIET lullig bedoeld).

Ik lees hier toch echt disrespekt door de eerste 3 posters, uiteraard zal mij straks weer verteld worden dat ik fout zit en bij deze ben ik het daar uiteraard mee eens, dat is een voordeel van 40 zijn je hebt zo weinig Test. dat het zeer makkelijk wordt om mensen gelijk te geven en toch ben ik wel jaloers op jullie Test, ik zou veel beter groeien, maar helaas:(.

Ik hoop dat jullie dit ook echt hebben gelezen en dat jullie iets beter begrijpen hoe het hier achter mijn laptop overkomt.

Zo niet ook goed, ik heb mijn best gedaan!;)

Ok, prima:) Ik vind het alleen jammer dat je zegt dat ik me stom/dom gedraag, wat door mijn hormonen zou komen en dat ik denk dat ik overal de beste in zou zijn. Was het niet juist ik die probeerde om de reacties op jouw eerste post te verklaren? Ik zei dat je het niet te serieus moest nemen en dat iedereen hier meeleeft met kankerpatiënten. Maar goed, dat ik in jouw ogen een of andere betweterige, arrogante en inhumane snotblaag ben (wat door jou natuurlijk niet lullig bedoeld was:rolleyes:) die toevallig 17 jaar is, daar kan ik helaas niets aan veranderen. In ieder geval succes met je revalidatie...

Ik heb meteen mijn leeftijd maar verborgen, zodat ik de volgende keer in een poging deel te nemen in en discussie wel serieus genomen zal worden:)

OT:
Ik heb nog nooit last gehad van veel kwark (geen kilo's tegeijk natuurlijk), lekker blijven happen dus:D

Juist precies, prima verwoord, de dommigheid ligt dus inderdaad bij de mensen die net als jij zielige domme reaktie's geven. (ik doel op die smile, toen wist je nog niet dat ik kanker patient ben)

Dank je wel dat jij namens alle mensen hier in dit topic toegeeft dat het dus niet aan mij ligt maar aan de toch enig zinds domme grappig bedoelde opmerkingen omtrend kanker door mensen die nog niet wijsgenoeg zijn om bij kanker niet grappig te willen zijn.

Als iemand iets over kanker schrijft, dan vraagt ie erom om afgezeken te worden:rolleyes::rolleyes::rolleyes:!!

Als jullie echt zo'n ontzag voor kanker hadden, zelf kanker of je kind of je partner, zou je bovenstaande nooit meer beweren.;)

Gelukkig is de Aap nu uit de mouw, ik ben ook nog te pakken op mijn spelfouten, wie weet is dat beter te doen voor jou.

Bedankt voor je laatste reaktie, ben ik echt blij mee, de gene die lezen en niet schrijven begrijpen wel wat ik bedoel.

Ontoppic, AUB, anders krijg ik zo weer de schuld dat ik het topic om zeep geholpen heb en verder boeit het me niet meer wat jullie nog verzinnen, ik laat het hier nu echt bij, ik ga mijn pakketje bekijken van Best Body en de Science & Mussle lezen, is veel leuker en ontspannender.

Tabee.;)

Ps; mijn dochtertje had ook zo iets op school, ze zou niet weerbaar genoeg zijn en dus zei de juf als ze zo is vraagt ze erom om geslagen te worden, het is dat het een juf was anders had ik die gene meteen kapot geslagen, aangezien die geen minder weerbaar was als ik, het is een mooie rel geworden.

Oja mijn dochter is nu wat ouder en zit op judo, ik leer haar kickboxen en nu blijkt ze weer te weerbaar, en mag ze andere niet slaan van de juf.

Mensen...........................................................Bwaaaah!:p

ooooh broeder :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ rob waarom blijf je er zelf op door gaan... laat het lekker als het je wat doet. Zo kan je eeuwen door gaan. IMO niet nodig

ja en nee

Stel dat: je mag je overbuurvrouw/ man niet en belt de politie dat dat beest jou gebeten heeft in je broek. De politie gaat er een en ja..tuurlijk het keffertje blaft gromt etc..hop inbeslagname volgt. Zo zit die nieuwe wet in elkaar.
Oooooooooh, thanks buddy! :D

of gewoon een blike tonijn nemen ipv die kenkersmurrie

Gewoon vreten man, niet zeuren, als je maar niet elke keer hetzelfde naar binnen loopt te werken.

ja en nee

Stel dat: je mag je overbuurvrouw/ man niet en belt de politie dat dat beest jou gebeten heeft in je broek. De politie gaat er een en ja..tuurlijk het keffertje blaft gromt etc..hop inbeslagname volgt. Zo zit die nieuwe wet in elkaar.

Ja dus eerlijker, eerst gold dat alleen voor Pitbull achtige en dat bleek een zeer ruim begrip, mijn Chilly kon ook afgemaakt worden door een telefoontje van de buren of al gewoon lopend op straat zonder ook maar een melding van rottigheid, er is echt een soort vervolging geweest van Pitbull achtige, hierdoor zijn heel wat onschuldige honden afgemaakt, ik ben nog steeds blij met de afschaffing van de Pitbullwet, maar vrees ook heus wel weer voor wat er nu weer bedacht gaat worden.

Terug
Naar boven