AndroidHealthClinic

The 30 Pound Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook die verdomde flits :p

impb0g.png

Mooie fysiek man! Trappen met die zooi! :D
 
Funny kop de lauwwste :D. Maar goed fysiek :thumbs:
 
Funny kop de lauwwste :D. Maar goed fysiek :thumbs:

Sjezus, sniper, ik zie ut nu ook pas (goeie morgen) ben je afgevallen?
Moet ik anders ff wat van die supershakes voor je brouwen? Wedden dat je als een mother****er aankomt??

Hoe komt dat eigenlijk, gap?
 
Sjezus, sniper, ik zie ut nu ook pas (goeie morgen) ben je afgevallen?
Moet ik anders ff wat van die supershakes voor je brouwen? Wedden dat je als een mother****er aankomt??

Hoe komt dat eigenlijk, gap?

Geen idee :l, denk dat die weegschaal ruk is. Als ik er in 5 min. 10x op ga staan geeft hij het volgende bijv. aan:

57.4
57.4
57.2
57.3
57.6
57.6
57.5
57.5
57.3
57.2
 
digitaal of analoog?

Maar ehh, dat met die shakes is geen bullshit hoor, me geheime wapen straks hihihi :D
Ik maak echt de gruwelijkste shakes van dbb, 4 sure! (althans, kan me nauwelijks voorstellen dat er nog meer in kan hihi) die dingen wegen bijna 1,5 kilo, en opslurpen tot ik ga kokhalzen muahahaha
 
waarop word er telkens dat ik een foto op dbb plaats gezegt dat ik een grappige kop heb ???

Heb zoiets nog nooit in het dagelijkse leven gehoord.

Moest ik nu een rode neus en smink ophebben oke...
 
waarop word er telkens dat ik een foto op dbb plaats gezegt dat ik een grappige kop heb ???

Heb zoiets nog nooit in het dagelijkse leven gehoord.

Moest ik nu een rode neus en smink ophebben oke...

Haha, misschien moet je een beetje boos kijken, of ros er een tondeuse overheen, staat stoer :D
 
heb lang een kale kop gehad en keek altijd kwaad op men foto's, toen waren de reacties nog erger :p

hahaha, weer nie goed :D Nou, dan kijk je voortaan sjagarijnig, dat kan ook, of arrogant haha

Of je doet gewoon ff mostmuscular pose :D
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ksta liever ni me mijn kop op internet :D
 
Ik ga ook met de billen bloot. :D

Foto is donderdag gemaakt.
Verdomme, net met me elleboog voor de ''1''' van -14- ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie basis beide, nu wat beef pakken he ;)
 
++ G3rr3, je bent prima droog Koekje, nu vreten :D!
 
Ja, met zo'n fysiek als die van Koekie is het makkelijk 15 kg gainen :roflol: Verder wel goede basis om flink op te gaan bouwen.
No offence, maar ik heb al 15-18% BF, en hell no dat ik naar de 25% wil stijgen oid.
 
sebas007Small.jpg

sebas008Small.jpg

sebas010Small.jpg

sebas016Small.jpg


genomen toen ik net uit bed kwam... helemaal koud dus...
 
digitaal of analoog?

Maar ehh, dat met die shakes is geen bullshit hoor, me geheime wapen straks hihihi :D
Ik maak echt de gruwelijkste shakes van dbb, 4 sure! (althans, kan me nauwelijks voorstellen dat er nog meer in kan hihi) die dingen wegen bijna 1,5 kilo, en opslurpen tot ik ga kokhalzen muahahaha

secrets pls :D
 
count me in

weeg nu 85kg
 
Back
Naar boven