MuscleMeat

The anabolic steroid handbook

Bezoekers in dit topic

bigboy25

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
535
Waardering
18
Dat boek staat dus in de nederlandse flex van april/mei op pagina 91. Er staat boven nieuw voor 2003.

Nou is mijn vraag is het echt een nieuw boek of niet ???


The anabolic steroid handbook
by Richard C. Daniels
knowledge is a powerful tool.

Als iemand iets weet van dit boek hoor ik het graag.


Groeten bigboy25.
 
Als je wil weten of er iets instaat dat je niet op het internet kan te weten komen is het antwoord : nee.
 
Originally posted by Big Cat
Als je wil weten of er iets instaat dat je niet op het internet kan te weten komen is het antwoord : nee.



Dat ben ik met je eens, op internet staat zelf meer denk ik maar ik ben niet op zoek naar een kuur of bepaald soort anabool.Ik hoop naturel mijn doel te bereiken.
Ik wil gewoon eens wat lezen over verschillende soorten anabolen en omdat ik niet zo n computerfreak ben is internet moeilijker om algemene informatie te vinden over alle anabolen.

Een recent boek lijk mij makkelijker kan ik meenemen en lezen wanneer ik wil.


Groeten bigboy25.
 
Schaf een printer aan, kan je het hele internet lezen wanneer je maar wil.
 
Flex, Muscle & Fitness, Men's Health, alles wat van Weider is of was is hypocriet of schijnheilig wat het anabolen gebruik betreft. Advertenties voor boeken over dit onderwerp plaatsen ze alleen als zij met het boek akkoord gaan.

Kies liever een boek wat aangeboden wordt op een site als:
www.novagenics.com of www.mesomorphosis.com.

Aan te bevelen zijn de boeken:

* Steroide (Novagenics)
* Anabole Steroide = originele WAR = World Anabolic Review, die niet meer in Nederland te koop is (Novagenics)
* Anabolika 2001 (Novagenics)

of:

* Chemical Muscle Enhancement (Mesomorphosis)
* Anabolics 2002 (Mesomorphosis)

Veel succes!
 
Originally posted by Big Cat
Schaf een printer aan, kan je het hele internet lezen wanneer je maar wil.


Ik heb al een printer :D is misschien wel een optie om het zo te doen maar welke site kan je dan het beste naar zoeken ???



:thumb: gespierd stuk ik zal eens op die site kijken voor die boeken.




Groeten bigboy25.
 
:thumbs: Bedankt Big Cat ik ga die sites bekijken.




Groeten bigboy25.
 
Probleem is dat je op het internet heel veel goede info maar minstens evenveel slechte/gedateerde info vindt.
Nu mag dat voor mensen met grote basiskennis wel duidelijk zijn wat goed is en wat niet, maar als je pas begint heb je toch liefst een betrouwbaar boek lijkt me...
 
Daar heb je wel gelijk in Big byron maar de sites die Big Cat adviseer zullen wel goed zijn ;) maar ik denk dat ik er ook nog wel een boek bij koop, eerst eens op internet kijken dan zie ik wel verder.





Groeten bigboy25.
 
Originally posted by Big Byron
Probleem is dat je op het internet heel veel goede info maar minstens evenveel slechte/gedateerde info vindt.
Nu mag dat voor mensen met grote basiskennis wel duidelijk zijn wat goed is en wat niet, maar als je pas begint heb je toch liefst een betrouwbaar boek lijkt me...

Hoe weet je dan of het boek betrouwbaar is ? Met een website kun je nog eens een URL'tje plaatsen en vragen of het goed is, met een boek dan moet de ander ook al het boek aanschaffen om je te zeggen of het goed is of niet ...
 
Back
Naar boven