MuscleMeat

Tevreden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hardnickcore

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
92
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Ik ben er erg tevreden mee!
 
Laatst bewerkt:
Because bigger is better ofcourse !
 
XXL en Bodylab heeft andere smaken van eigen merk producten. En het is nou eenmaal zo dat iedereen zijn eigen smaak heeft ;)
 
Hallo allemaal!

Ik ben nu al geruime tijd bezig met het vergelijken van prijzen en kwaliteit van supplementen. Body en Fit kom bij mij eigenlijk altijd als beste naar voren.

Waarom zijn er dan toch nog mensen die bijvoorbeeld bij Bodylab of XXL kopen?

Ben heel benieuwd naar jullie redenen!

:popcorn2:here we go again
 
Omdat xxl nutrition beter staat bij mijn iPhone
 
Kwaliteit is vaak wat hoger bij XXL vind ik zelf, whey is bv 50% concen-/isolaat, verkijken veel mensen zich op.

Persoonlijke mening ofc.
 
Wees blij dat er mensen ergens anders supplementen kopen anders krijgen ze een monopoly positie en ga je de hoofdprijs betalen, concurrentie houd prijzen laag.
 
Wees blij dat er mensen ergens anders supplementen kopen anders krijgen ze een monopoly positie en ga je de hoofdprijs betalen, concurrentie houd prijzen laag.

Houdt ons scherp:D Maar nee, iedereen zijn eigen voorkeur en dat is alleen maar goed:) Daarnaast vinden we het natuurlijk geweldig dat mensen ons bedrijf zo enorm waarderen in Nederland en Belgie.:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 13:57 ----------

Hallo allemaal!

Ik ben nu al geruime tijd bezig met het vergelijken van prijzen en kwaliteit van supplementen. Body en Fit kom bij mij eigenlijk altijd als beste naar voren.

Waarom zijn er dan toch nog mensen die bijvoorbeeld bij Bodylab of XXL kopen?

Ben heel benieuwd naar jullie redenen!

Mooi compliment:) Dank je:)

Bedrijven als wij, xxl en bodylab houden elkaar lekker scherp. Dat is alleen maar goed voor jullie:)
 
Laatst bewerkt:
Omdat je kans maakt op een date met Gisa ter Haar en een training met Robbert-Jan van Heeckeren.
 
XXL's isolaat is fijner en lekkerder. En ik koop vaak isolaat. Vandaar.
 
Hallo allemaal!

Ik ben nu al geruime tijd bezig met het vergelijken van prijzen en kwaliteit van supplementen. Body en Fit kom bij mij eigenlijk altijd als beste naar voren.

Waarom zijn er dan toch nog mensen die bijvoorbeeld bij Bodylab of XXL kopen?

Ben heel benieuwd naar jullie redenen!

Volgens mij kan je alleen kwaliteit verglijken als je de producten daadwerkelijk gebruik. Dus waarom koop jij andere producten dan die van Body en Fit? Tenzij je ze gratis krijg natuurlijk)
 
Heb zowel de whey van XXL en Body en Fit geprobeerd (vanille). Smaak vind ik veel beter van XXL.
Ik meng mijn whey met melk en fijngemalen havermout. Bij XXL is dat geen probleem, maar met de whey van Body en Fit werd dat echt een enorm dikke pap. Zo erg zelfs dat ik heb moeten overstappen van melk naar water om het toch een beetje drinkbaar te maken. :(

Maar moet dan wel toegeven dat de whey van Body en Fit een heel stuk goedkoper is dan die van XXL.
 
Heb zowel de whey van XXL en Body en Fit geprobeerd (vanille). Smaak vind ik veel beter van XXL.
Ik meng mijn whey met melk en fijngemalen havermout. Bij XXL is dat geen probleem, maar met de whey van Body en Fit werd dat echt een enorm dikke pap. Zo erg zelfs dat ik heb moeten overstappen van melk naar water om het toch een beetje drinkbaar te maken. :(

Maar moet dan wel toegeven dat de whey van Body en Fit een heel stuk goedkoper is dan die van XXL.

Ieder zijn voorkeur:) Qua kwaliteit zit je met Whey Perfection in ieder geval altijd goed. Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa:) Ik pak zelf Whey Perfection altijd met onze Oats dat gaat perfect, heerlijk:)
 
Heb zowel de whey van XXL en Body en Fit geprobeerd (vanille). Smaak vind ik veel beter van XXL.
Ik meng mijn whey met melk en fijngemalen havermout. Bij XXL is dat geen probleem, maar met de whey van Body en Fit werd dat echt een enorm dikke pap. Zo erg zelfs dat ik heb moeten overstappen van melk naar water om het toch een beetje drinkbaar te maken. :(

Maar moet dan wel toegeven dat de whey van Body en Fit een heel stuk goedkoper is dan die van XXL.

idd, als je kijkt naar de whey van body n fitshop dan betaal je 59.90 euro voor 4540 gram terwijl je bij xxl voor 4000 gram 79.95 betaalt. Dan vraag ik me af of de kwaliteit dit prijs verschil waard is.

