MuscleMeat

TGA's Powerlifting log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

TGA

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
1.610
Waardering
88
Lengte
1m88
Ik heb mijn oude log even dicht gegooid, werd tijd voor een nieuw, schoon log. Ik ben van plan weer iets meer mijn trainingen bij te houden in dit log. Ik probeer momenteel te herstellen van een blessure aan mijn rug, dus deadliften doe ik de komende tijd hoog volume, lager gewicht, dus meer BB sT, om zo mijn herstel te stimuleren. Verder heb ik wat problemen met mijn knieen, dit heb ik al sinds een tijd voor ik begon met krachttraining. Dus ook squatten de komende tijd veel herhalingen met een licht gewicht, gewoon om te kijken hoe mijn knie zich houdt. Na deze recovery periode ga ik er weer volop tegenaan! Tijd om dit (ecto) lijf eens sterk te maken :)

Mijn huidige Schema:

Schema3.jpg
 
succes man, gaat vast goed komen
 
succes man, gaat vast goed komen
En bedankt :) :thumb:

Vanaf morgen weer netjes mijn schema volgens, met enige aanpassingen.

vandaag:
Close Grip
5*70kg
5*70kg
5*70kg
5*70kg
5*70kg

Bench lockouts
5*100kg
5*100kg
5*100kg

AbsZ
30*BW
30*BW
30*BW
 
Laatst bewerkt:
Even abonnementeren...
Suc6 man! :thumb:
 
Ik heb mijn oude log even dicht gegooid, werd tijd voor een nieuw, schoon log. Ik ben van plan weer iets meer mijn trainingen bij te houden in dit log. Ik probeer momenteel te herstellen van een blessure aan mijn rug, dus deadliften doe ik de komende tijd hoog volume, lager gewicht, dus meer BB sT, om zo mijn herstel te stimuleren. Verder heb ik wat problemen met mijn knieen, dit heb ik al sinds een tijd voor ik begon met krachttraining. Dus ook squatten de komende tijd veel herhalingen met een licht gewicht, gewoon om te kijken hoe mijn knie zich houdt. Na deze recovery periode ga ik er weer volop tegenaan! Tijd om dit (ecto) lijf eens sterk te maken :)

Mijn huidige Schema:

Schema3.jpg

Suc6 met je nieuwe schema en zorg eerst dat je weer heel wordt/ blijft voordat je nieuwe Wereldrecord's gaat neerzetten, O.K.? ;)
 
Suc6 met je nieuwe schema en zorg eerst dat je weer heel wordt/ blijft voordat je nieuwe Wereldrecord's gaat neerzetten, O.K.? ;)

Hehehe, zal ik doen! Mijn rug "probleem" komt niet door mijn trainingsschema, er spelen een aantal andere factoren mee waardoor ik er last van heb, die elimineren en dan mijn herstel stimuleren! :cool:
 
Vandaag rustig getraind:

Deadlift
10*100kg
10*100kg
10*100kg
10*100kg
10*100kg
Poeh poeh, korte rust tussendoor, 1-1.5 minuut, best heftig zo.... Voorlopig even niet verhogen.

Squat
5*80kg
5*80kg
5*80kg
5*80kg
5*80kg
Lang geleden dat ik echt gesquat had, ik houd nog 1 training 80 aan als gewicht, dan per 2 weken rustig met 5-10kg verhogen. Licht begonnen, en zodra mijn knieen problemen gaan geven houd ik het gewicht dat ik op dat moment heb aan, en dan verhoog ik langzaam het aantal herhalingen.

Nu kijken hoe mijn knieen zich houden en hoe mijn rug zich houdt, daarop pas ik mijn training aan.
 
Goed en verstandig bezig zo te lezen.
Zolang je je kan inhouden, doen! ;)
Suc6. :thumb:
 
Herstelze!
 
Vandaag:
BP
Wijsvingers op de ringen, flatback, dus een compleet andere setup dan normaal, om mijn rug te sparen

3*80kg
3*80kg
3*80kg
3*80kg
3*80kg
ging soepeltjes

Bench Lockouts
5*100kg
5*100kg
5*100kg
5*100kg
5*100kg

Flyes
10*18kg
10*18kg
10*18kg

Dips
10*
10*
10*

Triceps Extension
10*12kg
10*12kg
10*12kg
 
Mooi rustig traininkje, maar die dips zijn voor sommigen onder ons eigenlijk best wel goed! ;)

Heb je last van je rug, als je een boog/arch zet bij het bankdrukken?
Ik namelijk wel een beetje de laatste keer...
Volgende keer maar zonder doen denk ik...
 
Ja, vooral in mijn onderrug, en vooral met archen. En die dips zijn goed door mijn ecto bodyweight, is geen power voor nodig hahaha
 
Ja, vooral in mijn onderrug, en vooral met archen. En die dips zijn goed door mijn ecto bodyweight, is geen power voor nodig hahaha
Oh ja, da's waar ook, jij weegt geen 140kg éh..? :rolleyes:
Ik vind het altijd een brute oefening! :o
 
Ik ben 57,14% van jouw gewicht :cool:
 
79,996 kilootjes ongeveer dan... ;)
Als ik nou tussen jou en mij inzat qua gewicht, zou ik een lekkere strakke jongen zijn! :rolleyes:
 
Hehehhe, ga jij voor de 120, ga ik voor de 100 ;)
 
Hehehhe, ga jij voor de 120, ga ik voor de 100 ;)
Ik kan het niet opbrengen man... :o
Straks frites met 2 haantjes (vr)eten! :D
 
waarom kies je voor die lockouts? op jou niveau is dat toch nog niet zo heel boeiend? zou die energie eerder in andere oefening stoppen
 
Ik heb hem in overleg in mijn schema gestopt, maar hij bevalt me wel die oefening dus ik laat hem er lekker in :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven