AndroidHealthClinic

teveel of nog aanvaardbaar?

Bezoekers in dit topic

Heb je enig idee hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten het precies zijn?
Rond kcal zit je wel goed. 2883 is je onderhoud, rond de 3200+ als je wilt bulken.
 
Imo is het nog steeds het beste om gevarieert en op gevoel te eten. Al die berekeningen voor hoeveel kcal je verbrand in rust verschilt toch voor iedereen. Kom je teveel aan eet je wat minder etc.
 
Doe PWO shake dan whey+banaan
 
Imo is het nog steeds het beste om gevarieert en op gevoel te eten. Al die berekeningen voor hoeveel kcal je verbrand in rust verschilt toch voor iedereen. Kom je teveel aan eet je wat minder etc.
Wilt nog niet zeggen dat het fout is om te kijken wat je in theorie nodig hebt. Na zoveel tijd kan je dan zelf dingen aanpassen aan jezelf.
Je post-workout is trouwens bagger :D
 
Wilt nog niet zeggen dat het fout is om te kijken wat je in theorie nodig hebt. Na zoveel tijd kan je dan zelf dingen aanpassen aan jezelf.
Je post-workout is trouwens bagger :D
Eens, ik deed dat op het begin ook. Naarmate de tijd vordert leer je je eigen lichaam natuurlijk steeds beter kennen en weet je wat wel en niet kan.
 
Heb je enig idee hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten het precies zijn?
Rond kcal zit je wel goed. 2883 is je onderhoud, rond de 3200+ als je wilt bulken.
geen idee wat de verhoudingen kh/eiwit/vet precies zijn, maar aangezien ik met de kwark en kipfilet alleen al, al ruim aan 100g eiwitten kom.
havermout, rijst, nootjes, chocomelk, kip tussen brood(ongeveer 5x10g eiwitten maakt van die 100 al 150g)

Doe PWO shake dan whey+banaan

te duur.
 
Ik zou even kijken hoe je gaat op dit schema. Probeer igg de 3200+ kcals aan te tikken. Doe een huidplooimeting en over een paar weken weer. Als het echt teveel is en te snel gaat kan je altijd nog veranderingen maken in je voeding.

en lees de stickies!!
 
Ik zou even kijken hoe je gaat op dit schema. Probeer igg de 3200+ kcals aan te tikken. Doe een huidplooimeting en over een paar weken weer. Als het echt teveel is en te snel gaat kan je altijd nog veranderingen maken in je voeding.

en lees de stickies!!

die zitten al jaren in mn geheugen gebrand:roflol:

weet tegen wie je praat;)
 
Was klein grapje mi dushi :D
 
Nee, zit ook wat vocht bij.

Door blijven eten.
 
deze week 73,9kg weer een halve kg erbij gekomen (en ik heb de chocomelk grotendeels weggelaten)
im cursed:(
 
Als je teveel aankomt, eet dan gewoon minder?
 
als je het zo zegt klinkt het wel simpel, maar in de praktijk gaat het niet altijd zo:trollface:
Als je je beginnergains al gepasseert bent is 0,25kg/week waarschijnlijk niet mogelijk en zit er meer vet bij dan je denkt. :trollface:

Maar serieus, doe er dan x aantal kcal af en kijk hoe dat gaat?
 
Als je je beginnergains al gepasseert bent is 0,25kg/week waarschijnlijk niet mogelijk en zit er meer vet bij dan je denkt. :trollface:

Maar serieus, doe er dan x aantal kcal af en kijk hoe dat gaat?

idd, is het plan. Bij de 2 broodmaaltijden voortaan 2x 2sneden nemen ipv 4, scheelt toch al weer ongeveer 300kcal
 
Back
Naar boven