MuscleMeat

The big peptides thread! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet in de verste verte? Lol wa zeg je allemaal? Ik weet niet hoe jij het pakt en hoe uw dieet is maar peptides zijn 10x beter dan anabolen. Ik heb op 11 weken tijd 16 kg droge spiermassa gekregen! Mijn buikvet is serieus verminderd en ik slaap veel dieper, ik herstel supersnel en ik groei snel en ben veel sterker geworden. Cjc 1295 met ghrp 2 of 6 is da bomb. Peptides werken pas na 3 maanden, dan pas zie je en voel je resultaat.

Het werkt pas na 3 maand maar toch pakte jij op 11 weken al 16 kg spiermassa? Ruikt naar stierenpoep broer.
 
Het werkt pas na 3 maand maar toch pakte jij op 11 weken al 16 kg spiermassa? Ruikt naar stierenpoep broer.

Hoeveel weken is 3 maanden? 12 weken ;) ik zit nu aan mijn 12de week he. Die spiermassa heb ik niet nu ineens gekregen maar geleidelijk van in het begin tot nu toe da bedoel ik en da het pas begint te werken bedoel ik zichtbare resultaten.
 
Hoeveel weken is 3 maanden? 12 weken ;) ik zit nu aan mijn 12de week he. Die spiermassa heb ik niet nu ineens gekregen maar geleidelijk van in het begin tot nu toe da bedoel ik en da het pas begint te werken bedoel ik zichtbare resultaten.

Niet, 3 maand is 13 weken :) Ik snap idd dat je niet de ene ochtend wakker werd met 16 kg extra spiermassa :') Je praat vaag man, zichtbare resultaten na 3 maand, toch al 16 kg aangekomen binnen die 3 maand. Zie je die 16 kg dan niet ofzo?

Vind het een vreemd verhaal bro, wat pak je er naast aan AAS/GH?
 
Niet in de verste verte? Lol wa zeg je allemaal? Ik weet niet hoe jij het pakt en hoe uw dieet is maar peptides zijn 10x beter dan anabolen. Ik heb op 11 weken tijd 16 kg droge spiermassa gekregen! Mijn buikvet is serieus verminderd en ik slaap veel dieper, ik herstel supersnel en ik groei snel en ben veel sterker geworden. Cjc 1295 met ghrp 2 of 6 is da bomb. Peptides werken pas na 3 maanden, dan pas zie je en voel je resultaat.

Ja hoor, wat een lul verhaal.
Je bent echt een mongool als je denkt dat ook maar iemand gelooft dat het mogelijk is om 16 kilo spiermassa in 11 weken aan te komen.

Ga lekker ergens anders bullshit verkondigen kerel.

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 14:40 ----------

Niet, 3 maand is 13 weken :) Ik snap idd dat je niet de ene ochtend wakker werd met 16 kg extra spiermassa :') Je praat vaag man, zichtbare resultaten na 3 maand, toch al 16 kg aangekomen binnen die 3 maand. Zie je die 16 kg dan niet ofzo?

Vind het een vreemd verhaal bro, wat pak je er naast aan AAS/GH?

Bro dat je zijn verhaal nog serieus neemt ook.
Er bestaat geen enkel middel waarmee je in 11 weken 16 kilo spiermassa aankomt en nog lager raakt in vet ook.

De enige mogelijkheid zou nog kunnen zijn als ie heel lang niet getraind had en dus verloren spiermassa weer terug heeft gewonnen,
maar dat verzwijgt om zijn verhaal wat mooier te maken.

Om deze thread nog een beetje informatief te houden. Ghrp's en Ghrh's (lees peptides) werken direct.
Je zal wanneer je cut of op onderhoud eet al vrij snel verlies merken doordat je meer groeihormoon aanmaakt en na 3 a 4 weken is je igf1 waarde flink verhoogd.
Die 3 maanden wachten is bro science. Neem HGH en doe dan 4 weken later een bloedtest (zoals ik deed) en je zal voor jezelf zien dat je igf1 waarde flink gestegen is.
 
Laatst bewerkt:
Niet in de verste verte? Lol wa zeg je allemaal? Ik weet niet hoe jij het pakt en hoe uw dieet is maar peptides zijn 10x beter dan anabolen. Ik heb op 11 weken tijd 16 kg droge spiermassa gekregen! Mijn buikvet is serieus verminderd en ik slaap veel dieper, ik herstel supersnel en ik groei snel en ben veel sterker geworden. Cjc 1295 met ghrp 2 of 6 is da bomb. Peptides werken pas na 3 maanden, dan pas zie je en voel je resultaat.

