AndroidHealthClinic

teveel van het goede

Bezoekers in dit topic

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
1.451
Waardering
0
wanneer weet je nou precies wanneer je eigenlijk te lang bent door gegaan met trainen ? ik ben in 1 stuk een paar maanden door gegaan en nu ben ik wat vermoeid maar kan wel moeilijk in slaap komen, ik voel mijn hart sneller kloppen dan normaal, ook op rust dagen, beetje aan de chagerijnige kant, lichte spierpijn maar wat wel lang aanhoudt terwijl ik mijn spieren 2x in de week goed aanpak. ik voortaan toch deloaden maar dat is eigenlijk een pri toch ? zal ik nu gewoon een weekje niet trainen of alleen hardlopen ? hoe merken jullie het ? gr.
 
Klinkt als een overtraining.Bekijk je voedingsschema eens en neem eens een weekje rust.Imo zou ik het hardlopen ook even laten.
 
zou ik deze week nog wel wat aankomen in spiermassa ?
 
Als jij efff gewoon een weekje relaxed.. zullen je spieren ook goed herstellen...
Ik had er altijd wel baat bij kon er daarna gewoon weer beter tegen aan!!
 
idd, af en toe lekker rust nemen ook al voelt dat ERG BEROERD aan, je bent zo bang iets kwijt te raken terwijl je eigenlijk alleen maar wint

ben ook altijd maar doorgegaan, nu moeten stoppen ivm teveel blessures en een lichaam wat gewoon niet echt meer wilde

dus niet stom doen en af en toe lekker chillen, lekker weekje bank hangen oid
 
als je merkt dat je in kracht achteruitgaat en verder je kwakkelig voelt dan is er wel kans dat je overtraint aan het raken bent maar het nog niet bent. ;)
 
Ik neem al meer dan een week rust ivm overtraining en blessures (k*tschouder). Ik vreet nog wel gewoon door, het lijkt zelfs alsof ik meer massa krijg zonder dat mijn bf% is gestegen :eek:
 
Ik neem al meer dan een week rust ivm overtraining en blessures (k*tschouder). Ik vreet nog wel gewoon door, het lijkt zelfs alsof ik meer massa krijg zonder dat mijn bf% is gestegen :eek:


In de rust is de groei inderdaad ;)
wat is er met je schouder ?

sommige denken werkelijk nog steeds dat direkt na de training de spieren zijn gegroeit :D
 
blessure oid... bij de traps/schouders

over blessures in de schouder kan ik een heel dik vet boek schrijven, ik heb jaren lang niet kunnen trainen (daarvoor veel in het ziekhuis) door het moto "no pain no gain in m'n jeugd" (wat natuurlijk niet voor deze pijn geldt ;)
 
is het normaal dat ik ook steeds verkouden ben ? normaal houdt dat op na een paar dagen maar dit blijft de hele tijd aanhouden en het is ontzettend irritant.
 
is het normaal dat ik ook steeds verkouden ben ? normaal houdt dat op na een paar dagen maar dit blijft de hele tijd aanhouden en het is ontzettend irritant.

Ik merk zelf dat het herstelvermogen van mijn lichaam voor ziektes en wonden heel laag ligt als ik train
 
ha jeffrey
als je merkt dat je vaker moe bent en de trainingssessies worden vermoeiender en uitputtender dan normaal dan heb je teveel gedaan
je hoeft niet te stoppen met trainen maar train1 of 2 weken eens alleen de hoofdgroepen borst rug beneen met een lichte belasting en hogere herhalingen 15-20
neem voldoende proteine
vitamines en antioxydanten dit beschermt en hersteld je lichaam
succes
willem
www.fit4u-onlineshop.nlk
 
Back
Naar boven