MuscleMeat

The 30 Pound Challenge (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ben gediskwalificeerd :D Over een paar weken gaat de spuit erin :evil:
 
Gewoon massaal aan de mammoth jongens kom op
lekker vretuhhh.... jullie kunne t!!
 
Ik ben gediskwalificeerd :D Over een paar weken gaat de spuit erin :evil:

huh was dat verboden dan? ik dacht dat alles was toegestaan?

anywayz, ik ga weer bulken, voor het eind van het jaar sta ik op 100k+ :)
 
huh was dat verboden dan? ik dacht dat alles was toegestaan?

anywayz, ik ga weer bulken, voor het eind van het jaar sta ik op 100k+ :)

Just kidding :D

Ik hoop ook met een paar maandjes op 100 te staan, maar dat zal wel wat eerder zijn vrees ik gnah gnah
 
ben op 3 juni begonnen met een gewicht van 73kg.
3 juni 2010 zal ik wel rond de 90 wegen denk ik
 
im back on the track, gaat goed komen :)
 
Weer een concurrent minder.

Bye bye kwarkiemixer :D
 
Update:

80kg, nog 5kg te gaan:D
Hoop het eind maart te halen en dan rustig cutten (spierbehoud) tot de zomer
 
Maandag woog ik 95.4 kg
 
shit man, had ik 4 jaar geleden aan mee moeten doen... dan haalde ik het makkelijk :D
 
Sja, ik ben er al bijna ghehehe, maja...ik doe niet meer mee eh?
 
Sja, ik ben er al bijna ghehehe, maja...ik doe niet meer mee eh?

Niet meer meedoen is een grote zin. Het is hier toch niet echt een wedstrijd hé? We zijn hier gewoon wat updates aan het geven over onze 15kg die we erbij proberen plakken. Wat wel plezant is natuurlijk!

Ik stond 3 maand bewust stil, nu terug in stijgende lijn.
 
Niet meer meedoen is een grote zin. Het is hier toch niet echt een wedstrijd hé? We zijn hier gewoon wat updates aan het geven over onze 15kg die we erbij proberen plakken. Wat wel plezant is natuurlijk!

Ik stond 3 maand bewust stil, nu terug in stijgende lijn.

Is ook zo, maar jah, is een beetje oneerlijk nu ik aan de anabolen zit eh?
 
ben meer benieuwd naar de voor en na pics, ik weet dat de mijne toch redelijk leuk zullen zijn ter vergelijking.

nog 6kg te gaan hier
 
Update;
77,2 kg
nog 5,8 kg te gaan.
 
damn, had ook graag hier aan meegedaan, maar dacht aan de titel te zien dat het topic over vissen was :o, wie de grootste ging vangen of zo
 
hier nog 2 kilo te gaan. maar examens gaan in, dus ik denk dat het nog een beetje moet wachten
 
jeez. ik denk dat ik aan mn top zat toen ik begon... gepiekt op 70, daarna bergafwaarts. maar ik ben bezig met je come back :)
 
jeez. ik denk dat ik aan mn top zat toen ik begon... gepiekt op 70, daarna bergafwaarts. maar ik ben bezig met je come back :)

Hmmm pieken op 70 bij zo'n lengte, ik zou het jezelf niet doen geloven.
Ik moet zelf nog 8 kg gaan. Ik heb misschien de lat wat hoog gelegd om met een respectabel vetpercentage dat gewicht te halen. Ik had voor de 'challenge' namelijk al wat kilo's gewonnen. En ja door ziekte en slechte periodes van eten/training ben ik ook enkele kilo's afgevallen. Mijn eigen challenge haal ik niet meer (90kg tegen december) maar misschien wel deze (90kg tegen mei).
De periode van grote bulk is al enkele maanden voorbij voor mij, ik ben wat cleaner gegaan en dus vliegen de kilo's er niet meer aan.

Hoe zit het met de rest?
 
Back
Naar boven