MuscleMeat

Thailand

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
Wie is hier wel eens geweest en welke dingen moet je daar absoluut hebben gedaan? Misschien heb je nog andere tips?

Ennuh, ik hoor zo nu en dan dingen over dikke oude mannen die daar heen gaan om jongetjes van 10 jaar te palen... ik weet niet wat hier waar van is, want ik ben er nog nooit eerder geweest, maar mocht dit dus zo zijn en ik kom daar zo'n gast tegen dan is het beter voor z'n gezondheid als ie hard gaat rennen...

twee vrienden van mij zijn er 2 maanden geweest. Spot en spot goedkoop, lekkere wijven en heel veel feesten! verder weet ik nix erover te vertellen :D

Je kan r de vrouw van je dromen vinden (als je die na 38 jaar zoeken in NL nog niet gevonden hebt).... :D

Als je zegt dat je uit Europa komt en je zwaaid een keer wat flappen voor hun neus door dan heb je r zo 1 aan de haak geslagen. Dan willen ze mee met je trouwen en bij je in trekken, tis maar waar je van houd.

Ben er ook ooit geweest is wel mooi land. Bangkok is indrukwekkend...maar met stip te smerigste stad die ik ooit bezocht heb.

Drijvende Markt, Thai-Box wedstrijd kijken, Duiken, Chang May bezoeken.

Welke plaatsen ga je heen ?

Dat van die oude dikke Europeanen is waar......ik heb nog nooit zoveel pedo's bij elkaar gezien. Gelukkig gaat de overheid steeds harder optreden en kunnen die zwijnen ook in eigen land worden aangeklaagd.

Ik ga naar Bangkok, Phuket en Pattaya.

Die drijvende markt wil ik zowieso wel zien, Muay Thai wedstrijd natuurlijk bekijken (en zelf een x aantal keer meetrainen) en duiken weet ik nog niet.

Wat is Chang May ook al weer? Komt erg bekend voor... ik neem aan dat het iets anders is als Chiang Mai, de bekende stad die in het noorden van Thailand ligt?

Met die vrouwen zou ik maar heeeel voorzichtig zijn (tenzij je dat nou juist geil vind). Ze hebben daar nml ontzettend veel transcoïtusuelen.

Yep, I know... veel ladyboys daar.

Originally posted by axestream
Met die vrouwen zou ik maar heeeel voorzichtig zijn (tenzij je dat nou juist geil vind). Ze hebben daar nml ontzettend veel transcoïtusuelen.

jij bent er vaker geweest ??? :D

Nee, nog nooit geweest (zal ook nooit gebeuren), maar van m'n ma wel veel gehoord en foto's gezien van die figuren daaro. Ook op tv reportages gezien enzo.

Kheb er ook wel verhalen over gehoord... zo vertelde een kennis van me dat ie daar daar veel onwetende Europeanen met zo'n ladyboy door de straat zag lopen in de veronderstelling dat het een mooie Thaise dame was. Je ziet totaal geen verschil en ik vind dit juist wel mooi omdat al die coïtustoeristen daar nu een keertje terug worden gepakt :whip:

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven