XXL Nutrition

The 9 - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Extreem sterk spiermassa supplement!
    -Totale formule: krachtige Creatine, NO boost, Pre Workout, BCAA, Rhodiola, Glutamine en meer.. in 1 supplement!
    -Vele malen sterker als de concurrentie!
    -Knallende spierpomps
    -Zeer sterk voor spierkracht
    -Zowel langdurige als explosieve kracht
    -Maximale uithouding en herstel
    -Uniek, kies zelf voor THE 8 of THE 9
    -Hoogwaardige ingrediënten in hoge doseringen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? aanbevolen dosis
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering en sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie toelichting

Mijn review:

Voor het eerst in lange tijd heb ik nog eens een nieuw supplement gekocht. Dit supplement was "The 9" van Body en fitshop. The 8 heb ik er dus ook bijgekregen, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Een review daarvan volgt later.

De reden waarom ik dit supplement gekocht heb is simpel. Het bevat ingrediënten die een wetenschappelijke achtergrond hebben, dus waarvan je weet dat ze werken. Geen bullshit producten, gewoon de essentiële dingen die je nodig hebt. Maar dat is niet alles. Ze zitten er ook nog eens in een normale dosis in.

Veel supplementen tegenwoordig hebben heel veel producten erin, maar een te lage dosis. Dat is bij the 9 niet het geval, alles is normaal gedoseerd. Ik ben er dus heel erg tevreden over wat dosage betreft, en al zeker voor die prijs.

De hoeveelheid cafeïne die in the 9 zit zorgt voor een leuke energie rush, maar niet te extreem zoals je met sommige Pre-workout supplementen hebt. De dosis creatine is net dezelfde als wat ik normaal neem, dus kan ik mijn creatine vanaf nu laten vallen, wat toch ook al wat uitspaart.

Tijdens mijn training merkte ik dus zeker en vast dat ik meer energie had, maar daarnaast merkte ik ook een goede pomp. Dit voel ik eigenlijk maar heel zeldzaam. Ik heb alanine en citruline al apart gebruikt, maar merkte er eigenlijk weinig van. Ik vermoed dat door deze twee te combineren dat ik het nu eindelijk gevoeld heb. Ik ben dan ook heel blij dat ik eindelijk ontdekt heb hoe ik voor een degelijke pomp kan zorgen, want ik vind het een heel motiverend gevoel.

De smaak van het product valt ook goed mee. Ik heb al lekkerdere supplementen gebruikt, maar ook veel slechtere :D

Kort samengevat:

Positieve dingen

- Zeer goedkoop als je kijkt naar de ingrediënten, en al zeker naar de dosage ervan
- Er zitten alleen ingrediënten in die je écht kan gebruiken, geen nutteloze dingen dus
- Meer energie
- Eindelijk eens een supplement dat mij een voelbare pomp geeft

Negatieve dingen

- Smaak moet je even aan wennen, maar na een paar keer was het al veel beter.

d1adfef17ec5956bc46fd4af4d7f7595.jpg
 
mag dit supplement gecombineerd worden met whey shakes? Omdat ik vroeger creatine heb genomen en dit mocht absoluut niet gecombineerd worden met whey zeiden ze me. alvast bedankt

haha tuurlijk mag dat tegelijk.
Je mag het zelfs in de zelfde shakes stoppen.

Sterker nog, een all-in protein supps bevatten zelfs creatine! Zoals een hoop supps van Muscle tech (bijv Halo)
 
Back
Naar boven