AndroidHealthClinic

The 30 Pound Challenge

Bezoekers in dit topic

Goede fysiek voor 2,5maand man.

Zulke traps nu al is impressive.
 
Ik wil wel mee doen. Zit nu op 70kg en ga eigenlijk voor de 80kg volgend jaar. Maar 85kg valt allicht te proberen:D
Wel begin ik pas na mijn zomervakantie, half augustus dus.
Tot die tijd wil ik droog blijven en zal ik dus niet veel aankomen.

Sjit man, had je helemaal nog niet op de lijst gezet, haha SORRY!!! :sad:

Maar ik zet je nu op de lijst, suc7 he!
 
Goede fysiek voor 2,5maand man.

Zulke traps nu al is impressive.

hehe, thnx man! :D
Wil zo snel mogelijk me spieren terug, kep ze te lang verwaarloosd - wat een geluk dat ik altijd gesport heb, komt me nu qua progressie goed van pas :P
 
Wat een motivatie hier de kilo's vliegen om je oren, ik ben benieuwd hoeveel kilos kipfilet de slager gaat verkopen met al die buffels hier.
Ik doe niet mee hoor dan zou ik 130 moeten wegen gaat een beetje ver, dan moet ik zoveel vreten dat zelfs mijn buldogjes niet meer veilig kunnen rondlopen jammie.
Iig iedreen succes.;)
 
Denk eigenlijk wel dat ik dit in anderhalve maand tot 2 maand zou kunnen bereiken, maar vind mezelf nu al veel te vet.. dus zou vrij stom zijn.
 
moeten wij die beginfoto plaatsen of doorsturen ofzo ? of alleen laten zien later ?
 
110kg over een jaar zou ubernice zijn :D
 
30 pond is 13,68 kg. En nee, ik doe niet mee, eerst me BF wat lager trekken, daarna zien we wel verder.
 
zal ik maar de 2de zijn die zn start pic post :D

deze fotot's zijn gemaakt op uhmmm.... begin mei, @ 66 kilo en 7,5% BF
 
Laatst bewerkt:
Wat een motivatie hier de kilo's vliegen om je oren, ik ben benieuwd hoeveel kilos kipfilet de slager gaat verkopen met al die buffels hier.
Ik doe niet mee hoor dan zou ik 130 moeten wegen gaat een beetje ver, dan moet ik zoveel vreten dat zelfs mijn buldogjes niet meer veilig kunnen rondlopen jammie.
Iig iedreen succes.;)

Heej Yin Braakhekke is er ook! Hmmm, kan wel ff kijken... als we nou collectief inkopen scheelt dat wellicht in de prijs...
Is weer es wat anders dan een zwijn op ut spit he? hahaha
En dat idee van die Whey ijsjes moet ik ook nog wat mee, hmmmm, de aanstaande zomer zal zwaar op de maag liggen denk ik hihihi

Denk eigenlijk wel dat ik dit in anderhalve maand tot 2 maand zou kunnen bereiken, maar vind mezelf nu al veel te vet.. dus zou vrij stom zijn.

Ik denk dat niemand zo gek is de wedstrijd te saborteren door zuiver in vet aan te komen, als je dat zou doen heb je er alleen jezelf mee haha! Maar we zullen zien wat er gebeurt :D

moeten wij die beginfoto plaatsen of doorsturen ofzo ? of alleen laten zien later ?

Hoe eerder je ze hebt, hoe eerder je kunt posten, dus kom maar op! posten die hap! :D

110kg over een jaar zou ubernice zijn :D

Dus jij doet ook mee?

30 pond is 13,68 kg. En nee, ik doe niet mee, eerst me BF wat lager trekken, daarna zien we wel verder.

Hee, nog iemand met negens en tienen op zijn rapport :D Nou ja, welcome anytime natuurlijik!
 
Ik wil best wel foto's maken, maar ik krijg de lichtinval echt niet goed :s
Er komt zoveel licht op mij terug met die flash dat ik wel een vlakke pop lijk..
 
Ik wil best wel foto's maken, maar ik krijg de lichtinval echt niet goed :s
Er komt zoveel licht op mij terug met die flash dat ik wel een vlakke pop lijk..
Je moet de flits ook uitzetten en licht van bovenaf op je laten schijnen. Sta je ook nog eens in de spotlichts.:D
 
Wat maakt het uit dat je plat lijkt, het is maar om het verschil te zien, hoeveelste platter nu hoeveelste duidelijker het verschil :D

Mijn foto komt zo.
 
Ook die verdomde flits :p
 
Laatst bewerkt:
even een 'before' picje :D stelt niet veel voor en belichting is niet goed
2vt31ol.jpg
 
Ik wil best wel foto's maken, maar ik krijg de lichtinval echt niet goed :s
Er komt zoveel licht op mij terug met die flash dat ik wel een vlakke pop lijk..

Joh, wat maakt dat nou uit? ik mezelf met mijn filmpjes pas volstrekt belachelijk gemaakt, dus kan ut alleen maar beter dan ik, toch? muahaha :D
 
Back
Naar boven