AndroidHealthClinic

thailand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

theojoan

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
5
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met het vervoeren van anabolen van Thailand naar Nederland??? Wij gaan met vakantie en willen wat opsturen omdat dat ons veiliger lijkt. Heeft er iemand richtprijzen en natuurlijk zijn alle tips ( wel serieus graag ! ) van harte welkom.
M.v.g.
 
prijzen mag niet en volges mij veel fake ug lab in nl veel goedkoper en weet je zeker dat je goeie shizzle heb en trouwens de volgende keer stel je eerst eens even voor.
 
voorstellen!

Goede avond meneer van 18 uit Vlissingen met schuilnaam?
Als je goed had gelezen dan heb ik mijzelf keurig voorgesteld!
Bedankt voor je duidelijke reactie.
 
Wat beweegt je om je gear daar te halen??
ff wat concrete redenen..?
 
Je hebt die Thaise dinabol. Die zijn 5hoekig en roze. Gaan per 1000 in een potje. Maar ja ook daar is er volgens mij veel fake!!!
 
Je kan daar gewoon alles in de apotheek halen is totaal legaal daar, allen het hier naar toe vervoeren sjah , makkelijkste is via post naar je zelf opsturen, meenemen zou ik niet riskeren
 
Bravo zei:
prijzen mag niet en volges mij veel fake ug lab in nl veel goedkoper en weet je zeker dat je goeie shizzle heb en trouwens de volgende keer stel je eerst eens even voor.
stel jezelf misschien is voor. wie ben jij dan wel? de koning van dit board.
 
Kom net uit thailand terug en heb het gewoon in mijn koffer meegenomen.
Bij de apotheken kun je vrijwel alles krijgen winstrol/dianabol/testex/clenbuterol enz.. Prijzen zijn zeer laag en bij redelijke hoeveelheden zijn kortingen bespreekpaar.Als je niet te veel meeneemt zal de douane niet moeilijk doen. Het is immeres legaal in thailand en kleine hoeveelheden (voor eigen gebruik) pakken ze niet af.Hou het zelf op 10 tot twintig potjes.Alles gebruikt en superresultaat geboekt dus geen fake volgens mij.
 
Kom net uit thailand terug en heb het gewoon in mijn koffer meegenomen.
Bij de apotheken kun je vrijwel alles krijgen winstrol/dianabol/testex/clenbuterol enz.. Prijzen zijn zeer laag en bij redelijke hoeveelheden zijn kortingen bespreekpaar.Als je niet te veel meeneemt zal de douane niet moeilijk doen. Het is immeres legaal in thailand en kleine hoeveelheden (voor eigen gebruik) pakken ze niet af.Hou het zelf op 10 tot twintig potjes.Alles gebruikt en superresultaat geboekt dus geen fake volgens mij.

bedankt voor je info dan zal ik verder kijken wat er allemaal te halen is
Maar bij de nederlandse douane kan je toch wel gepakt worden ?
IK heb het uit Turkye opgstuurd en dat ging prima
al hebben ze daar niet zo veel
Is deca ook te koop in thaland ?
 
Wat beweegt je om je gear daar te halen??
ff wat concrete redenen..?

wij gaan een rondreis maken op thailand
en ik wil informatie hebben wat er allemaal te koop is
ik heb het ook in turkye gehaald goed en betrouwbare producten niets mis mee
dat wil ik ook uit thailand halen zeker goedkoper dan hier
 
Ik zou het bestaande risico gewoon niet aangaan maaja, blijft persoonlijk;)
 
Back
Naar boven