XXL Nutrition

The Ciko challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Aangezien in veel topics wordt getwijfeld aan Ciko's stats stel ik voor om Ciko te challengen.

Hij zou 260 Kg kunnen squatten, for reps. Mijn challenge is dan ook om gefilmd 1 squat uit te voeren met 250Kg. Ik bied € 50,-, eventueel meer als anderen ook willen bijdragen. Een setje met 250Kg bied ik € 75 voor.

250Kg moet toch een makkie zijn als je setjes kan uitvoeren met een hoger gewicht.

Wie wil doneren moet zich even melden. Ciko komt zo te lezen wel eens in Kneets gym en dat is voor mij vrij dichtbij. De uitvoering filmen zal dus ook geen probleem zijn.

Het is geen reltopic overigen maar een serieuze challenge en mede omdat veel threads nu verpest worden wegens het twijfelen aan de stats van Ciko.

Lijst van donateurs :

EricR € 50,-
Michiel4 € 5,-
Gorill0r € 5,-
Jizza € 5,-
Akira € 10,-
Adhoc € 10,- (40,- live)
Klaaswitz € 100,-
Willem9 €10,-
TheNose € 5,-
AlexT €25,-
Maniac €5,-
Bekjam €10,-
Mikeh18 €200,-
Alec T €10,-
RougeMonkey €10,-
Tays €10,-
Kazz Unit 20,-
Tjok 100,- (meer dan 1 rep 270Kg)
Tornadoo 10,-
Mascherano 25,-
Man Mountain 25,-
Blackadder 1530,-
Kukishu 10,-
Inferno 50,-
 
Laatst bewerkt:
1 x 250 (minstens parallel ;) )
Ik bied €5 (stundent hé :D)
 
Ik stop 5 euro in de pot :D
 
Kon hij geen 8x280 of zo?

edit: trouwens wel goed dat EricR er niet meer is om dit topic te sluiten.
 
Kon hij geen 8x280 of zo?

edit: trouwens wel goed dat EricR er niet meer is om dit topic te sluiten.


:D Wat hij maximaal kan (of meent te kunnen) boeit niet. Het squatten van 250Kg zou een prestatie van formaat zijn en als hij geen suit gebruikt hem toch plaatsen bij de sterksten in Nederland.
 
Het mooie is, als Ciko dit weigerd, is het een eeuwige vernedering op dit board voor die idioot:D
 
:D Wat hij maximaal kan (of meent te kunnen) boeit niet. Het squatten van 250Kg zou een prestatie van formaat zijn en als hij geen suit gebruikt hem toch plaatsen bij de sterksten in Nederland.
Ok

Nagekeken trouwens, hij zou 8x270 moeten kunnen, dan moet idd 250 ook lukken.
 
Het mooie is, als Ciko dit weigerd, is het een eeuwige vernedering op dit board voor die idioot:D

Of ik ben wat geld armer, maar dat kan ik dan wel lijden.
 
I'm in! 5 euro in de pot.
 
zo, nu zal de waarheid aan het licht komen.....
Maar let op dat er niet te veel in de pot komt, dan kan er namelijk een behoorlijke kracht kuur van gekocht worden en derhalve het gewicht van 250 alsnog halen.
 
zo, nu zal de waarheid aan het licht komen.....
Maar let op dat er niet te veel in de pot komt, dan kan er namelijk een behoorlijke kracht kuur van gekocht worden en derhalve het gewicht van 250 alsnog halen.

Er mag gekuurd worden om die 250Kg te halen. Suited mag zelfs. Enige voorwaarde is om parallel te squatten met 1 x 250 Kg. Zonder hulp, spotters zijn toegestaan.
 
Als hij het niet doet, stel ik een negatief karma bombardement en een ban voor.
 
5x250 kg geen lb's!
wil ik ook wel €5,- doneren!
En dan zegt hij iets over Sissevano
Als hij niet akkoord gaat krijgt hij voor altijd negatief karma:)
 
Mijn naam is Michiel, niet Michel :)
kakakakakaakak!!
 
Kom op ciko ik wil nog wel extra getuigen zijn, woon ook in den haag dus ik train wel ff mee in kneets. Als het waari s kan ik nog veel van je leren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven