MuscleMeat

The #1 Best Trap Exercise! (YOU'VE NEVER DONE!!)

Bezoekers in dit topic

nannan

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 nov 2018
Berichten
1.074
Waardering
249
iemand deze al eens geprobeerd? Ik train al veel jaren maar heb deze nooit gezien of gedaan. De moeite om eens te proberen?wat denken jullie ?

 
Niks nieuws of spannends.

Gewoon een cable shrug variant die qua werkingshoek gelijk is aan de incline shrug.
 
Als ie nou nog brutaal ontwikkelde traps had...
 
Mijn ervaring, zodra het gewicht hoog genoeg wordt om de traps effectief te trainen ben je meer bezig met evenwicht en afstand houden dan shruggen (als het gewichtsblok al zwaar genoeg gaat.

Variant die ik wel "lekker" vind, incline bank voor de low pully, borst tegen de leuning en dan arm voor arm. Geen problemen met evenwicht en meestal genoeg gewicht. Wel opletten dat je zo zit dat je ademhaling niet belemmert wordt.
 
Mijn ervaring, zodra het gewicht hoog genoeg wordt om de traps effectief te trainen ben je meer bezig met evenwicht en afstand houden dan shruggen (als het gewichtsblok al zwaar genoeg gaat.

Variant die ik wel "lekker" vind, incline bank voor de low pully, borst tegen de leuning en dan arm voor arm. Geen problemen met evenwicht en meestal genoeg gewicht. Wel opletten dat je zo zit dat je ademhaling niet belemmert wordt.

daar heb je wel een punt ja,lijkt me niet dat je een heel zwaar gewicht kunt gebruiken op hem zijn manier
 
Sinds een tijd doe ik unilateraal cable shrug. Werkt prima.
 
Ik doe deze oefening nooit en heb betere trapzzz dan deze gast. Als je zieke traps wil doe farmer walks.
 
was me eerste gedacht ook al ja

mijne totaal niet?

Ik zie prima ontwikkelde traps in verhouding met de rest van z'n lichaam... 90% van de mensen met prima traps/nek (myself included), zijn dik of semi-dik, zijn maar weinig mensen die droog zijn en echt goede traps hebben!
 
Back
Naar boven