XXL Nutrition

The 101 rules of metal

Bezoekers in dit topic

Zitten wel grappige dingen tussen. Mijn stagebegeleider bij m'n vorige stage was ook metal fan, terwijl de andere collega's op de afdeling dat dus absoluut niet waren. Wij draaiden altijd metal, werd niet echt op prijs gesteld, maar was wel vet :D

Dani zei:
Iron Maiden rulez! Een van mijn vroegere vriendjes was een metalfan. Lachen, na school achterop de Kreidler. Dat waren nog eens tijden :D

haha :roflol:
 
Tractortje zei:
Dat zijn de trieste mensen die de muziek luisteren om anders te zijn. "Ik ben alternatief, ik luister Greenday". Zodra ze vervolgens flink geld gaan verdienen omdat het grote publiek hun muziek ontdekt zijn ze ineens slecht.

Grow the **** up

In zekere zin heb je wel gelijk maar het blijft een feit dat veel bands die 'doorbreken' hun muziek vaan gaan schrijven om een groter publiek aan te spreken. Daar gaat een band dan naar mijn mening zwaar de fout in.

Neem een band als limp bizkit. Hun 1e CD was erg goed, maar toen ze doorbraken zijn ze commerciele pulp gaan maken en nu is het swerelds grootste k*t band.
 
Rob G zei:
Neem een band als limp bizkit. Hun 1e CD was erg goed, maar toen ze doorbraken zijn ze commerciele pulp gaan maken en nu is het swerelds grootste k*t band.

Jak, met limb bizkit is het allemaal fout gelopen, toen Korn in zijn beginjaren lekker experimenteel en anders klonk en voor een frisse wind in het metalwereldje zorgde, kwam limb bizkit met zijn veel te simplistische raprock: de gedroomde start voor al die andere k*tbandjes als linkin park, papa roach, etc....
 
't gaat eigenlijk alleen nog maar over Heavy/Nu metal

watskeburt met de:
Power/Speed/Prog/Sympho metal
Death/Black/speedcore stinkt, dat moet ik niet.

Jammer dat mensen altijd denken dat metal altijd een hoop geschreeuw is.
 
Achja gelukkig is er nog:

- Dreamtheater
- Hamerfall
- Iced Earth
- Iron Maiden
- Kamelot
- Megadeth
- Metallica
- Opeth
- Primal Fear
 
Kijk jij hebt wel smaak. Maar je vergeet Symphony X. Je mist echt wat :D
 
Back
Naar boven