AndroidHealthClinic

The Ciko challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, in vlaanderen is "poepen" meestal meestal hetzelfde als "nken".
Een "poep" is een kont, zoals een moeder tegen haar kleuter zegt: "zet u op u poep!".
Als verkleinwoord kan het ook een koosnaam zijn, "poepie".

Tot zover het taalkundig intermezzo.

dat hoor ik wel een dat ze dat zeggen bij de Paffs haha op tv.. dan dnek ik ook:rolleyes: okeee haha
 
Maaruh.. Ciko ze postratio gaat flink achteruit:D
de uber spammer word nog ingehaald dalijk.
 
Streetwise, hou gewoon je mond.. waarom verdedig jij dan ciko? Het boeit Ciko toch geen reet, waarom jou wel dan.. Of boeit Ciko's reet jou juist... asskisser:rolleyes:

Had die gozer echt ballen, dan filmt ie zichzelf wel.. of hij heeft echt zelfrespect en zegt gewoon dat hij (jij, weet ik t hou niet meer bij wie wiens kloontje is) het niet kan. So what.. iedereen lult dingen over zichzelf en anderen die die niet waar kan maken..;)
knuffeluh?
De vraag is kan hij het?
de vraag is of het ons werkelijk iets zou boeien en of het ons leven meer kleur zou geven in al deze grijsheid.
Samengevat:
-ciko doet het niet, hij traint niet voor ons
-maka verdedigd ciko onder de naam streetwise
-mikki stelt voor ciko te ppen
-ciko wil niet
-streetwise zegt dat hij het ook niet zou willen
-streetwise stelt voor ciko te ppen
-ciko squat 300 kg voor 8 full reps
 
Dat je bij de Pfaffs ":rolleyes: okeee" denkt is geen verassing.

daarom kijken me ouders het ook alleen:D en ben ik blij dat het niet elke avond is?
anders hoor ik dat teveel:D
 
wat een topic..34 pagina's in 6 uur.!!

ciko heb morgen wat bij te lezen!!

doet die het of doet die het niet?!?
 
heb net alle posts wat doorgenomen, heb me nooit eerder zo kosteloos geamuseerd op DBB!
 
en dat in 4 jaar dbb voor jou;)

moest er ooit es v komen he :D

ik had eigenl nooit echt het fenomeen "Ciko" nader bekeken, maar dacht dat hij gewoon een karikatuur van zn eigen gecreëerd had en opzettelijke fake stats geplaatst had om t beetje in t belachelijke te trekken, en nu blijkt nog dat die gozer het nog serieus meende ook..

Oh, my ****ing god, it's a loser,it's Ciko!
 
moest er ooit es v komen he :D

ik had eigenl nooit echt het fenomeen "Ciko" nader bekeken, maar dacht dat hij gewoon een karikatuur van zn eigen gecreëerd had en opzettelijke fake stats geplaatst had om t beetje in t belachelijke te trekken, en nu blijkt nog dat die gozer het nog serieus meende ook..

Oh, my ****ing god, it's a loser,it's Ciko!

we hebben wel wat beters te doen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven