Fitness Seller

Teveel volume door FAKE NATTYS??

Bezoekers in dit topic

Tztok-Jad

Novice
Lid geworden
31 aug 2021
Berichten
11
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Goedendag ,

Ik kwam een filmpje tegen over overtraining met volume , er word gezegd een maximaal sets van 15-20 aan te houden per week , ik heb me daarna erin verdiept en ik kom er uit dat mijn schema voor AAS gebruikers is?? Ik train al jaren op deze manier, mijn schema als volgt.

6daags Push Pull Legs:

Rug:
4sets deadlift
4sets bor
4sets latspulldown
4sets cable rows
4sets facepulls
4sets shrugs
6-8 sets biceps

Borst:
4sets bankdrukken
4sets incline
3sets weighted dips
2high cable fly
2 mid cable fly
4sets barbell shoulder ppress
4sets laterale raises
Dan 6-8 sets van tricep

Benen :
4x Squat
4x leg press
4xHamstring curl
3xLeg extensions
4x calves machine
En dit herhaal ik 2x per week, is dit veel teveel volume voor een natural lifter of zijn die wetenschappelijke studies over volume BS
Het is echt niet zo dat ik me totaal niet verdiep in informatie maar miss ben ik slachtoffer van de fake natties, graag verneem ik een reactie van jullie. Alvast bedankt
 
Voor zover ik weet telt je lichaam je sets niet noch je herhalingen. Dus m.a.w. als je geen last ondervind met dat 6 daags schema kan je het gewoon gebruiken. Btw al die youtube sterren zijn fake natties.
''Overtraining'' voel je zelf wel aan, daar hoeft niemand anders met zijn wetenschapelijke bro science je van te overtuigen.
 
Kijk eens naar Renaissance Periodization met Mike Israetel op YT.

Volume is ook persoonlijk, misschien doe je teveel, misschien doe je te weinig.

Maak je progressie?

Waarom doe je al jaren hetzelfde?
 
Link dat filmpje eens aub
 
Kijk eens naar Renaissance Periodization met Mike Israetel op YT.

Volume is ook persoonlijk, misschien doe je teveel, misschien doe je te weinig.

Maak je progressie?

Waarom doe je al jaren hetzelfde?