AndroidHealthClinic

The 30 Pound Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij de volgende challenge ben ik van de partij!

Jaap
 
He dit topic had ik eerder moeten zien, da's nou jammer, ik ben net van 110kg naar 119kg gegained in een half jaar maar helaas zonder before picture :(

Wel een coole wedstrijd, wie ligt er nu op kop?

Jaap

Sja, ik had hem ook wel een maandje of 2 eerder willen beginnen, had ik al gewonnen hahaha :p

Zozo, 119kg biefstuk... bij welke lengte? :p
 
De eerstvolgende gaan we beginnen op 1 Mei...
Laten we zeggen 1 Mei tm 31 Dec 2010.... the twenty pound challange...

Strak plan heren?
 
Sja, ik had hem ook wel een maandje of 2 eerder willen beginnen, had ik al gewonnen hahaha :p

Zozo, 119kg biefstuk... bij welke lengte? :p

1,99 meter. Ik was inmiddels al 120,60kg maar toen kreeg ik een griepje dus nu weer 118,95kg. Goed plan in mei, dan doe ik dus mee, en dan ook maar gelijk een before picture ;)
 
1,99 meter. Ik was inmiddels al 120,60kg maar toen kreeg ik een griepje dus nu weer 118,95kg. Goed plan in mei, dan doe ik dus mee, en dan ook maar gelijk een before picture ;)

Tering Jantje zeg, dan ben je wel een beescht! Kom ik aan kakken met mijn 96kg @ 1.81 :o
 
ik heb mij gisteren gewogen: 105,2kg dat is dus 16kg meer als in het begin :)

nu ga ik cutten voor een PL wedstrijd in mei
 
De eerstvolgende gaan we beginnen op 1 Mei...
Laten we zeggen 1 Mei tm 31 Dec 2010.... the twenty pound challange...

Strak plan heren?

Beters beginnen we op 1 augustus, ik ga niet gainen midden in de zomer :D
 
Beters beginnen we op 1 augustus, ik ga niet gainen midden in de zomer :D
idd ja :p ziet er wel interessant uit, maar wrs ga ik echt té veel vet gainen dan :(
 
ik heb mij gisteren gewogen: 105,2kg dat is dus 16kg meer als in het begin :)

nu ga ik cutten voor een PL wedstrijd in mei

:thumbs:

Ik heb eventjes getopt tot 104kg (8kg erbij) nu sta ik weeral een tijdje op 100kg
 
ik zat op 88kg voor de examens (1kg van de victory verwijderd)
achter examens zat ik op 83kg, nu terug op 85kg en het gaat snel. ik verwacht de 90kg eind maart.
ik ga af op de spiegel, en die zegt me dat ik veel meer massa nodig zal hebben om te cutten, dus ik zal doorbulken in de zomer !
 
ik deed niet mee, maar ik heb er nu ongeveer 15 gegained vanaf 3 juni 2009 toen ik begon.

dat is dus in iets meer als 8 maanden.
de 20+kg gain in 1 jaar trainingstijd haal ik nog wel. laatste tijd gaat gewicht goed omhoog
 
Ik had 29kg in 7 maanden gegaint, jammer dat ik niet meedeed. (dat is 63.8 pounds)
 
Ik had 29kg in 7 maanden gegaint, jammer dat ik niet meedeed. (dat is 63.8 pounds)

29 kg in 7mnd tijd,
wat waren je stats voor en nu dan?
Enne wat heb jij allemaal zitten snoepen in die 7mnd:D
 
29 kg in 7mnd tijd,
wat waren je stats voor en nu dan?
Enne wat heb jij allemaal zitten snoepen in die 7mnd:D

was van 81kg naar 74kg afgevallen daarvoor omdat ik gestopt was met trainen/eten. Maar toen begon ik pas echt met goed eten tot ik op een gegeven moment max 103kg woog. Heb het gewoon natural gedaan, heb van mezelf hoge test levels denk ik. Verder gewoon super toegewijd, niet op vakantie, nooit naar buiten geweest, alleen maar eten en trainen :o Maar ben denk ik ook 2cm gegroeid in die tijd dus daar zit ook veel kg in + ik ben al best lang.
Maar ik ben geboren om skinny te zijn dus heeft mijn lichaam besloten ziek te worden en niet te herstellen, al 9kg afgevallen in een paar weken.
edit: oh sorry het was 8 maand, valt reuze mee dus.
 
Laatst bewerkt:
net gewogen, staat op 91kg
17kg meer als 1mei vorig jaar. doelstelling behaald voor 1mei, zelfs meer :p
ga niet cutten, lekker verder bulken in de zomer
 
Is dit een wedstrijd wie het snelste dik kan worden ofzo? :lol:
 
Ik ben het laatste jaar ook meer als 10 kilo bijgekomen bij vrijwel hetzelfde vp :p

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Is dit een wedstrijd wie het snelste dik kan worden ofzo? :lol:

vnwr heb je die avatar :D
 
Back
Naar boven