AndroidHealthClinic

the biggest lifter in Belgium (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verbaast me niks dat iemand met dat gewicht zo sterk is.
Ik denk dat hij al behoorlijk sterk was voordat hij ook maar begon met trainen.

Ik ken iemand die 120kg weegt en gewoon ook dik is maar omdat ik al 3 jaar aan het fitnesse was wou hij er ook mee beginnen.
Zelf weeg ik 80kg en train dus al zo'n 3-4 jaar en ben behoorlijk vooruit gegaan.Maar toen hij begon was hij al bijna sterker dan mij..ik weet nog dat hij met 20kg dumbbells makkelijker alle oefeningen kon doen terwijl ik daar hard voor heb moeten werken!!!

Inmiddels zijn we 6-7 maand verder en is hij mij gewoon voorbij gestreeft kwa kracht nie normaal gewoon.....hij is nog steeds dik en ongeveer 120kg...zou niet graag met lichaam willen wisselen maarja...\

Dit bewijst maar weer dat dikke mensen onder al dat vet gewoon ook meer spiermassa hebben zitten dan een "normaal" weegend mens.
 
komt omdat ze hun leven lang zware vetmassa moeten meeslepen. (denk ik :) )
 
Je ziet duidelijk dat hij endomorf is. gladhuidje van een baby, totaal geen mannelijke eigenschappen en vatzig.

Ik houd er niet van om mensen zo te beoordelen, maar dit is wel het stereotype beeld waarom mensen nix moeten weten van powerlifters...
 
Champ zei:
Ik houd er niet van om mensen zo te beoordelen, maar dit is wel het stereotype beeld waarom mensen nix moeten weten van powerlifters...

was jij het niet die geen sociale contacten onderhield?

:P

maareuh ik vrees dat je wel gelijk hebt hoor

:)
 
euh? leg uit bart82... omdat ik geen sociale contacten heb, betekend dat dat ik geen mensen kan beoordelen?

Waarom denk je dat ik geen sociale contacten heb? o.a. omdat ik mensen teveel beoordeel..
 
Champ zei:
euh? leg uit bart82... omdat ik geen sociale contacten heb, betekend dat dat ik geen mensen kan beoordelen?

Waarom denk je dat ik geen sociale contacten heb? o.a. omdat ik mensen teveel beoordeel..

Hahahaha dat wil je niet weten..

Laat ik het zo zeggen. ik heb geen sociaal leven!

je zegt dat mensen niks moeten weten van PLers omdat ze dat stereotype beeld hebben, maar blijkbaar ben jij als PL ook niet zo heel sociaal...


maareuh was maar een steekje onder water hoor.

:)
 
Ja maar dat kan mensen kwetsen, zo een steekje onder water! AuW! hehehehe..

Gelukkig maar dat ik uiterlijk niet aan het stereotype beeld voldoe :thumbup:
 
Champ zei:
Ja maar dat kan mensen kwetsen, zo een steekje onder water! AuW! hehehehe..

Gelukkig maar dat ik uiterlijk niet aan het stereotype beeld voldoe :thumbup:

idd

maar had jij er ook geen 2 à 3 jaar BB opzitten voordat je PL werd?

laten we zeggen dat jij je uiterlijk ergens tussen BBer en PLer bevind, vind het trouwens beter ogen dan een rasechte BBer. Maar dat is natuurlijk mijn mening :)
 
Laatst bewerkt:
Na het negatief gezeik (Waaronder vast wel jaloezie) ga ik toch respect tonen..

Bedoel met zijn lichaams bouw doet hij waar hij goed in is.. lomp gewicht tillen..en dat schijnt ie uitzonderlijk goed te kunnen.

Ik gun het hem van hart...

Ik hoop echter dat ie wel onder controle staat van arts ivm hart/longen etc, want gun het iedereen om toch wel oud te worden.
 
Omni20 zei:
Verbaast me niks dat iemand met dat gewicht zo sterk is.
Ik denk dat hij al behoorlijk sterk was voordat hij ook maar begon met trainen.

Ik ken iemand die 120kg weegt en gewoon ook dik is maar omdat ik al 3 jaar aan het fitnesse was wou hij er ook mee beginnen.
Zelf weeg ik 80kg en train dus al zo'n 3-4 jaar en ben behoorlijk vooruit gegaan.Maar toen hij begon was hij al bijna sterker dan mij..ik weet nog dat hij met 20kg dumbbells makkelijker alle oefeningen kon doen terwijl ik daar hard voor heb moeten werken!!!

