XXL Nutrition

The best damn workout program for natty's.

Bezoekers in dit topic

Zelf een gelijk soortig programma gevolgt.
Echter 2x per week push/quads en pull/hamstrings.
Maakte hier prima gains op, merkte vooral dat me benen beter gingen op lager volume.

Mijn volume(sets/oefeningen per spiergroep) lag daarin wel op 2-3 en niet maar 1 oefening met wat warmup en werksetjes.
Verder was ik tevreden over het schema, genoeg rust maar weet niet of dit voor jou ook zo is bij 6 dagen per week.
 
Ik train altijd op dit soort en soortgelijke schema's.

Zelf ben ik meer een fan van LB/UB i.p.v. push/pull, maar beiden werken prima zowel in een 6-daagse als in een 4-daagse variant.

In de vierdaagse vorm kun je jezelf iets meer kunt pushen qua intensiteit en volume, omdat je wat meer rustdagen tussendoor hebt.

6 dagen geeft weer op een andere manier een prettige cadans en continuiteit, maar je moet dan wel wat beter letten op de hoeveelheid trainingsstress.
Ofwel, niet te lang achter elkaar trainen en/of te veel oefeningen/sets/reps cq. volume doen.
 
Ik kreeg een allergische reactie van de tendentieuze titel maar wat ze zeggen klopt wel. Ze raden gewoon een push pull legs aan. En daar is niks mis mee.

Ik ben sinds week met PPL bezig en moet zeggen dat ik het een verfrissing vind ten opzichte van ub/lb. Upper dagen worden zo lang dat je tegen het einde van de training de isolatie-shit over gaat slaan. Bij PPL heb je veel meer focus. Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur. Plus ik heb heel de week een pomp. Niet belangrijk, maar wel leuk.
 
Ppl is heerlijk, ga er ook veel beter op dan op ub/lb , en maar 1rustdag:)
 
Back
Naar boven