Fitness Seller

Thailand bloedonderzoek (Health clinic) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4.934
Waardering
1.141
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
nu ben ik een tijdje off denk 4-5maanden zou eens Willen weten hoe of of ik wel herstel...
Ben komende 6 weken in Thailand en hier hebben ze trt dokters die GH en test etc voorschrijven zou me 40-50 euro kosten voor complete bloed test en sessie bij de dokter.
Iemand hier ervaring mee of aanbevelingen ?
 
Wil je daar TRT laten voorschrijven om dan mee terug naar NL te nemen?
 
nu ben ik een tijdje off denk 4-5maanden zou eens Willen weten hoe of of ik wel herstel...
Ben komende 6 weken in Thailand en hier hebben ze trt dokters die GH en test etc voorschrijven zou me 40-50 euro kosten voor complete bloed test en sessie bij de dokter.
Iemand hier ervaring mee of aanbevelingen ?

Wat voor dokters zijn dat man en waarom zijn die niet in NL te vinden? :scratch:
 
Wil je daar TRT laten voorschrijven om dan mee terug naar NL te nemen?
Nee ben van belgie dus sowieso niet mogelijk maar zou willen weten hoe men herstel gaat eb ik kan hier volledig open zijn over gebruik in Belgie niet zonder vies bekeken te worden als het nodig zou zijn word het ug trt of ga ik terug on ,kan laatste weken amper bewegen omdat alle gewrichten stijf zijn en pijn doen
 
Tja een bloedonderzoek is een 'standaard' onderzoek toch. Dat zou ik zelf wel doen.

Mij daar test/gh laten voorschrijven zou ik ook wel doen maar ik zou er geen waarde aan hechten:P

Is het plan om daar een voorschrift te krijgen en hier naar de apotheek te gaan en hier dus HG testosteron te krijgen? Moet je niet steeds (of toch minstens 1x) langs de huisarts om een briefje te krijgen voor de apotheek?
 
Tja een bloedonderzoek is een 'standaard' onderzoek toch. Dat zou ik zelf wel doen.

Mij daar test/gh laten voorschrijven zou ik ook wel doen maar ik zou er geen waarde aan hechten:P

Is het plan om daar een voorschrift te krijgen en hier naar de apotheek te gaan en hier dus HG testosteron te krijgen? Moet je niet steeds (of toch minstens 1x) langs de huisarts om een briefje te krijgen voor de apotheek?
Kan De test ook zo halen hier in apo maar je kan bloedonderzoek thyroid test GH laten testen en laten voorschrijven
 
Kan De test ook zo halen hier in apo maar je kan bloedonderzoek thyroid test GH laten testen en laten voorschrijven
Sure Why not?

M'n huisarts doet het wel altijd voor mij eigenlijk, al moet ik geen 3-4x per jaar afkomen natuurlijk.

De andere keren doe ik via bloedwaarden.nl
 
Een bloedonderzoek in Bangkok zou ik gewoon doen.

Gear kopen in een land waar zelfs doodgewone pijnstillers fake kunnen zijn niet echt.
 
nu ben ik een tijdje off denk 4-5maanden zou eens Willen weten hoe of of ik wel herstel...
Ben komende 6 weken in Thailand en hier hebben ze trt dokters die GH en test etc voorschrijven zou me 40-50 euro kosten voor complete bloed test en sessie bij de dokter.
Iemand hier ervaring mee of aanbevelingen ?

Hoe is je het dan uiteindelijk met je herstel gesteld?
 
Back
Naar boven