AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

Bezoekers in dit topic

ja moeten we maar foto's plaatsen he hahaha

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 18:21 ----------

haha uhmmm bij mij is het een beetje in de soep gelopen de laatste 2 maanden. Ging heel veel werken en week of 4 ook niet gesport wegens verscheidene oorzaken. Slecht gegeten ook. Ben nu weer begonnen voor de battle van 2014 :P

Ik denk btw dat jij Wengstertje wel een vd kanshebbers bent van afgelopen zomer!


ow woeps las hier even over heen :P maar dankje :)
 
zeker weten! Kunne ook heir verder gaan met degenen die er zin in hebben.

90% is zowiezo afgehaakt geloof ik :o


Wie roepen we uit tot winnaar van zomer '13?

Bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal, wengstertje met z'n genetische aanleg om zonder voedingsschema er goed uit te zien. De lul.
 
Bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal, wengstertje met z'n genetische aanleg om zonder voedingsschema er goed uit te zien. De lul.

sorry dat het misschien wat makkelijker gaat dan bij jullie maar ik heb er wel gewoon hard voor gewerkt hoor 6 keer in de week naar de sportschool.:P
 
:DZijn jullie van plan om nog n battle te beginnen ofniet ? :D
 
Niceeeee,
dan ben ik in (als ik onder de semi-cto categorie val :P)
 
sorry dat het misschien wat makkelijker gaat dan bij jullie maar ik heb er wel gewoon hard voor gewerkt hoor 6 keer in de week naar de sportschool.:P

Het was ook niet serieus bedoeld hoor. ;-)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 08:30 ----------

Niceeeee,
dan ben ik in (als ik onder de semi-cto categorie val :P)

Hoe sta er voor dan? Krachtstats?
 
Het was ook niet serieus bedoeld hoor. ;-)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 08:30 ----------



Hoe sta er voor dan? Krachtstats?


1.80, 81 kg,

bench: 80
squat: 100
deadlift: Doe ik niet vaak aangezien onze plates een veel te kleine diameter hebben en de stang letterlijk 10 cm boven de grond hangt.

Niet heel indrukwekkend maarja, ik ben geen weightlifter:p
 
1.80, 81 kg,

bench: 80
squat: 100
deadlift: Doe ik niet vaak aangezien onze plates een veel te kleine diameter hebben en de stang letterlijk 10 cm boven de grond hangt.

Niet heel indrukwekkend maarja, ik ben geen weightlifter:p

Je kunt bij de deadlift wat plates plat op de grond leggen en daar de stang op leggen zodat je een normale hoogte hebt. ;)
 
Je kunt bij de deadlift wat plates plat op de grond leggen en daar de stang op leggen zodat je een normale hoogte hebt. ;)

Ja klopt doe ik vaak alleen stang blijft er niet echt stabiel op liggen.
 
is er nog animo voor een nieuwe battle aangezien de zomer voorbij is? Ik ben alleen maar achteruit gegaan dit jaar dus veel kans maak ik niet maar ach :')
 
Wat zijn de eisen?
Ik zie mezelf wel als (semi)-ecto met 77kg :o
 
71 kg hier op 185 , king of the ectos hier
 
Back
Naar boven