Fitness Seller

The Bloodhound Gang

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
557
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Waren vanavond in de 013. Schitterende gasten daar :D Heerlijk de gitarist bestookt met 7 glazen bier, die we hadden gekregen van een of andere rotterdammer die daar muntjes had gestolen. Het was geweldig :D

Btw, die basgitarist heeft een aardige fysiek ook nog eens. Nog meer mensen geweest?

Ik kon geen kaarten meer krijgen. Of er waren te weinig mensen om mee te gaan. Ik weet het niet meer maar was er graag bijgeweest!!

:rocknana: The Concert was Strictly for the TardCore!!

Ik heb ze laatst gezien in de effenaar. Gitarist heeft idd best een degelijke fysiek. Wel ranzig als hij over die zanger begint te kotsen. Was verder wel lachen concert, iig beter dan toen ik ze keer zag op lowlands.

het zijn beesten die kerels

Ik heb ze laatst gezien in de effenaar. Gitarist heeft idd best een degelijke fysiek. Wel ranzig als hij over die zanger begint te kotsen. Was verder wel lachen concert, iig beter dan toen ik ze keer zag op lowlands.
Volgens andere mensen die ze al 3x ofzo hadden gezien was dit de beste keer. Dit keer had ie btw niet over iemand heen gekotst en ook niet liggen zeiken op het podium. Maar we hebben ons zowat de hele show goed kunnen vermaken met het heen en weer gooien van bier naar de gitarist :') Ik heb ook de nodige hoeveelheid bier over me heen mogen krijgen van em :D Hij wist potverdomme precies waar 't vandaan kwam :')

de volgende keer wil ik mee :P

Net wat je leuk vind Mark. Ik heb liever geen bier over me heen. Vind hun muziek ook niet echt geweldig!

Back
Naar boven