MuscleMeat

Thaiboksen en fitness (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

snelheid in lifts is nog heel wat anders dan snelheid en controle om een reeks slagen en trappen vlug beheerst hard en raak uit te voeren
 
bwa zolang je geen 140kg weegt valt dat nog mee, staan genoeg gasten van 110 à 120kg in de ring die ik toch niet bepaald traag zou noemen ;)
 
bwa zolang je geen 140kg weegt valt dat nog mee, staan genoeg gasten van 110 à 120kg in de ring die ik toch niet bepaald traag zou noemen ;)

die zijn niet groot geworden door te trainen hoor geloof mij.
er zijn altijd uitzonderingen maar iedere serieuze leraar zal krachttraining afraden bij vechtsport (met uitzondering van grondvechters)
 
Monster bulk, 10L melk per dag was het?:eek: :D
Ja gemiddeld, zaten dagen van 8 liter tussen, ook dagen van 12 liter.

40 kg verzwaard???:eek:

Mja iets langer dan 1 jaar, denk maximum 1.5 jaar ofzo, begonnen aan 63kg en na 1.5 jaar woog ik 104kg. Ook stuk sterker dan hoor, van 140 - 55 - 180 naar 270 - 130 - 260 :)
 
die zijn niet groot geworden door te trainen hoor geloof mij.
er zijn altijd uitzonderingen maar iedere serieuze leraar zal krachttraining afraden bij vechtsport (met uitzondering van grondvechters)

De meeste "serieuze" leraren hebben ook niet zoveel kennis ivm krachttraining. "Je wordt er traag van" is het enige wat ze (denken te) weten.
 
De meeste "serieuze" leraren hebben ook niet zoveel kennis ivm krachttraining. "Je wordt er traag van" is het enige wat ze (denken te) weten.

je wordt er ook traag van geloof me

het is natuurlijk te zien op welk niveau je bokst en in hoeverre je je krachtsport drijft.

ook op lenigheid heeft krachttraining een negatieve invloed, vroeger kon ik op het gemak een spagaat maken, maar toen ik weer begon te squatten was die in 2 maand weg het stretchen werd als maar moeilijker .

er haalde iemand het voorbeel flex wheeler aan, maarmen vergeet dat sommige mensen van nature uit lenig zijn en dat er ingrepen kunnen gebeuren om een spagaat te creeren.

bekken kan worden weggeveild en zo
 
als jij een vechtsport combineerd met krachttraining ( ik doe jjitsu dus ben ik ook een grondvechter ) dan word je wel wat trager ( toch kan je dit voorkomen om naar een zware kt te gaan hardlopen ) - het weegt vervolgens niet op tegen de voordelen die kt heeft - kt heeft voor mij ook wel iets helends - sinds ik fanatiek met kt bezig ben in combinatie met jj heb ik qua blessures bijna nooit iets meer ( dan maar iets trager )
 
Back
Naar boven