Inmiddels zijn we 6-7 maand verder en is hij mij gewoon voorbij gestreeft kwa kracht nie normaal gewoon.....hij is nog steeds dik en ongeveer 120kg...zou niet graag met lichaam willen wisselen maarja...\

Dit bewijst maar weer dat dikke mensen onder al dat vet gewoon ook meer spiermassa hebben zitten dan een "normaal" weegend mens.


ik heb daar een kleine theorie over, afgeleid van een aantal onderzoeken die Mel Siff in zijn boek heeft overgenomen.

Blijkt dus dat, wanneer je de verschillende ratio's van spiervezels bekijkt bij bbers, plers, marathonlopers en ongetrainde mensen, je merkt dat bbers méér SO vezels hebben dan ongetrainde mensen. maar 't merkwaardigste, de opmaak in spiervezels bij powerlifters wijkt nauwelijks af van de gewone ongetrainde persoon. dit wil zeggen dat we ten eerste het bewijs hebben dat bepaalde spiervezels omvormingseigenschappen hebben, maar ook dat plers ook meer funcionele massa ontwikkelen, en vooral hun zenuwstelsel trainen om de spieren beter te gebruiken om meer kracht te produceren.

Wat heeft dat nu te maken met de sterke vetzak? heel simpel, een zwaarder lichaam => buiten meer vet, ook meer (functionele) spiermassa => meer kracht.

vandaar dat veel dik(er)e mensen vaak erg sterk zijn, hoewel ze niet per se trainen of een krachtig verleden hebben.


nu dat is mijn eigen persoonlijke theorie ;) niet per se de waarheid maar zoals ik het zie, it all fits perfectly well.
 
Spike zei:
Wat heeft dat nu te maken met de sterke vetzak? heel simpel, een zwaarder lichaam => buiten meer vet, ook meer (functionele) spiermassa => meer kracht.

vandaar dat veel dik(er)e mensen vaak erg sterk zijn, hoewel ze niet per se trainen of een krachtig verleden hebben.

Jouw persoonlijke theorie?
Dat zij ik ook al. :p

Maar denk wel dat je gelijk hebt.
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook gewoon logisch , als je dagelijks 120 kg de trap op en af moet sleuren doen zij waarschijnlijk meer moeite als de gemiddelde bb'er bij het squatten of deadliften :p
 
heb een serieuze bedenking, is de gemiddelde levensverwachting bij zulke personen niet veel lager. Eerlijk, als je hem ziet lopen ziet hij er niet gezond uit he
 
ziet er ni gezond uit, maar ik zweer het u, dienen is fitter dan hem eruitziet zenne....
 
allez, tis te hopen voor hem
 
Respect, mijn knieën zouden het niet volhouden om 210 heel de dag te tillen en dan ook nog eens deadliften!
 
Spike zei:
hij zwemt bijna elke dag gedurende 2 uur, 2x in de week doet hij 2 uur kempo, en 4x in de week traint hij bij ons.

en ik heb hem zien eten... hij eet amper meer dan ik.

Dan heeft hij een afwijking aan zijn schildklier van hier tot sappermeer zeker.....
Je kan mij niet wijsmaken dat dat allemaal zogenaamd "hormonaal" is. Het enige wat ik denk dat hormonaal bij hem gestuurd is is zijn spiermassa (AS'je zus, DECA'tje zo, Stromba'tje enerzijds.....) En naast dat zwembad zit zeker een friethof? 1 uur zwemmen 1 uur vreten....

Lekker belangrijk waardoor het komt dat hij zo dik is. Laat hem lekker trainen en sterk worden. Als vet verleizen niet zijn hoofddoel is laat hem lekker.

Enne hij heeft geen last van blessures?? Waardeloze techniek man.....

Doe 'm de groeten,
The_Oak
 
Spike zei:
ziet er ni gezond uit, maar ik zweer het u, dienen is fitter dan hem eruitziet zenne....
Zijn hart moet overuren draaien, en zijn gewrichten moeten beresterk zijn...
Dus fit, misschien, maar echt gezond kan het niet zijn.
 
zijn hart moet idd overuren draaien :D

maar ik denk dat hij volgend jaar gaat proberen afvallen. :p
 
Back
Naar boven