MuscleMeat

The 30 Pound Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik stond er een 4tal maanden 1kg onder.

Nu is de kloof wat groot :(
 
Ik ben helaas uit de running wegens omstandigheden, weeg atm misschien 84 kilo...
 
Ik ben helaas uit de running wegens omstandigheden, weeg atm misschien 84 kilo...
Watskeburt?

Ikzelf heb ook genadeloos door blessure's het onderspit moeten delven. Natural selection...
 
Ik geef de uitdaging op, 104 kg is niet haalbaar voor mij, dan ben ik veels te vettig..
 
Bij mij gaat het ook k*t met perzik/mango..
Zit nu met onderrug blessure thuis.. Hoop deze week weer rustig te beginnen..
Startweight was 65 maar bleef hangen op de 70 voor een aantal maanden.
Dacht het nu zelfs met rust wel redelijk vast te houden maar durf me niet te wegen :P
 
heb in het weekend 103,5kg gewogen, maar dat was na een heel uitgebreide steengril + friet :D

nu weer mijn stabiele 99kg :D
 
Hmmm pieken op 70 bij zo'n lengte, ik zou het jezelf niet doen geloven.
Ik moet zelf nog 8 kg gaan. Ik heb misschien de lat wat hoog gelegd om met een respectabel vetpercentage dat gewicht te halen. Ik had voor de 'challenge' namelijk al wat kilo's gewonnen. En ja door ziekte en slechte periodes van eten/training ben ik ook enkele kilo's afgevallen. Mijn eigen challenge haal ik niet meer (90kg tegen december) maar misschien wel deze (90kg tegen mei).
De periode van grote bulk is al enkele maanden voorbij voor mij, ik ben wat cleaner gegaan en dus vliegen de kilo's er niet meer aan.

Hoe zit het met de rest?

motivation fails.
food fails.
training fails.
alom te veel fails.

nu weer de draad te pakken, hoop ik :D
 
heb in het weekend 103,5kg gewogen, maar dat was na een heel uitgebreide steengril + friet :D

nu weer mijn stabiele 99kg :D

Zo houden of nog wat stijgen in VVM?:)
 
momenteel -100 blijven lijkt me het beste, kan nog genoeg uit m'n CNS halen
 
Ik ging van 69kg naar 86kg in 12 maanden, potverdomme waarom nu pas die contest? :mad:
 
Mag ik bij het lijstje erbij?
Ben nu 3 maanden onderweg en heb er 7kg bij dus hoef er nog 'maar' 8 in 9 maanden :D

Zie logje in mijn sig voor foto's
 
Ik ging van 69kg naar 86kg in 12 maanden, potverdomme waarom nu pas die contest? :mad:

hahaha, als we die een paar maanden eerder hadden bedacht, had ik mijzelf al als winnaar uitgeroepen haha... maja...
nu gaat het niet zo hard meer.... :sad:

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------


Sterkte ;)
 
He dit topic had ik eerder moeten zien, da's nou jammer, ik ben net van 110kg naar 119kg gegained in een half jaar maar helaas zonder before picture :(

Wel een coole wedstrijd, wie ligt er nu op kop?

Jaap
 
ikke :p 89 --> naar even op 105 :p nu weer terug op 102
 
En heren, hoe staat het ervoor met nog 3 maanden te gaan??

Ik ga die 90KG wel halen als ik zo door ga, makkelijk zelfs.. Ben ook totaal niet moddertje vet aan het worden ofzo... ik gok dat ik op 13-14% sta.
Maar toch, ik knal er liever eind volgende maand een cut in van 8 weken,(dus dan gaan de kilootjes wel wat kelderen) zodat ik toch wat droger die 90KG aan tik (uiteraard gaat dat 1 Mei niet lukken op de manier hoe ik dat wil), maar eind Oktober/Half November moet zeker te doen zijn! Met een procentje of 10.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven