MuscleMeat

The 30 Pound Challenge

Bezoekers in dit topic

Ik wil wel mee doen. Zit nu op 70kg en ga eigenlijk voor de 80kg volgend jaar. Maar 85kg valt allicht te proberen:D
Wel begin ik pas na mijn zomervakantie, half augustus dus.
Tot die tijd wil ik droog blijven en zal ik dus niet veel aankomen.

Zit nu op 78kg en de blokjes zijn nog steeds zichtbaar:D
Op naar de 85kg en dan weer cutten!
 
hahah nou ik zit weer op m'n startgewicht.. maarrgoed ik zit dan ook in de cut ;)
 
Ok ben maart 2008 begonnnen op 84 kg. weeg nu 92, betekent dat ik voor maart 2009 99 kg moet wegen...

Kan wel, maar niet echt droog dan, dus ik pas..
 
Nice going bello! :thumbs:
 
hahah nou ik zit weer op m'n startgewicht.. maarrgoed ik zit dan ook in de cut ;)

Dat betekent overigens niet dat m'n fysiek niet beter is geworden!

Begin
sebas010Small.jpg


5 maanden later
DSC_0246Large.jpg
 
Potverdomme ik ben ziek. In 2 dagen heb ik 3/4 kcal's van een normale dag gegeten denk ik. Ik durf niet op de weegschaal te staan :(

Balen
 
vorige week precies hetzelfde, maar ik at helemaal niet eens, 5 kilo kwijt in 4 dagen hahaha
 
Ben ik 2 weken 2 x ziek geweest. Niks aangekomen niks eraf... Elllende, normaal gesproken was ik ong. 1 kg aangekomen... Maargoed schade is beperkt..

...
 
Weeg momenteel 93.6 kg, wat mijn bf is weet ik niet precies en of ik de 103 kg ga halen in mei 2010 weet ik nog niet:D
 
as je ziek bent ga je gewoon vloeibaar!
Bruine bonen in de blender met appelmoes is echt lekker!
 
Als je ziek bent, eet je niks anders spauw je het uit :s
 
Loopt dit topic niet meer is de race voorbij?
 
hm ik kan zeker niet meer meedoen? Precies toen dit topic werd geopend woog ik 81, in mei 2010 wil ik 100-105 zijn met hetzelfde vetpercentage als ik dit jaar had in mei, en dat gaat wel lukken.:thumbup:
 
Zeker niet, al staat vast dat ik ga winnen :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

hm ik kan zeker niet meer meedoen? Precies toen dit topic werd geopend woog ik 81, in mei 2010 wil ik 100-105 zijn met hetzelfde vetpercentage als ik dit jaar had in mei, en dat gaat wel lukken.:thumbup:

Je kunt meedoen, met je huidige gewicht. Niet met terug werkende kracht. ;)
 
Zeker niet, al staat vast dat ik ga winnen :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------



Je kunt meedoen, met je huidige gewicht. Niet met terug werkende kracht. ;)

Ah jammer dan :D
 
Nog een kilo'tje of 7-8 te gaan :D
 
ik ging meer achteruit dan wat. Algoed heb ik het licht gezien, heb ik mezelf een 'slap' gegeven en terug beginnen trainen/eten.
 
Back
Naar boven