Je hebt je gelijk met je "bleeding verhaal", je hersenen zijn immers al aangetast en komen via je oog eruit.
Denk je echt dat we dom zijn kerel? 16 kg in 11 weken!
 
Waar halen jullie je naalden en spuiten

En welke maat precies ?
 
Gewoon een vraag...hoe vaak gebruiken jullie een naald/spuit? Lees hier dat mensen m 1 keer gebruiken maar ook dat mensen twee of drie keer gebruiken. Vraag me dan af of je m bij meerdere keren dient te ontsmetten en hoe je dat dan goed doet.
Doe zelf momenteel 1 keer injecteren en gooi de insulinespuit dan weg.
 
Gewoon een vraag...hoe vaak gebruiken jullie een naald/spuit? Lees hier dat mensen m 1 keer gebruiken maar ook dat mensen twee of drie keer gebruiken. Vraag me dan af of je m bij meerdere keren dient te ontsmetten en hoe je dat dan goed doet.
Doe zelf momenteel 1 keer injecteren en gooi de insulinespuit dan weg.

Waarom zou je voor dit geld spuitjes een 2e keer gebruiken?
 
Als je 4-5 keer peptides gebruikt per dag en daarvoor verschillende spuiten gebruikt omdat je ze in principe niet kunt mengen dan wordt het inderdaad een duur grapje om ze na 1 x al weg te gooien.

Doe er zelf per spuitje ongeveer 6-8 keer mee. Gaat prima. Nooit problemen mee.
 
Als je 4-5 keer peptides gebruikt per dag en daarvoor verschillende spuiten gebruikt omdat je ze in principe niet kunt mengen dan wordt het inderdaad een duur grapje om ze na 1 x al weg te gooien.

Doe er zelf per spuitje ongeveer 6-8 keer mee. Gaat prima. Nooit problemen mee.

Deed ik ook altijd
 
Hoeveel weken is 3 maanden? 12 weken ;) ik zit nu aan mijn 12de week he. Die spiermassa heb ik niet nu ineens gekregen maar geleidelijk van in het begin tot nu toe da bedoel ik en da het pas begint te werken bedoel ik zichtbare resultaten.

Knap, dan zou je in een jaar tijd dik 30kilo aan pure spiermassa kunnen gainen.
Vreemd dat een anders die een shitload aan AAS, HGH, Slin en de hele mikmak maar 4 tot 5 kilo PURE spiermassa aankomt.
 
Als je 4-5 keer peptides gebruikt per dag en daarvoor verschillende spuiten gebruikt omdat je ze in principe niet kunt mengen dan wordt het inderdaad een duur grapje om ze na 1 x al weg te gooien.

Doe er zelf per spuitje ongeveer 6-8 keer mee. Gaat prima. Nooit problemen mee.


Ehhhhh verwarring hier nu naar aanleiding van bovenstaande. Als ik jouw tekst goed begrijp spuit jij CJC en GHRP met verscillende spuiten? Dus als je 4maal cjc/ghrp zet op een dag prik je 8x ???

Pak zelf dus in een spuit eerst cjc die ik optrek en daarna haal ik met zelfde spuit 100mcg ghrp op. Kost me met drie maal daags dus nu 3 spuiten (gooi ze na 1 maal gelijk weg).

Als je ze een tweede of derde maal gebruikt desinfecteer je ze dan na gebruik en hoe dan?
 
Ehhhhh verwarring hier nu naar aanleiding van bovenstaande. Als ik jouw tekst goed begrijp spuit jij CJC en GHRP met verscillende spuiten? Dus als je 4maal cjc/ghrp zet op een dag prik je 8x ???

Pak zelf dus in een spuit eerst cjc die ik optrek en daarna haal ik met zelfde spuit 100mcg ghrp op. Kost me met drie maal daags dus nu 3 spuiten (gooi ze na 1 maal gelijk weg).

Als je ze een tweede of derde maal gebruikt desinfecteer je ze dan na gebruik en hoe dan?

Ja klopt. Ik prik dan totaal 8x op een dag. Wat jij doet kan ook, maar je loopt een risico van vermenging als je na het prikken uit een vial met andere stof gaat optrekken. Ik neem zelf dan liever het zekere voor het onzekere dus per stof een verschillend spuitje te gebruiken.
Desinfecteren deed ik altijd braaf, maar nu al maanden niet meer. Geen problemen mee gehad.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven