XXL Nutrition

the biggest lifter in Belgium (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lol
Robby, al van gehoord, maar hij doet niet mee denk ik. als ik hem zie doe ik hem de groeten :D


(miljaar jonges, ge moet ook eens afkomen bij hugo, 't is hier een te klein land, iedereen kent iedereen :D)
 
ahhhhh ranzig gek, zo vies dik

maar als je zo waanzinnig veel weegt dan tilt ie niet zoveel toch vergeleken met de anderen in die gewichtsklasse?
 
valt te zien...

hij kan veel meer, maar hij heeft een echt probleem met techniek.

en bij bankdrukken heeft hij al 270kg gedaan, wat ook niet weinig is.
 
grote vraag: istie natural?
 
de grote vraag is niet van groot belang.

ik weet dat hij het nu in ieder geval is.
 
dan vind ik het een hele sterke jongen! (als ie niet natural was ook hoor ;) )
 
wat een atleet, een frituuratleet.. :burger:
 
Geoffke zei:
wat een atleet, een frituuratleet.. :burger:


ge zou versteld staan van zijn conditie... hij is soepel, snel (is heel snel in de 100m sprint), en kan heel lang zwemmen.

ik snap het ook niet, maar zijn vetgehalte zal voor een groot deel hormonaal zijn ook, want hij heeft véél meer conditie dan de gewone jongeman in de gym
 
Spike zei:
ge zou versteld staan van zijn conditie... hij is soepel, snel (is heel snel in de 100m sprint), en kan heel lang zwemmen.

ik snap het ook niet, maar zijn vetgehalte zal voor een groot deel hormonaal zijn ook, want hij heeft véél meer conditie dan de gewone jongeman in de gym

Maar stel u dan eens voor wat die jongen zou kunnen met een lager BF ... ;)

Zeg nu niet dat ie op een 8 % moet komen, maar hij zou er zelf toch voordeel bij halen indien hij wat zou afvallen.

Sowieso, STERKE jongen zeker weten ... :lifter:

Greetz
 
ja kijk, als het een hormonaal probleem is (en dat zie je wel vaker) dan wordt het echt moeilijk om ook maar 1% vet te verliezen...
 
Spike zei:
ja kijk, als het een hormonaal probleem is (en dat zie je wel vaker) dan wordt het echt moeilijk om ook maar 1% vet te verliezen...

Elk pondje gaat door het mondje...
Je gaat me niet wijsmaken, dat als hij een strict dieet volgt , en als hij 2 uur cardio per dag doet, dat hij niet gaat afvallen...
Hij zal wel aanleg hebben om dik te worden, dat zeg ik niet, maar hij eet duidelijk te veel.
 
Geoffke zei:
Elk pondje gaat door het mondje...
Je gaat me niet wijsmaken, dat als hij een strict dieet volgt , en als hij 2 uur cardio per dag doet, dat hij niet gaat afvallen...
Hij zal wel aanleg hebben om dik te worden, dat zeg ik niet, maar hij eet duidelijk te veel.


hij zwemt bijna elke dag gedurende 2 uur, 2x in de week doet hij 2 uur kempo, en 4x in de week traint hij bij ons.

en ik heb hem zien eten... hij eet amper meer dan ik.
 
Is dat niet zo een klierprobleem ... ?

Wel gekend om "zwaarlijvigheid" te veroorzaken.

Veel mollige mensen gebruiken dit als excuus voor hun vetpercentage, maar als ik dit zo lees doet hij toch wel aan actieve sport en als zen eetgewoontes dan nog eens goed zijn ...

Kunnen ze daar medisch niets aan doen ?

Of wil hij er gewoon niets aan doen?
 
ik weet het niet, als ze hem medisch behandelen denk ik dat de kans bestaat dat hij voor 't een of't ander positief test op een wedstrijd, zie je? en daar hij toch meedoet aan wereldkampioenschappen...

dus ik vraag me af of hij wel zoveel de keus heeft.
 
ik heb dus wel den Flor ne ke ne hele ^plato sandwiches zien vororberen zenne :D
 
ja, ik kan dat ook :D

vandaar da'k zei dat hem ni zo verschrikkelijk veel eet (at least IMO)
 
Die gast is gewoon ****ing groot. Wat zijn vet betreft, sommige mensen hebben er gewoon geen problemen mee en voelen zich er goed bij. (het is zijn eigen keuze)

Ga het hebben over zijn prestaties met het powerliften en sterkste man wedstrijden.

Ik heb in iedergeval respect voor wat hij heeft bereikt.

"Spike vertel verder"
 
hehe thx ton :D

ik heb ook wel respect heb, maar ik ga toch proberen om hem te kloppen op de sterkste man wedstrijd hoor ;)


(Florent is trouwens Vice-Wereldkampioen armworstelen)
 
Hij is zekers groot en sterk, alle respect daar voor. Maarja, als je het relatief bekijkt; ik denk dat de meeste powerlifter hun eigen lichaamsgewicht vaker kunnen drukken als die gozer. Vind dat dat toch ook wel veel mee speeld.
 
Back
Naar boven