XXL Nutrition

the biggest lifter in Belgium (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
onze eigen Florent Veldeman ! een beest van ne vent. zijn besten ooit waren 320-265-300, wat goed is voor een 885kg totaal!!!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

zoals jullie zien is florent redelijk groot... die jongen meet 2m06 en weegt 210kg !!!
 
206 cm + 210 :o !

****ing BIGGG man ! ik ben eik wel benieuwd hoe hij eruit zou zien als ie zn vetjasje afdoet :)
 
Heeft hij nu een gewone broeksriem aan? of zie ik dat verkeerd?

Enne die baar ligt bij het squaten redelijk scheef op zijn traps.

Heb nog een fotootje gevonden van hem:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Hier staat hij naast iemand van 90 kg

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Hier naast iemand van 120 kg

bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Wat een pens heeft die man ! :)
 
Frenkpie zei:
206 cm + 210 :o !

****ing BIGGG man ! ik ben eik wel benieuwd hoe hij eruit zou zien als ie zn vetjasje afdoet :)

onder zijn vet zit er veel spiermassa hoor...
 
Moen zei:
Wat een pens heeft die man ! :)

beetje respect hé, zo groot is zijn pens nu ook niet, je zou verwachten dat zijn pens een kilometer ver zou uitsteken, maar dat is het niet, het is gewoon 1 grote blok. sterke jongen, vriendelijk ook.
heeft alleen veel moeite met techniek hé
 
Pieter009 zei:
Heeft hij nu een gewone broeksriem aan? of zie ik dat verkeerd?

Enne die baar ligt bij het squaten redelijk scheef op zijn traps.

hehe, nee ge ziet het verkeerd, het is een oude uitgerokken riem dat hij aanheeft. 't is de enige riem dat hem nog past. maar die is zodanig oud en uitgerokken da'k mij afvraag of die riem echt wel helpt.

en de stang ligt idd niet goed, maar dat is altijd een probleem geweest, dat weet hij ook, techniek in't squatten is zijn zwak punt.
 
nou ik zou niet graag met hem willen ruilen..
 
dat vragen we je ook niet :D
 
ik vraag me af of het ooit zal lukken om zoveel vet weg te krijgen, het is denk wel de moeite waard :D
 
waarom zou hij? da's zijn doel niet. ik ben ervan overtuigt dat hij er een betere deadlifter van zal zijn, maar als hij dat nu niet wil doen, so be it. later kan het wel voor problemen zorgen, maar dat zien we tegen dan wel.
 
nee weet ik maar dat vroeg ik me alleen af, hij zal wel gigantisch sterk zijn dát wel
 
ow yeah :D he is... hij is trouwens een concurrent van mij tijdens de sterkste man van Merchtem de 19de augustus
 
succes 19 augustus dan maar he ;)
 
Spike zei:
waarom zou hij? da's zijn doel niet. ik ben ervan overtuigt dat hij er een betere deadlifter van zal zijn, maar als hij dat nu niet wil doen, so be it. later kan het wel voor problemen zorgen, maar dat zien we tegen dan wel.
Gezondheid en beter atletisch lichaam. Kan zelfs helpen om je techniek te verbeteren als je 50 kilo minder vet moet meesleuren.
 
ja i know, maar ja, hij wil't niet weten.
 
Hehehe.. is zijn goed recht natuurlijk. Maar huge is hij iig wel en sterk zeker!
 
hehehe :D

en snel en soepel, ge zou het ni zeggen.

naast powerlifting doet hem ook nog Kempo heeft hij mij gezegd.
 
19 augustus ,sterkste ma van merchtem ,doet mijn vriend Robby Van Campenhout ook mee?Het is een collega van mij en ik weet dat hij in Merchtem traint bij Hugo.Als je Robby kent doe hem dan de groeten van de Kosovaar ,hij zal direct weten over wie je het hebt.
 
Back
Naar boven