XXL Nutrition

The 30 Pound Challenge

Bezoekers in dit topic

Goed dat er niemand bitcht en iedereen meteen foto's post.
Succes iedereen.
 
Ook ik moet eraan geloven!! Hier mijn foto's na een weekend hard werken en een beeeetje alcohol!! IJskoud dus! Je mag me trouwens op 77 kilo inschrijven ipv 80!! Dat wegen we volgende week pas namelijk ;) De 95kg is overigens wel mijn doel!!

Goeie fysiek kerel!, stoere kop ook hihihi :D
 
Mijn vage foto ook maar even posten:P (erop klikken voor vergroting!)
Op 03-05-09 gemaakt. Betere foto heb ik nog niet...

Kerel, je moet echt betere foto's maken man, dit kan niet worden beoordeeld, gap ;)
 
Laat ook ik maar eens gek doen dan.

Begin: 80kg 11%
Eind: 95kg 15%

Dat is mijn doel. En ja, ik ben streng voor mijzelf :)
Ik ga overigens cleanbulken. Foto's maak ik morgen, ook ik loop telkens te k*tten met belichting.

Mooi kerel, welkom ;) UR on the list! Licht zoveel mogelijk van boven laten komen, komt ut allemaal goed!
Ah, nog eentje die clean bulkt, net als ik ;)
 
Voilla.....Ik me vanmorgen gewogen en ik ben 86,6kg

Goeie fysiek man, kep aan jou serieuze concurrentie!!! Ik denk dat jij wel hard gaat, hoe lang train je (serieus) ?
 
Kun je de begin foto's van iedereen niet in de eerste post zetten?
Dan is er wat meer overzicht...

Ik zal kijken wat ik daar aan kan doen, voorlopig zet ik in de lijst van deelnemers of de foto aanwezig is. Thanks 4 thinking ;)
 
Goeie fysiek man, kep aan jou serieuze concurrentie!!! Ik denk dat jij wel hard gaat, hoe lang train je (serieus) ?


Ik train sinds januari...eerst gecut tot maart april (keto)...
Nu vol gas bulken:D
 
Lekker strak buikie bro!! Ziet er nice uit :) Alleen over paar maandjes heb je hem niet meer ben ik bang ;)

Thanks:) Ik hou het wel bij cleanbulken uiteraard, dus hij zal nog wel een tijdje strak blijven, maar niet een heel jaar ben ik bang:P


Kerel, je moet echt betere foto's maken man, dit kan niet worden beoordeeld, gap ;)


Als je er op klikt istie al n stuk duidelijker. Beter foto's maak ik vlak voor mijn vakantie (half juli), dan sta ik het droogst. Na mijn vakantie (augustus) begin ik weer met bulken:)
 
Ik wil ook wel mee doen.
Huidige gewicht nu (vrijdag gewogen in de sportschool): 68 KG
Doel: 83 KG.
Wil je nog een foto met de datum of ga je accoord met de foto's in mijn gallerij?
 
Mijn pic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hier zijn de mijne dan, ben waarschijnlijk een van de minst "ontwikkelde" hier, maarja, dan is het ook een super motivatie.
armen / borst heb ik zeker nog werk aan. rug en benen vind ik al redelijk.
hopelijk kan ik met trots in een jaartje op deze foto's neerkijken.
2gugtbd.jpg

mwvf4o.jpg

2rz9vsh.jpg

2ptt3b7.jpg

x60i0x.jpg
 
Geen naaktpicie, wel recent

wuggw8.png
 
Hier zijn de mijne dan, ben waarschijnlijk een van de minst "ontwikkelde" hier, maarja, dan is het ook een super motivatie.
armen / borst heb ik zeker nog werk aan. rug en benen vind ik al redelijk.
hopelijk kan ik met trots in een jaartje op deze foto's neerkijken.

Je poten zijn al flink kerel, keep it up, goed bezig! :D
 
Geen naaktpicie, wel recent

wuggw8.png

Hey Sanca, maak ff een torso foto ofzo, dat beoordeelt beter, en je hebt er zelf ook meer profijt van als je over een jaartje terugkijkt. Vraag anders ff iemand in de gym wat progressie foto's te maken dat werkt echt beter man!
 
Ik wil ook wel mee doen.
Huidige gewicht nu (vrijdag gewogen in de sportschool): 68 KG
Doel: 83 KG.
Wil je nog een foto met de datum of ga je accoord met de foto's in mijn gallerij?

Jet staat erop, suc7 gap! :D
 
Thanks:) Ik hou het wel bij cleanbulken uiteraard, dus hij zal nog wel een tijdje strak blijven, maar niet een heel jaar ben ik bang:P





Als je er op klikt istie al n stuk duidelijker. Beter foto's maak ik vlak voor mijn vakantie (half juli), dan sta ik het droogst. Na mijn vakantie (augustus) begin ik weer met bulken:)

Maak gewoon ff een nieuwe foto, gap. Is beter voor je progressie beoordeling, ik zie je foto wel verschijnen, suc7! :D
 
Thanks. Helaas loopt mijn rug ver voor. Vandaar dat je geen borstpics van mij ziet. Zodra ik wat meer massa op mijn borst heb, zal ik ook hier een foto van maken. Ik verwacht nog 6 maand nodig te hebben.

Ik zie hier trouwens ook goede fysieken hoor, en dan zelf bedenken hoe 15kg erbij eruit ziet. Zijn we allemaal beesten!
 
Back
Naar boven