Fitness Seller

The Battle For The Olympia 2004 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Yep, Yeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh Buddy!!!

Hij is uit en bestaat uit 2 dvd's in totaal voor ongeveer 7 uur en 12 min. filmmateriaal!!

Heb al wat stukjes gekeken en hij is heeeerlijk!! Veel arm, rug, borst en rugtrainingen!!! Helaas geen benen maar de rest compenseert dat!

hier kun je hem al krijgen:

http://www.mesomorphosis.com/store/videos/battle-for-the-olympia-2004.html
 
hmmmz. lijkt me wel leuk eigenlijk:)
maar die trainingen, zijn die van dit jaar? of zijn ze uit andere DVD's geknipt???
 
lijkt mij wel mooi maar niet compleet de beste mist er nog lee priest
 
Idd geen benen, maar BFTO dvd's zijn altijd leuk om te kijken. Aanrader.
 
Sport2000 zei:
hmmmz. lijkt me wel leuk eigenlijk:)
maar die trainingen, zijn die van dit jaar? of zijn ze uit andere DVD's geknipt???


de trainingen zijn uit het jaar 2004!! is dus echt ter voorbereiding van de 'O' en het zijn geen stukjes uit jaren van te voren.

Kan wel zijn dat het stukje van Jay Cutler uit z'n dvd Ripped to Shreds is geknipt en van Ronnie uit Cost of Redemption maar weet dat niet zeker!
Heb die namelijk nog niet gekeken!

Oh ja, en voor de Gunter-fans; hij staat erop met een volledige armtraining en dateert zeker uit 2004!! Hij is by the way HUGE!! YEEEEAAHH!!
GUNTERMANIA!!!
 
RubenSossa zei:
de trainingen zijn uit het jaar 2004!! is dus echt ter voorbereiding van de 'O' en het zijn geen stukjes uit jaren van te voren.

Kan wel zijn dat het stukje van Jay Cutler uit z'n dvd Ripped to Shreds is geknipt en van Ronnie uit Cost of Redemption maar weet dat niet zeker!
Heb die namelijk nog niet gekeken!


Oh ja, en voor de Gunter-fans; hij staat erop met een volledige armtraining en dateert zeker uit 2004!! Hij is by the way HUGE!! YEEEEAAHH!!
GUNTERMANIA!!!
heb n stukje van cutler uit die dvd;) hebben?:D
 
fromamsterdam zei:
Over 2 weken heb ik m binnen op muscletotaal

Dat is mooi, heb net een paar weken 2003 binnen (en de vhs van 2002), dus ben wel van plan ze van elk jaar te nemen!
 
fromamsterdam zei:
Over 2 weken heb ik m binnen op muscletotaal

thnx voor de tip, maar ik vind t wel jammer dat je hier alleen langskomt om dingen te promoten. wat alternatieve input had ook leuk geweest :thumbs:
 
Ik schrijf maandelijks minstens 16 nationale pagina's alternatieve input in de Flex en in de Muscle & Fitness, je vindt mijn artikelen in Muscle Mag, in drie kranten, op websites etc. Hoeveel alternatieve input wil je hebben?
Op het Flex kamp krijg je meer input dan je kunt verwerken.

Serieus, ik heb gewoon geen tijd over, reageer hier af en toe op een berichtje, kondig dingen aan etc.

Maar als je naar al mijn posts kijkt zie je echt wel meer dan alleen promo hoor, ik promoot mijn site hier zelden, dat is niet eens toegestaan!
 
nee ok dat snap ik, t maakt mij ook helemaal niet uit dat je alleen komt om soms dingen aan te kondigen. ik begrijp je situatie wel maar ik vind t gewoon jammer dat ik je bijna nooit zie vragen beantwoorden van andere members oid.

ik weet idd, nog van een tijd terug dat je ook zat "gewone" dingen posten :) daar twijfelde ik ook niet aan
 
ik heb een vraag aan fromamsterdam ik ben 16 en wil volgend jaar een wedstrijd draaien welke kan ik het beste kiezen om te beginnen.?
 
nee inderdaad dat mag je niet zeggen.

beste beginnerswedstrijd lijkt me momenteel YBF natural, die wordt altijd eind van het jaar in Beverwijk gehouden
 
Er zijn heus wel mensen die respecteren wat je hier doet harry!
Tenslotte doe je heel wat om onze sport te promoten en is wat je hier doet ook een mannier van info geven zoals antwoorden op vragen dat ook is.
Laat je mij iets weten wanneer je die dvd's binnen hebt!
 
fromamsterdam zei:
nee inderdaad dat mag je niet zeggen.

beste beginnerswedstrijd lijkt me momenteel YBF natural, die wordt altijd eind van het jaar in Beverwijk gehouden

ok bedankt voor info ik zal mezelf wat meer in die westrijd gaan verdiepen.
 
Heb net even een stukje van Cutler zitten kijken uit de film, is wel grappig gemaakt. Het is nieuw materiaal, dus niet uit Ripped to Shreds oid.

Mooie quote van Cutler (wijzend naar z'n biceps): "These are seventeen now......(pauze)....plus 5.. (big smile)"

:D
 
Back
Naar boven