Volgende keer eens een pot whey bestellen bij xxl en zien hoe de smaak is. Want heb net hetzelfde probleem met de whey van bnf dat ik het moet mengen met veel water (400-450 ml) omdat het anders wat te zoet is en er blijven altijd wel wat kleine klonters in zitten.

Wat ik wel goed vind aan xxl is dat je potten van 1000 gram kan bestellen. Kan je meerdere smaken proberen. Een pot van 2200 gram kopen van een smaak die je wil proberen is riskant als je het niet lekker zou vinden. Alleen dan weer spijtig dat er veel minder smaken zijn bij xxl.
 
Wat ik wel goed vind aan xxl is dat je potten van 1000 gram kan bestellen. Kan je meerdere smaken proberen. Een pot van 2200 gram kopen van een smaak die je wil proberen is riskant als je het niet lekker zou vinden. Alleen dan weer spijtig dat er veel minder smaken zijn bij xxl.

Bij B&F en XXL kan je sample pack bestellen dus je hoeft niet groot in te kopen om de smaken te proberen.
 
Bij B&F en XXL kan je sample pack bestellen dus je hoeft niet groot in te kopen om de smaken te proberen.

Bestel inderdaad een sample pack zo kun je gemakkelijk en snel je favoriete product bepalen en daarnaast ook nog eens je favoriete smaken.:)

We proberen met onze producten zoveel mogelijk de perfectie te benaderen. Dat begint met de keuze van de grondstoffen leverancier. Niet alleen voor Whey Perfection maar voor elk eiwit afzonderlijk maken we de beste keuze. Zo hebben we voor Micellar Casein Perfection gekozen voor Fonterra. Voor de Isolaat Perfection weer voor Carbery (vonden we net ietsje beter in structuur en oplosbaarheid als een andere grote EU leverancier.) Voor onze perfection Bars.. en ga zo maar door. We zijn nu bijvoorbeeld weer bezig met een leuk project samen met Carbery Ierland voor een nieuwe Whey Hydrolisaat die nog beter moet gaan smaken.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 14:33 ----------

[/COLOR]
idd, als je kijkt naar de whey van body n fitshop dan betaal je 59.90 euro voor 4540 gram terwijl je bij xxl voor 4000 gram 79.95 betaalt. Dan vraag ik me af of de kwaliteit dit prijs verschil waard is.

Volgende keer eens een pot whey bestellen bij xxl en zien hoe de smaak is. Want heb net hetzelfde probleem met de whey van bnf dat ik het moet mengen met veel water (400-450 ml) omdat het anders wat te zoet is en er blijven altijd wel wat kleine klonters in zitten.

Wat ik wel goed vind aan xxl is dat je potten van 1000 gram kan bestellen. Kan je meerdere smaken proberen. Een pot van 2200 gram kopen van een smaak die je wil proberen is riskant als je het niet lekker zou vinden. Alleen dan weer spijtig dat er veel minder smaken zijn bij xxl.

Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa dus wat dat betreft zit je met met Whey Perfection altijd goed:)
 
Laatst bewerkt:
Vraag me zelf altijd af wat het marktsegment is van deze 'grote drie'.
Geen idee overigens. Heel willekeurig bij mij maar altijd B&F bestelt. Maar ach, de kwaliteit is prima, de service en levering uitstekend, dat is voor mij de reden om niet elders te bestellen. Toevallig laatst toen XXL en B&F die samples whey verstuurden eens kunnen proeven. Had dezelfde smaken aangevraagd bij beiden. Smaak vond ik de één niet per definitie beter dan de ander maar van die van B&F loste makkelijker op.
Desalniettemin, als XXL bijv. eens een mooie aanbieding heeft dan zou ik er eveneens bestellen.
 
Ieder zo zijn voorkeur lijkt me, gelukkig is er concurentie. Zo is er ook wat te kiezen.

Wij doen in ieder geval ons best om de hoogste kwaliteit te leveren en dat doen we al jaren.

Blijkbaar wordt dit gewaardeerd want we groeien als bedrijf nog steeds hard.
 
Ik heb bij beide winkels besteld en ben zeer te spreken over de producten!
Kwaliteit en prijs vindt ik nagenoeg gelijk.

Wat ik erg aan XXL Nutrition kan waarderen is dat ze een groot scala aan atleten sponsoren en daarbij het stimuleren van het opzetten van eigen winkels (zie Bodycentral bijv.) Oftewel, ze willen echt iets voor de sport betekenen. Dit zie je bij B&F stukken minder of zelfs helemaal niet.

Daarnaast heeft XXL een keihard HardcoreBodybuilding uiterlijk met kicke accessoires en hun slogan is gewoon top! XXL, Bigger is Better!!!
 
Back
Naar boven